Mistä pidät itsessäsi?

  • 1 183
  • 10

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
.
 
Viimeksi muokattu:

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Narsismi on paras piirteeni.

Näin. Minulle on usein sanottu, että annan hirveän ylimielisen kuvan itsestäni, mutta onneksi minä olen sellaisten puheiden yläpuolella

Eli vakavasti: kyllä pidän huumorintajustani ja optimistisuudestani
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kiero huumorintaju, sarkastisuus ja se et vaikka kuinka asiat menee vituiksi niin siihen on jo tottunut ja turtunut sen verran et ei ees tee pahaa.

Tykkään myös jollain kummalla tavalla tästä elintasokummusta joka on itselleni kertynyt. Karkoittaa naiset kylläkin. Mutta myös pahimmat onnenonkijat.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mielikuvituksestani, verbaalisesta sekä toisinaan myös kirjallisesta lahjakkuudestani, tietynlaisesta valokuvamuististani, musiikki- ja leffamaustani sekä erityisesti siitä, että olen päihittänyt lopullisesti pahimman maanisdepressiivisyyden, josta kärsin liki 20 vuoden ajan.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olen ilmeisen kohtelias kanssaihmisille. Pidän siitä piirteestä itsessäni. Näinä aikoina, kun itsepäisyys ja tietynlainen mulkkuus on muka joku meriitti, voimavara -tai tavoiteltava asia, haluan edelleenkin olla mahdollisimman lojaali kaikille ja tietynlaisella kiltteydellä pääsee paljon helpommalla.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Mulkustani ja sen koosta. Ihan oikeasti. Mukava saunassa sanoa että haehan pampula vettä ku itellä lauteen välissä jumissa kostaja. Hyväsydäminen myös olen. Ja kohtelias.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vihaan itseäni ja tahdon kuolla.

Luin otsikon ja alustuksesta ekan lauseen.

Vituttaa pitkät jorinat.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pidän siitä, että olen pienen pippelini kanssa uskaltautunut yleiseen saunaan, jossa toki jouduin löylyveden hakijaksi. Itseluottamus tuossa kuitenkin kasvoi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Pidän siitä, että olen pienen pippelini kanssa uskaltautunut yleiseen saunaan, jossa toki jouduin löylyveden hakijaksi. Itseluottamus tuossa kuitenkin kasvoi.
Sinusta paljastui itsellesi että olet hyödyllinen yhteiskunnan jäsen?
Olen ilmeisen kohtelias kanssaihmisille. Pidän siitä piirteestä itsessäni. Näinä aikoina, kun itsepäisyys ja tietynlainen mulkkuus on muka joku meriitti, voimavara -tai tavoiteltava asia, haluan edelleenkin olla mahdollisimman lojaali kaikille ja tietynlaisella kiltteydellä pääsee paljon helpommalla.
Minä pidän siitä itsessäni että olen täysi kusipäämulkku. Jonkun pitää tämäkin raskas taakka kantaa. Niin ja siitä että en viihdy ihmisten parissa, näin on paljon helpompaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös