Vastaus BW:lle

  • 1 835
  • 2
Tila
Viestiketju on suljettu.

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Menee taas aivan naurettavaksi tämä ulina.
Yksi Jussi Markkas ketjussa kertoo tyttönsä viemisestä lääkäriin, mikä ei liity kyllä Markkaseen millään tavalla. sitten ihmetellään että "kun ei saa OT:tä vetää kun randomisti sakotetaan".

Voisiko nyt kuitenkin olla niin että jos asia liittyy edes löyhästi käytyyn keskusteluun ja on sisällöllisesti rakentavaa, niin siitä tuskin tulee sakkoa. Sitten ennemmin moderaattorit sen jakaa tai vaikka siirtää toiseen ketjuun, jos sen sen arvoiseksi näkevät. On hieman eri asia kuin lähteä tykittämään yksi täysin kaikesta irrallinen kommentti, mikä ei oikeastaan edes tuo palstalle mitään lisäsisältöä, johonkin täysin sille kuulumattomaan paikkaan.

Voin antaa vinkin, kokeileppa ensi kerralla vaikka saman kirjoittamista sinne otteluketjuun ja laitat perään vielä että miten harmittaa kun et pääse hallille, niin tuskin tulee sakkoa.

Ihan hyvin on noi OT:t tulleet rangotuiksi. Se on kuin jääkiekkopelissä, laittamalla sen mailan sinne naapurin kainaloon sinä otat sen riskin ja annat mahdollisuuden viheltää. Jos vieläpä vähän nyppäät, niin riski joutua jäähylle kasvaa. Ihan itse sen riskin tietoisesti otit, silloin on turha itkeä siitä että sitä sakkoa on saanut.

En pysty vastaamaan tuolla minne tämän laitoit, koska OT.

Niin mikä ulina? Ottaako noin lujille, että pitää seurata erikseen "toiselle puolelle palstaa" kettuilemaan jostain jotain joutavaa, kun mielestäni vain ihan asiallisesti kysyn/tarkennan moderaattoreilta miten rankut määräytyy.

Tähän väliin pitää kysyä, osaatko lukea? Entä ymmärtää lukemaasi? Jos niin siellä kyllä minun kirjoittamana luki ja lukee, ettei rankku tullut yllätyksenä osasin sitä kyllä odottaa, syy oli vain hiukan yllättävä jne. mutta se ei itse asian pointti ollut, rankku minulle ihan fine en siitä ollut sanomassa.

Se mitä siellä ei lue minun kirjoittamana, ainoastaan sinun, "kun ei saa OT:tä vetää kun randomisti sakotetaan".
Minulle on ollut ihan selvää ettei OTta saa (saisi) kirjoittaa, mutta nimenomaan siitä vain kysyin, kuten siellä lukee, et toiset paahtaa sivu tolkulla sitä, eikä seuraa mitään, sitten tosiaan randomisti joku saa. Ja se selvisikin, kun joku raportoi niin vasta sitten.

ps. ja kun nyt niin kovin olet minua ojentamassa OT asioissa, niin kun löydät tuosta omasta viestistäsi jostain kohtaa joskus sen kysymyksen ylläpidolle/moderaattoreille, niin kerrotko minullekin. Se nimittäin oli sellaiseen ketjuun sinun toimesta kirjoitettu..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös