ESPN Fantasy Hockey – Jatkoajan liiga 2017–2018

  • 13 215
  • 157

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja niinhän siinä kävi, että käänsin voittomaalit itselleni. Muiden kategorioiden pysyessä ennallaan on tuloksena siis 11-9 voitto ja finaalipaikka Ralphia vastaan. Tiukkaa vääntöä odotan myös finaaleista, tuskin tämä pahemmin repeää kummallekaan. Maalivahtien tilastot mun täytyy viedä jos aion pärjätä. Sinällään jännä että olen finaaleihin asti selvinnyt, vaikka koko kauden tilastoja tutkiessa mun joukkue ei ole kärkipäätä oikein missään kenttäpelaajien kategoriassa. Tasapaksuus riitti tällä kertaa ainakin tänne asti.

Ensi kautta ajatellen voisin heittää jo nyt ilmoille villin ajatuksen, olisiko porukalla intoa jompaankumpaan seuraavista ehdotuksista:

A) Pieni panos (5-10€/naama) joka kerätään kauden alussa ja maksetaan lopuksi voittajalle
B) Vähän isompi pantti joka kerätään kauden alussa ja palautetaan lopuksi kaikille jotka ovat jaksaneet kauden loppuun saakka

Idean tarkoituksena siis ehkäistä tätä jokavuotista ongelmaa, eli joukkueita jotka jättävät leikin kesken kesken kauden. Näitä ehtii toki miettiä, mutta heitinpä ajatuksen ilmoille. Mitään suurta panosta tähän liigaan lie turha lähteä sotkemaan, mutta tuommoinen pienikin rahallinen panostus varmasti kannustaisi pelaamaan kauden kunnialla loppuun.
 

Ralph

Jäsen
Eipä tarvinnut kauaa odottaa kauden viimeistä vaihtoa. Charlie Lindgren lähti odotetusti farmiin. Robin Lehner on DTD ja Sabresin maalilla pelaa tänään Linus Ullmark. Otin siis Lindgrenin tilalle Ullmarkin.

Tiedän kuinka suuri altavastaaja olen maalivahdeissa ja olisin voinut panostaa kaiken kenttäpelaajiin, mutta eihän sitä milloinkaan tiedä jos Ullmark jonkun nollapelin nappaa.

Lehnerin lisäksi DTD-statuksen sai tänään Erik Karlsson.
 
Ensi kautta ajatellen voisin heittää jo nyt ilmoille villin ajatuksen, olisiko porukalla intoa jompaankumpaan seuraavista ehdotuksista:

A) Pieni panos (5-10€/naama) joka kerätään kauden alussa ja maksetaan lopuksi voittajalle
B) Vähän isompi pantti joka kerätään kauden alussa ja palautetaan lopuksi kaikille jotka ovat jaksaneet kauden loppuun saakka

Idean tarkoituksena siis ehkäistä tätä jokavuotista ongelmaa, eli joukkueita jotka jättävät leikin kesken kesken kauden. Näitä ehtii toki miettiä, mutta heitinpä ajatuksen ilmoille. Mitään suurta panosta tähän liigaan lie turha lähteä sotkemaan, mutta tuommoinen pienikin rahallinen panostus varmasti kannustaisi pelaamaan kauden kunnialla loppuun.

Täältä kyllä rahapanokselle. Kaikki vaihtoehdot käy. Tsemppiä finalisteille loppuun!
 

Ralph

Jäsen
Puoliväli ohitettu finaalimatchupia ja edelleen peli on tasainen. Meikäläisen näkökulmasta se on nyt 7-12-2. Ja melko selvät sävelet on sen suhteen, mitä vaaditaan voittaakseni.

Johdan nyt siis seitsemää kategoriaa: syötöt, pisteet, ylivoimamaalit, aloitusvoitot, peliajat, blokit ja pakkien pisteet. Näistä seitsemästä pitää pystyä pitämään kiinni. Sitten tarvitsen kolme kategoriaa lisää itselleni, jotta olisi kymmenen kategoriavoittoa. Maaleissa ollaan nyt tasoissa ja tehotilastoa Linjatuomari johtaa kahdella, nuo kaksi pitäisi kääntää minulle.

Sitten tarvitaan yksi kategoriavoitto seuraavista: rangaistusminuutit (olen häviöllä viidellä), ylivoimasyötöt (olen häviöllä yhdellä) ja alivoimapisteet (olen häviöllä yhdellä). Noista yksi pitäisi kääntää myös ja toisen noista pitäisi saada tasoitettua. Nollapelit saakoon pysyä nollissa matchupin loppuun asti ja näin loppulukemat olisi minulle 10-9-2. Unelma elää.

Unelma elää ja pelaajat kuolee. Mike Green ja Niklas Hjalmarsson lensivät ulos jengistä, kun molempin kausi on ohi. Ryan Callahan, Reilly Smith ja Josh Anderson ovat O-statuksella ja ans kattoo, pelaako joku vielä tällä viikolla. Erik Karlsson on DTD tästä henkilökohtaisesta tragediasta johuten. Pelasi tuossa yhden pelin, katsotaan nyt pelaako vielä lisää. Niin ja pari mokkea myöskin DTD, mutta ei sillä ole väliä, kun mokeissa otan turpaan kuitenkin.

Ja vastustajalla täysin terve rosteri.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
15-5-1 näyttää finaalin tulos tällä hetkellä, mukavasti varsinkin toissayönä paineli mun jengi pisteitä (7+7) ja tämän myötä pisteetkin ovat niukasti meikäläisen puolella. Ihan auki tämä tosin edelleen on vaikka tulos noin selvältä näyttääkin, kenttäpelaajien kohdalla käytännössä jokainen kategoria on mahdollista vielä loppuviikon aikana keikahtaa suuntaan tai toiseen.
 

Ralph

Jäsen
Meinasin jo kirjoittaa aiemmin, mutta eiköhän nyt ole viimeistään varmaa, että @Linjatuomari voittaa tämän kauden ESPN:n liigan. Ei vaan riitä meikäläisellä tässä finaalissa ja saattaa tulla vielä rumat lukemat. Nyt jo ruma 5-15-1, mutta vielä rumempi.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tekisi kyllä mieli jo nuolaista mutta odotellaan nyt että tipahtaa. Oli lähellä käydä kardinaalimunaus, olen pääsiäistä viettämässä anopin luona ja olin olevinaan kokoonpanot laittanut niin ettei tarvitse niitä täällä muistaa hoitaa. No, onneksi tarkistin. Tälle illalle olisi ollut penkki täynnä askissa olevia kavereita.
 

Fingerpori

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
Onnea Linjatuomarille liigavoitosta. Oma kausi oli näitä säälipleijareita lukuunottamatta tasapaksua paskaa. No ensi kaudella pitää varata paremmin. Omia onnistujia mm Justin Braun
4 28 32 9 28 0 0 0 0 0 21:19 107 139 142 32
ja Seth Jones
16 38 54 10 28 7 14 0 4 0 24:34 244 88 120 54
Summa summarum , kiitos kaudesta niille jotka jaksoivat tahkota kauden läpi oli menestys mitä tahansa. Lopuille iso lampaanperse.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jep, niin sieltä vain lopulta voitto tulla tupsahti.

Ei muuta kuin kiitosta kaikille homman loppuun asti vetäneille kuluneesta kaudesta ja ensi vuonna uudestaan.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jep, niin sieltä vain lopulta voitto tulla tupsahti.

Ei muuta kuin kiitosta kaikille homman loppuun asti vetäneille kuluneesta kaudesta ja ensi vuonna uudestaan.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko kaudelle 2018-2019 jo liiga täysi vai olisiko mahdollista päästä mukaan? Kuka toimii komissaarina?

Vaikutti meinaan helvetin mielenkiintoiselta. Pääsin kaverin jengiä operoimaan jostain joulukuulta yhteen liigaan, kun mieheltä loppui mielenkiinto. Se vaan oli jo siinä vaiheessa menetetty, kun oli liigan viimeisenä ja selkeästi paskin nippu. Muutaman sijan pääsi nousemaan mutta ei free agenteilla ollut mitään palaa ottaa kärkeä kiinni.

Nyt olisi hienoa jos pääsisi draftista lähtien mukaan, toki saattaa olla myös paikka tuossa toisessa kimpassa. Se selviää myöhemmin.

Edit: Nyt tosin kun lukee ketjua tarkemmin, niin miettii onkohan tämä nyt kuitenkaan se sama liiga mitä me vedettiin viime kaudella? Vai olikohan vaan liiga määritelty eri lailla? No tuskin montaa ESPN Fantasyä on olemassa?
 
Viimeksi muokattu:

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko kaudelle 2018-2019 jo liiga täysi vai olisiko mahdollista päästä mukaan? Kuka toimii komissaarina?

Vaikutti meinaan helvetin mielenkiintoiselta. Pääsin kaverin jengiä operoimaan jostain joulukuulta yhteen liigaan, kun mieheltä loppui mielenkiinto. Se vaan oli jo siinä vaiheessa menetetty, kun oli liigan viimeisenä ja selkeästi paskin nippu. Muutaman sijan pääsi nousemaan mutta ei free agenteilla ollut mitään palaa ottaa kärkeä kiinni.

Nyt olisi hienoa jos pääsisi draftista lähtien mukaan, toki saattaa olla myös paikka tuossa toisessa kimpassa. Se selviää myöhemmin.

Edit: Nyt tosin kun lukee ketjua tarkemmin, niin miettii onkohan tämä nyt kuitenkaan se sama liiga mitä me vedettiin viime kaudella? Vai olikohan vaan liiga määritelty eri lailla? No tuskin montaa ESPN Fantasyä on olemassa?

Katsellaan syksymmällä seuraavaa kautta, kyllä noita paikkoja yleensä on aina avautunut. @Ralph on toiminut komissaarina ja varmaan tuossa reilu kuukausi ennen kauden alkua taas herätellään hommaa henkiin.

Montaa ESPN-fantasya ei lätkässä tosiaan ole, mutta eri liigoissa pisteytys voidaan määritellä eri tavalla. Tätä kautta pääset meidän liigan sivuille tsekkaamaan säännöt: Jatkoaika League Office - ESPN
 

Ralph

Jäsen
Aletaanko @Ralph pikkuhiljaa sumplia uutta kautta?
Juuri eilen mietin, että syyskuussa taas, mutta toki voidaan jo elokuun puolellakin.

EDIT: ESPN:n sivut eivät ole vielä kondiksessa:

"WE'RE PREPPING FANTASY HOCKEY FOR THE SEASON
Thanks for playing ESPN Fantasy Hockey. We are currently performing routine maintenance and making game improvements to ensure that you'll have the best experience possible. We'll keep the inconvenience to a minimum and we appreciate your patience during this update period."
 
Viimeksi muokattu:

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juuri eilen mietin, että syyskuussa taas, mutta toki voidaan jo elokuun puolellakin.

EDIT: ESPN:n sivut eivät ole vielä kondiksessa:

"WE'RE PREPPING FANTASY HOCKEY FOR THE SEASON
Thanks for playing ESPN Fantasy Hockey. We are currently performing routine maintenance and making game improvements to ensure that you'll have the best experience possible. We'll keep the inconvenience to a minimum and we appreciate your patience during this update period."

No ehkä mä vähän hätäilen tämän kanssa. Mutta ilmoitelkaa toki vanhat pikkuhiljaa oletteko jatkamassa vai ette.
 

Fingerpori

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
No mukana tottakai, ei ole änäri mitään ilman tätä fantasy lisää. Oliko se alustavasti niin että 10€ osallistumismaksu?
 

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Jos joku "vanhaparta" ei syystä tai toisesta osallistu tulevaan kauteen niin ottaisin kiitollisena paikan vastaan. Kokemusta löytyy Yahoon Fantasy Hockeysta.
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Mukana ollaan edelleen tässäkin liigassa. Pari edellistä kautta ovat menneet enemmän tai vähemmän vihkoon, joten motivaatiosta ei ole puutetta. Rahapanos käy myös mainiosti, vaikka historiatilastojen perusteella se on varmuudella menossa jonkun muun taskuun.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Täältä myös löytyy kiinnostusta jatkaa, totta kai. Rahapanos sopii ja varmaankin NHL-tyyliin vain voittaja muistetaan eli koko potti kauden parhaalle?
 

Fingerpori

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
Eikö sen rahapalkinnon vois laittaa niin että divisioonavoittajille 25% molemmille ja koko sarjan voittajalle 50%. Näinollen porkkanaa olis myös runkosarjassa? Toisaalta onko 10€ riittävä pitämään perseilijät loitolla?
 

Ralph

Jäsen
Jos rahapanoksiin lähetään, niin kuka haluaa säilyttää rahoja tilillään? Minä en mielelläni siihen lähtisi.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos ei muita vapaaehtoisia ole niin minulle ei ole ongelma hoitaa rahojen säilytys. Jonkin verran olen palstalla vetoja lyönyt ja aina rahani maksanut eli sikäli pitäisi luotettavuudesta vähän näyttöjäkin olla, @Romppanen voinee ainakin allekirjoittaa tämän viimekautisen NHL-vetomme osalta. Omalla nimellä olen joka tapauksessa ESPN:n puolella esiintynyt joten sikäli tiedätte jo henkiköllisyyteni.

Itse sanoisin että pidetään panoksena 10€/naama ja kaikki voittajalle.
 

Ralph

Jäsen
Itse sanoisin että pidetään panoksena 10€/naama ja kaikki voittajalle.
Mulle sopii, että säilytät rahoja ja sopii tämäkin. Tosin ei sekään olisi huono, jos runkosarjavoittaja saisi pitää omansa, mikäli ei mestaruuteen yllä.
 
Rookie -kausi takana ja ilman muuta mukana taas tänä vuonna jos vain mukaan pääsee. Oli kyllä ihan mielettömän hauskaa pelata. Minulle käy mainiosti rahapanos myös. Summallakaan ei hirveästi väliä ole, toki isommalla panoksella on aina mukavampi operoida.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös