Kasvatatko playoff-partaa? Onko sinulla muita pleijarirituaaleja?

  • 6 829
  • 57

Mites elämä muuttuu pleijarien aikaan?

  • Kasvatan playoff-partaa.

    Ääniä: 90 28,0%
  • Kasvatan playoff-mahaa.

    Ääniä: 77 24,0%
  • Olen niin nuori ettei karv...öh, parta vielä kasva.

    Ääniä: 37 11,5%
  • Kehtaattekin kysyä tuollaista naishenkilöltä!

    Ääniä: 18 5,6%
  • Pelirauhaa! Perhe odottakoon vuoroaan!

    Ääniä: 30 9,3%
  • Terveyteni, maksa ja pumppuni ovat aina kovilla pleijareista MM-kisoihin.

    Ääniä: 69 21,5%
  • *Huoh* Joukkueeni kesäloma alkaa aina niin kovin aikaisin.

    Ääniä: 82 25,5%
  • Nukun suosiolla koiran vieressä eteisessä.

    Ääniä: 14 4,4%
  • Onneksi myös kumppanini/koko perheeni on kiekkohulluja veijareita!

    Ääniä: 14 4,4%
  • Jaa mikä jääkiekko?

    Ääniä: 31 9,7%

  • Äänestäjiä
    321

SpaidAce

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Dallas Stars
Tässä Ässä-fanina mitään partoja paljon kasvatella..

Yo-kirjoitusten aikaan (eli vielä viime viikolla) oli kunnon play-offs viikset. Viikset aiheuttivat ympärilläni ihmetystä, paheksuntaa ja jopa epätoivoa.
 

d2uce

Jäsen
HPK:n playoff haaveet kuluneella kaudella pilasi valitettavasti vaihtopenkin taakse kasvatettu ylimääräinen kalju.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Minulla on jo parta, en kasvata erillistä pudotuspelipartaa. Maha kasvanee joka tapauksessa.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Minulla on parta toisinaan, talviaikaan eli joulun jälkeen yleensä pidempi. Partani kasvaa aivan innokkaana, mutta kyllästyn siihen toisinaan.
Nyky-Jokerien suhteessani ei ole mitään järkeä poffi-parran kasvattamiseen tai muidenkaan rituaalitekojen suorittamiseen. Helvetin turhaa hommaa olisi tuo.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minulla on jo parta, en kasvata erillistä pudotuspelipartaa. Maha kasvanee joka tapauksessa.

Sama. Kävin äsken suihkussa ja katsoin peiliinkin. Täytyy kyllä myöntää, että ei tullut pleijariparta edes mieleen. Näinkö vähän tämä kiinnostaa, kun joutuu odottelemaan. Kaipa ne joskus alkaa.

Joku vähempiarvoinen näytti voittaneen jatkoerässä jollain pudotuspelikierroksella.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei parta pahoille kasva/turpajouhet joutaville.

Eli siis parta on ollut naamassa viimeiset 6 vuotta. Välillä käännyin armeijassa ja sen jälkeen olen kasvattanut taas turpajouhiani.

Mitä naiset kasvattavat playoffien aikaan? Kainalokarvoja? Pillukarvoja vai säärikarvoja?
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Kasvatan playoff-persekarvoja. Nytkin on sellaiset brentburnsimaiset, Myös parta on, mutta tokkopa ehtii niin tuuheaksi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Annoin ammattimiehen koskea partaani. Tai hän oli kyllä lähes varmasti harjoittelija, kun vähän joutui neuvoja kysellä. Se ei tokikaan minua haitannut ja jokainen aloittaa jostain.

Katsoin peiliin ja onhan tämä nyt aivan erinäköinen kuin jollain hotellista saadulla teräaseella itse puuhaillen. Saan lähes varmasti pillua huomenna, mutta saisin ehkä ilman ulkopuolista parturiakin.

Kannattiko siis käydä, en tiedä, mutta peilikuva on erilainen eikä välttämättä huonoin mahdollinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös