Rauman Lukon johto – ammattitaitoinen vai ammattitaidoton?

  • 437 138
  • 2 339

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä se Setänen kuitenkin ihan miesmaalivahti on, ja välillä pelaa hyvinkin. Ailahteleva on kyllä, ja välilä torjuntatyyli näyttää siltä että oikein polkaisee itsensä torjuntahetkellä pois kiekon edestä. Runkosarjakakkosen ykkösvahti kuitenkin. Mutta ennen kaikkea Lehtiselle minusta hyvän tasoinen kirittäjä. Ja maalivahtiosastoa mahdollista vahvistaa kauden aikanakin jos siltä näyttää. Minusta siis ihan looginen, perusteltu ja hyvä hankinta lähtökohtaisesti.

Setänen ei ole saanut rantapalloakaan kiinni pudotuspeleissä ja Tirronen on noussut ykköseksi. Itse olen erittäin huolestunut tästä osa-alueesta. Itse en olisi missään tapauksessa mennyt hankkimaan Setästä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
. Itse en olisi missään tapauksessa mennyt hankkimaan Setästä.
Se on nyt tullut selväksi. Joo, ei ole Setänen ollut parhaimmillaan (toki tps johtaa silti 3-0). Lehtinen sen sijaan ollut mestiksen pleijareissa erinomainen, 6 peliä 95,24%.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Rönnin ihan saatana paska pumppu
Erään nimimerkin pelkkään tilastoon perustavat analyysit ovat kyllä viiltäviä...

Toisessa pelissä meni Setäsen piikkiin 1/5, pelkästään maalivahdin torjunta% katsomalla, tämähän näyttää aivan hirveältä. Pitää nähdä se että myös puolustukselle tulee "ohipelejä", jotka sitten osuvat veskan paikalle vahvana ropinana.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Se on nyt tullut selväksi. Joo, ei ole Setänen ollut parhaimmillaan (toki tps johtaa silti 3-0). Lehtinen sen sijaan ollut mestiksen pleijareissa erinomainen, 6 peliä 95,24%.

Lehtinen on lahjakas ja ansaitsee ensi kaudella reilun mahdollisuuden. Setäsen nykyisen tason tietäen pidän Lassia Lukon ykkösmaalivahtina jo nyt.
 

Guru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen katsonut kaikki TPS:n pudotuspelit ja myös osan runkosarjasta. Tiedän kyllä varsin tarkkaan mistä puhun.

Olet kyllä mielestäni tässä aivan oikeassa. Setänen on sanalla sanoen surkea maalivahti ja sen näkee nimenomaan pelejä katsomalla. Kaikkein surullisinta tässä on se, että edes mitään kehitystä ei näytä tapahtuvan.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Enpäs ole ennen tätä päivämäärää tiennyt, etta Lassi Lehtinen on Sami Lehtisen poika. Jospa pojasta polvi paranisi.
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Niin Setäsen hankinnasta olen kyllä erittäin pettynyt, varmaan jonkun "omat pojat"-friikin toive kuultu. Torjunta% runkosarjassa Setänen 91,32 ja Tirronen 91,53 ja PO tähän asti Setänen 91,67 ja 76,19 Tirronen 100,00 ja 89,47.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minulla on kyllä vahva usko että Lehtinen on ensi kaudella jo parempi kuin Tirronen, jolloin Lukon maalivahtikaksikko on parempi kuin runkosarjakakkosen. Ja voihan se Setänenkin kehittyä.
Tämä on kyllä väärä ketju.
 
Joo Setänen nuori jannu vielä. Ihme itkua täällä. Jos ajatellaan kerrankin niin että nämä nuoret kehittyvät eikä katsota taaksepäin "parhaita" kausia ja analysoida niiden perusteella?
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hannu Vanhatalolle potkut: Hannu Vanhatalo jättää pelaajakoordinaattorin tehtävänsä | Rauman Lukko | Edustus

Kiitos näistä vuosista kuitenkin. Paljon hyviä pelaajahakuja, mutta vielä enemmän huonoja.

Uutisen mukaan Vanhatalo on irtisanoutunut, ei irtisanottu. No, saattaa olla silti käytännössä potkut, mutta sanamuodosta päätellen mies nosti oma-aloitteisesti kytkintä.

Tämähän lienee muutaman viime vuosikymmenen paras Lukko-uutinen monien mielestä. Jotenkin tämä on ollut ainakin Virran kommenttien (Eliteprospects jne.) perusteella odotettavissa, että Vanhatalo saa lähteä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kertaalleenhan Vanhatalosta jo päästiin eroon, mutta sitten hän tuli takaisin. Tällä kertaa hän toivottavasti pysyy poissa.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No niin, tästäkö se uudistus alkaa sitten kunnolla. Harmi, että Jukka Holtarin pesti ryynikylässä kattaa vielä ensi kaudenkin. Siinä olisi oiva mies kartoittamaan Lukollekin pelaajia.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Uutisen mukaan Vanhatalo on irtisanoutunut, ei irtisanottu. No, saattaa olla silti käytännössä potkut, mutta sanamuodosta päätellen mies nosti oma-aloitteisesti kytkintä.
Huomasin kyllä sanamuodot. Miksi mies lähtisi oletettavasti hyvin palkatusta pestistä itse? Uskoisin, että vähintäänkin savustettu ulos.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Useinhan se menee epätoivottujen työntekijöiden kanssa että joko työntekijä lähtee itse tai sitten hänet erotetaan. Papereissa näyttää vaan paremmalta se kun itse on lähtenyt.

Siinä olis nyt Ilvekselle kelpo pelaajakoordinaattori. Joku Ilveksen kannattajahan Jatkoajan alkuvuosina kirjoitti että "Lukko pisti ammattimiehen asialle" kun palstalla ihmeteltiin "miten mukamas joku Lukko pystyy Tomas Kucharcikin tasoisen pelaajan hankkimaan?"

Sopivasti Kake Heikkiläkin juuri irtisanoutui Ilveksestä.
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Uskotteko kotona?

Kevät 2018
Hannu Vanhatalo: Irtisanoutunut
Timo Saarikoski: Potkut
Sami Lehtinen: Potkut

Iso hatunnosto Salmelle, Virralle ja Sahlstedtille. Nyt voidaan oikeasti puhua, että seura on menossa oikeaan suuntaan, kun syöpäkasvaimet saadaan ulos yksitellen.

Edit: kirjoitusvirhe
 
Viimeksi muokattu:

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Veikkaan ettei haluttu joutua siihen asetelmaan että isä päättää että poika pelaa.
Lassi Lehtisen isä Sami Lehtinen valmensi tällä kaudella C-junnuja ja poika Lassi ei enää siihen ikäluokkaan kuulunut. Isä Lehtinen jatkaa valmentajan uraansa Ruotsin maalla Nybrossa ensi kaudella päävalmentajan ominaisuudessa.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No melkein aina on joku joka ei ole tyytyväinen oman Teron peluutuksee. Tuosta ei taideta päästä koskaan eroon kun ei asuta P Koreassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös