Oliko Schollin poispotkiminen oikein?

  • 53 132
  • 282

Oliko Schollin poispotkiminen oikein?

  • Kyllä, oikea ratkaisu

    Ääniä: 175 24,5%
  • Ei, väärä ratkaisu

    Ääniä: 407 56,9%
  • evvvk

    Ääniä: 133 18,6%

  • Äänestäjiä
    715

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Tämän foorumin säännöt on niin ovelasti kirjattu, että lähes 100 % viesteistä rikkoo niitä tavalla tai toisella. Todistan väitteeni: Tämä viesti ei tuonut mitään uutta keskusteluun, koska olen sanonut saman asian useasti eri yhteyksissä. Ei siis tarvita edes universaalia Pohjois-Korea -pykälää.
Hienoa ironiaa on nähtävissä siinä, että samaan aikaan paheksutaan sitä, että säännöt eivät ole juridisesti kristallinkirkkaita vaan niissä on tiettyä tulkinnallisuutta ja samaan aikaan vaaditaan, että toisaalla pitäisi antaa siimaa vaikka sääntöjä on kristallinkirkkaasti ja toistuvasti rikottu.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tällaisissa säännöissä on aina tulkinnanvaraa, ja jos niitä alkaa lukemaan kuin "piru raamattua" niin varmasti jokaisesta viestistä löytää jonkun sääntörikkomuksen. Mutta kun mietitään tuota schollin rangaistushistoriaa niin eipä tuossa minusta enää oikein mitään tulkinnanvaraa ole. Jos on saanut tuollaisen määrän pelikieltoja (ja loppuvaiheessa useamman pidemmänkin pelikiellon) niin kyllä pitäisi jo tajuta joko muuttaa tyyliä tai sitten vain hyväksyä se asia että lopulta siima loppuu ja tulee se viimeinen kerta. Ei kai niitä varoituksia ja pelikieltoja huvikseen jaella, kyllä niistä pitäisi osata vetää myös johtopäätöksiä ja muuttaa omaa kirjoitustyyliä sellaiseksi että se mahtuu sääntöjen asettamiin raameihin.

Myönnän että tuo schollin poispotkimiseen johtanut purkaukseni schollille ja Axbor Nocturnelle oli ala-arvoinen ja hävettävä, eikä oikein minun tyylistäni, mutta kun oli huono päivä niin jotenkin vaan keitti yli ja painoin lähetä-nappia ennen kuin ajattelin järjellä. Hyväksyn kuitenkin täysin että minua siitä rangaistiin ja olisin hyväksynyt pidemmänkin rangaistuksen, ja aion pitää huolen siitä että toista kertaa minua ei ainakaan samasta asiasta tarvitse rangaista.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
No, itse ainakin jatkan yksinäisen miehen karua protestia: pidätän edelleen hengitystäni siihen saakka kunnes Nelson Mandela Scholl vapautetaan. Huomio modeille: olen joulukuun alusta saakka ollut melko epäterveen värinen, kirkas violetti ei voi olla hyvä merkki - haluatteko vielä yhden marttyyrin veriselle listallenne, eikö riittänyt Martin Luther Schollin murhaaminen kuoliaaksi?????
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
No, itse ainakin jatkan yksinäisen miehen karua protestia: pidätän edelleen hengitystäni siihen saakka kunnes Nelson Mandela Scholl vapautetaan. Huomio modeille: olen joulukuun alusta saakka ollut melko epäterveen värinen, kirkas violetti ei voi olla hyvä merkki - haluatteko vielä yhden marttyyrin veriselle listallenne, eikö riittänyt Martin Luther Schollin murhaaminen kuoliaaksi?????
Elämän täytyy jatkua, fraasi tai ei. Koettakaamme hengitellä.

Muistan lukeneeni jostakin netin hupiuutisista, siis ehdottoman luotettavasta lähteestä, että joku latinomaan kaveri oli ollut suoranaisessa hengenvaarassa, kun jähmeä erektio ei päättynyt lainkaan. Sairaalaan päädyttiin aivan viime hetkillä ajatellen hengen säilymistä, mutta suoro piti amputeerata. Tapahtuneen syitä ei kerrottu, mutta veikkaan että sinisiä tabletteja oli naposteltu yli reseptiin laitetun määrän. Miksei tietysti niinkin, että jonkun kiistanalaisen hahmon kenkäiseminen paikalliselta pelota-keskustelupalstalta olisi saattanut johtaa riemun kääntymiseen tragediaksi.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Elämän täytyy jatkua, fraasi tai ei.

Älä muuta virka! Olen ymmärtänyt että muutama nimimerkki on itse asiassa kliinisesti kuollut tämän murheuutisen johdosta. Hyvä että sinäkin olet taistellut itsesi takaisin elävien kirjoihin - meitin tämmösten miesten täytyy vaan jotenkin yrittää pärjätä tämän maailman vastusten laaksossa. Nyt sydäntäsärkevän schollittomassa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Älä muuta virka! Olen ymmärtänyt että muutama nimimerkki on itse asiassa kliinisesti kuollut tämän murheuutisen johdosta. Hyvä että sinäkin olet taistellut itsesi takaisin elävien kirjoihin - meitin tämmösten miesten täytyy vaan jotenkin yrittää pärjätä tämän maailman vastusten laaksossa. Nyt sydäntäsärkevän schollittomassa.
Kun näitä aikuisten ihmisten kirjoitus-, syömä- ja hengityslakkoja miettii, niin uskonlahkolaisten joukkoitsemurhat ja japanilaisten kamikaze-taistelulaivueet tuntuvat yhtäkkiä ihan normitouhulta.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
No, itse ainakin jatkan yksinäisen miehen karua protestia: pidätän edelleen hengitystäni siihen saakka kunnes Nelson Mandela Scholl vapautetaan. Huomio modeille: olen joulukuun alusta saakka ollut melko epäterveen värinen, kirkas violetti ei voi olla hyvä merkki - haluatteko vielä yhden marttyyrin veriselle listallenne, eikö riittänyt Martin Luther Schollin murhaaminen kuoliaaksi?????

Muistithan vetää syvään henkeä kun scholl teki toisen tulemisensa palstalle? Toivottavasti et joudu uudestaan pidättämään hengitystäsi, scholl on paluunsa jälkeen saanut nopeassa tahdissa pari pidempää pelikieltoa ja hieman epämääräisistä syistä.

Toivottavasti näin ylipäätään tälle ketjulle ei olisi enää tarvetta sen jälkeen kun scholl kirjoituskiellostaan vapautuu. Häntä kuitenkin kytätään turhankin tarkasti jatkossakin.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Muistithan vetää syvään henkeä kun scholl teki toisen tulemisensa palstalle? Toivottavasti et joudu uudestaan pidättämään hengitystäsi, scholl on paluunsa jälkeen saanut nopeassa tahdissa pari pidempää pelikieltoa ja hieman epämääräisistä syistä.

Oho, olipa hyvä poiminta - lienenköhän ollut vähän liikuttuneessa mielentilassa tuota kirjoittaessani... Mutta tosiaan, käänsin oikeastikin kelkkani schollin tavattuani: scholli ei olekaan trolli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös