Teemu Ramstedt Lukkoon

  • 36 005
  • 137

Wormatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks
Olis huikea pelaaja, jos kiinnoistaisi enemmän kuin 5 minuuttia/peli.
Nykyisellään tuntuu näyttävän esimerkkiä muulle joukkueelle pelkästään sillä viidellä minuutilla.

En mä tiedä mitä Ramstedtin pitäisi tehdä vielä enemmän siellä kentällä. Eittämättä peli näyttää flegmaattiselta, mutta itse oon antanut itseni tehdä huomion, että olisi enemmänkin sitä, että sijoittuu fiksusti ja sitten pistää ne burnerit päälle kun oikeasti siihen on paikka. Vähän turhan hienoja syöttöjä edelleen hakee silloin tällöin, kun pelikaverit ei ole niissä tilanteissa mukana.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
En mä tiedä mitä Ramstedtin pitäisi tehdä vielä enemmän siellä kentällä. Eittämättä peli näyttää flegmaattiselta, mutta itse oon antanut itseni tehdä huomion, että olisi enemmänkin sitä, että sijoittuu fiksusti ja sitten pistää ne burnerit päälle kun oikeasti siihen on paikka. Vähän turhan hienoja syöttöjä edelleen hakee silloin tällöin, kun pelikaverit ei ole niissä tilanteissa mukana.
Eikös Eepiäkin moitittu melkein samasta, mutta Eepi osasi vaan olla (melkein) aina oikeassa paikassa, oikeaan aikaan. Toinen pörrää tuplavauhdilla ja kilometrejä kertyy pelin aikana paljon, mutta tulos on silti sama. Toiset osaavat sijoittua ja toiset paikkaavat sitä puutetta, hyvällä liikkeellä
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eipä tuo Ramuakaan montaa minuuttia kiinnostanut.
No enpä tiedä. Oli mun mielestä ainoita joka sai kahdessa ekassa erässä kiekon tuotua alueelle ja syötettyä eteenpäin omille. Vitun vaikeaa se on yksin saada mitään aikaan ja tänään teki ne kaksi maaliaankin ilman sen kummempia apuja omilta.

Mut eipä se auta.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllähän tää mies kelpaisi ensi kaudellakin. Vai onko jollain heittää parempaa vaihtoehtoa ykkössentteriksi?
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllähän tää mies kelpaisi ensi kaudellakin. Vai onko jollain heittää parempaa vaihtoehtoa ykkössentteriksi?
Varmasti kelpaisi, mutta ei taida olla jäämässä vaikka maksettaisiin eniten Liigassa. Näin ainakin voi kaikkien huhujen/lehtijuttujen/kommenttien perusteella päätellä. Harmi.
 

lebak

Jäsen
En tunne HIFK:sta #18 Teemu Tallbergia, mutta hienosti Ramstedt karkasi eilen häneltä kun kummallakin oli 'pitkät' (3v3) vaihdot alla. Myös viimeistely yksinkertaisen kaunis.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Varmasti kelpaisi, mutta ei taida olla jäämässä vaikka maksettaisiin eniten Liigassa. Näin ainakin voi kaikkien huhujen/lehtijuttujen/kommenttien perusteella päätellä. Harmi.
Tepsiinhän Ramua oltiin joidenkin iltapäivälehtihuhujen mukaan viemässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös