Liigan siirtohuhut kaudelle 2017–2018

  • 1 334 384
  • 2 455
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Sen sijaan Tyler Redenbach ei, vaikka muuten tänään peluutetaan vähemmälle vastuulle jääneitä. Mitään huhuja en tiedä, mutta hieman näyttää, ettei Tapparassa liene tulevaisuutta...
Seuraava ei ole minkään sortin huhu, vaan vastaus: jospa - ja toivottavasti - Kerho olisikin kiinnostunut hankkimaan Redenbachin Tapparasta. Siinä missä Nurmi olisi Kerhon rosterissa ykköslaituri, Redenbach olisi ykkös- ja kakkossentteri samassa paketissa.

Kevyt materiaaliero kahdella joukkueella.
 

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins
Jerry D'Amigo palaa Suomeen. Seura ei ole tiedossa.

Lähde: D'Amigon instagram päivitys.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Jerry D'Amigo palaa Suomeen. Seura ei ole tiedossa.

Lähde: D'Amigon instagram päivitys.
Onko linkkiä antaa kyseiseen päivitykseen? Ihan mielenkiintoinen pelaaja, veikkaanpa että ei mene top-6 joukkueisiin.
 

Niemi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Vaikea keksiä, miksi tulisi SaiPaan, mutta seura taatusti ainakin etsii yhtä miestä.

Taisi pelata Ilveksessä ihan kelpo kauden?

Mikäköhän oli, ettei jatkanut?

Haki ensisijaisesti paikkaa Jenkkilästä, mutta ovia ei ilmeisesti auennut. D'Amigo oli ehdottomasti Ilveksen paras pelaaja runkosarjassa viime kaudella. Hirvittävät määrät teki töitä molempiin suuntiin ja kantoi kultaista pottaa suurimman osan kaudesta ihan ansaitusti. Pelasi pleijarit ilmeisesti loukkaantuneena ja oli vähän vaisuhko, mutta siitä huolimatta tärkeä palanen tuhkimotarinaa joka jäi torsoksi.
Jo pari viikkoa sitten velloi huhuja, että Jerry olisi palaamassa Ilvekseen. Lisäksi toinen huhu kertoo, että Stefan Espelandille ollaan etsimässä uutta seuraa.
Pidetään peukkuja, että tämä ei ole ankka ja Jerry pukee keltavihreetä päällensä ensi viikolla. Erittäin viihdyttävä pelaaja kaikilla osa-alueilla.

Edit: Linkki päivitykseen
Twitter
 
Viimeksi muokattu:

R & L

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ilveksen tarpeet nyt muualla kuin hyvillä jaloilla varustetussa leftin playmaker laiturissa. Ei tuollainen reilu 30 pinnaa Liigassa näytä olevan kovin kovaa valuuttaa P-Amerikassa, kun näyttää myös Broadhurst ja Hamilton olevan vielä ilman seuraa. Hpk todennäköinen ja pitäisin myös Saipaa mahdollisena vaihtoehtona D'Amigolle.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Itse veikkaan D'Amigon osoitteeksi Hämeenlinnaa.
Toivottavasti näin. Eiköhän herran osoite julkaista aika pian, koska on jo itse ilmoittanut lähtevänsä kohti Suomea.

On siinä mielessä hyvä hankinta lähes mille joukkueelle tahansa, että on jo kauden Suomessa ollut ja osoittanut täällä tasonsa. Ainahan näissä on sitten tietysti se että miten sopeutuu joukkueen pelityyliin, porukkaan ja kaupunkiin jne...
 

Noma

Jäsen
Taisi viime kaudella D'Amigon tehoista iso osa tulla juurikin Kalpaa vastaan, joten en yhtään ihmettele että on siinä suunnassa tehnyt vaikutuksen. Tosin myös taitaa Kuopiossa aika iso tarve myös kokeneemmalle hyökkääjälle?

D'Amigo teki KalPaa vastaan kolmessa pelaamassaan ottelussa tehot 2+0. Ihan hyvin toki sinänsä, mutta ei kovin isoa osaa kaikista pisteistä, kuutta joukkuetta vastaan tuli paremmat tehot.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Redenbach jäänyt Keski-Eurooppaan Tapparan kelkasta. Lähteenä kirjoittaja Tapparan palstalla ja taisi siirtolistallakin jo olla.
Asia ei varmaan yllätä ketään.

Eliteprospectissa näyttää olevan huhuissa että uusi osoite olisi Liberec. Ei kyllä kieltämättä yllätä, Rautakorpi ja Redenbach ei tuntunut alun pitäenkään oikealta yhtälöltä.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei kyllä kieltämättä yllätä, Rautakorpi ja Redenbach ei tuntunut alun pitäenkään oikealta yhtälöltä.

Heti sopimuksen alkupuolella huhuttiin 3 kuukauden koeajasta, joka sattumoisin oli sama kuin JMJ:n arvioitu toipumisaika. Siksi tämä ei yllätä yhtää.
 
Oliko kyseessä loppukauden sopimus? Jos oli, niin olipa tyhmästi hukkaan heitettyä rahaa parin viikon visiitille.
Meinaatko tosiaan, että olisi tehty suora sopimus? Kuten Borre tuossa kertoo, oli jo alusta lähtien puhetta, että sopimuksessa on se kuuluisa koeaika. Ja jännästi Redenbach pelasi jatkuvasti vain nelosessa, eikä saanut ylimääräistä vastuuta käytännössä lainkaan. Joten älä huoli, eiköhän tuossa kuluerä ollut ihan suunniteltu ja pienehkö.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Meinaatko tosiaan, että olisi tehty suora sopimus? Kuten Borre tuossa kertoo, oli jo alusta lähtien puhetta, että sopimuksessa on se kuuluisa koeaika. Ja jännästi Redenbach pelasi jatkuvasti vain nelosessa, eikä saanut ylimääräistä vastuuta käytännössä lainkaan. Joten älä huoli, eiköhän tuossa kuluerä ollut ihan suunniteltu ja pienehkö.
Heikko on lukutaito sinulla. Tuossahan minä juuri kysyin että minkälainen soppari on enkä olettanut mitään kun en tiedä. Näemmä virallisissa tiedotuksissa(vai enkö vain etsinyt tarpeeksi?) ei löytynyt sopparin pituutta ollenkaan, mikä on hieman erikoista.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Heikko on lukutaito sinulla. Tuossahan minä juuri kysyin että minkälainen soppari on enkä olettanut mitään kun en tiedä. Näemmä virallisissa tiedotuksissa(vai enkö vain etsinyt tarpeeksi?) ei löytynyt sopparin pituutta ollenkaan, mikä on hieman erikoista.
Erikoista ehkä, mutta tuttua myös Kärppien toimesta. Koiviston, Bertrandin ja kumppaneiden sopimuksien pituuksista ei ollut itse uutisessa mitään mainintaa.
 
Erikoista ehkä, mutta tuttua myös Kärppien toimesta. Koiviston, Bertrandin ja kumppaneiden sopimuksien pituuksista ei ollut itse uutisessa mitään mainintaa.
Puhumattakaan Lehtosen Mikon sopimuksesta, josta alkoi viime keväänä vasta kulkea huhuja, että saattaakin olla kaksivuotisella sopimuksella Kärpissä. Hyi vittu mikä farssi se oli.
 

WigWam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Warkis, KalPa.
Eliteprospectissa näyttää olevan huhuissa että uusi osoite olisi Liberec. Ei kyllä kieltämättä yllätä, Rautakorpi ja Redenbach ei tuntunut alun pitäenkään oikealta yhtälöltä.

Joo mutta jos olisin Leinonen niin olisin myynyt Rautakorven Libereciin ja pitänyt Redenbachin..... :D
 

Ralph

Jäsen
Koiviston, Bertrandin ja kumppaneiden sopimuksien pituuksista ei ollut itse uutisessa mitään mainintaa.
Uutisessa kerrotaan näiden tehneen sopimukset Kärppiin kaudelle 2017-18 ja erikseen kerrottiin ketkä teki pidemmälle ajalle. Tuosta ainakin minä ymmärrän, että vuoden soppari on heillä tällä hetkellä julkaistuna.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Uutisessa kerrotaan näiden tehneen sopimukset Kärppiin kaudelle 2017-18 ja erikseen kerrottiin ketkä teki pidemmälle ajalle. Tuosta ainakin minä ymmärrän, että vuoden soppari on heillä tällä hetkellä julkaistuna.

Niin sitä voisi ymmärtää. Kärpillä oli kuitenkin keväällä sopimustilanneuutinen, jossa Koivistolle annettiin 3v pahvi ja Bertrandille 2v pahvi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös