NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 329 924
  • 2 128

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Mukava vaan pelailla tätä, ei ole niin vakavaa kun päästiin compistakin eroon. Joka pelin jälkeen tullut laitettua lyhyttä posia vastustajalle ja aina tullu asiallista tekstiä takaisin :)
 

Ålemao

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers & Pelicans
Hutti kausi takana. Voi pojat olipa raskas vuosi! Paljon hyvää mutta paljon paskaakin. Joo, totuin Nhl16 jo siihen että välillä häviät vedoilla 36-8 pelin 2-4. Se oli onetimer vuosi. 17 glitsejä oli sitten pakkipakki lämäri sekä ai paska, backhand.. Läpiajo, tai puolittainenkin, rystylle ja sisään. Veskojen etutolpan pitäminen ei oikeen osunut, Muutenkaan. Yhtään ei tarvitse liioitella jos sanon että minulle tehdyistä maaleista 65% oli niitä backhandeja, 25% pakkipakki vetoja. Toki omat pelit olis menny paremmin jos olisin samaan paskaan tyytynyt. Silloin tosin pelit olis ollut sitä että kumpi kerkee viivalt hakata enemmän vetoja. Tai sitten volttilähtöjä ja läpi ja backhand. Ugh olen kiukunnut viimeisen kerran tän rikkinäisen version takia!
 

Fox Danger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trauman Lukko 16-17
Noniin, tod.näk. viimeinen kausi tuli pelattua NHL17 HUT:a.
Aikamoisia sankareita tuli nähtyä: Syncroajat, oman maalin takana lusmuilijat, kiekon "ylisuojelijoita", huonoja hävijijöitä (pelien jälkeisten viestien perusteella), "maalin takaa kierto maalin eteen ja laukaus yläkulmaan"-käyttäjiä, Compsien ns. tuplakäyttäjiä buustaamalla omaa joukkuetta ja IP-buuttajia.
Kaikkia muita pystyy estämään omalla pelityylillä paitsi näitä tämän pelin oikeita huijaajia.
-IP-buuttaajat ja syncrojajat.
Youtube:sta löytyy muutamia pätkiä, jolla pystyy (tai ainakin yrittää estää syncro-error:a), mutta nämä IP-buuttaajat saisi kyllä bannata ihan lopullisesti tästä pelistä.
Huomattavasti isoin osa kuitenkin n. 2000 pelistä, jotka olen pelannut, ovat olleet aivan mahtavia. Vaikka yli 1/3 on päättynyt mun häviöön, niin suurimmasta osasta mulle on jäänyt käteen paljon enemmän kuin häviön tunne. Joskus kylläkin vasta jälkikäteen, mutta useimmiten heti pelin alussa tajuaa, että vastassa on ns. PRO-pelaaja. Silloin tulee oppia ylä- ja alakautta. Olen yrittänyt sisäistää monia oppeja monilta mahtavilta pelaajilta, jolloin olen pystynyt haastamaan heitä myöhemmin. Esim. nykyisen TOP-100 sadan listalla on 4 pelaajaa, jotka pesivät minut mennen tullen monet kerrat, mutta pystyin lopultakin jo joitakin pelejä myös voittamaan (osa heistä ei enää suostu pelaamaan minun kanssa :) ).
Mulla oli ensimmäistä kertaa tässä versiossa isoja vaikeuksia sopeutua tämän pelin juoneen. Paljon uusia juttuja puolustuksen osalta sekä kiekon suojaamisen tärkeys. Syötöt eivät enää meneet automaattisesti perille eikä NHL 16-pelit maalit enää onnistuneet (säbäranne), vaan uutena oli tullut poikittaissyöttö siniviivalla-onetimer.
Nyt niitä erilaisia hyökkäys-tyylejä vastaan osaa jotenkin jo puolustaa. Kovasti se vaan vaati harjoittelua ja monta rumaa selkäsaunaa.

Lopullinen saldo 1975 pelattua peliä (1285-586-107)


PS. Online- sekä playoff-kausista saadun coinssi-palkinnon lisäksi saatavat bonus-kortit ovat olleet hyvä extra tähän peliin.
Iso osa noista korteista jokseenkin tarpeettomia, mutta sain niistä kuitenkin vuoden vaihteen jälkeen A.Ovechkinin perus-kortin, sekä keväällä A.Panarinin (TOTY)- ja P.Rinteen (SC)-kortit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös