Pokemon Go – taskuhirviöiden uusi tuleminen?

  • 161 359
  • 788

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ihan täyttä paskaahan tämä uudistus on.
Pelistä katosi se viimeinenkin tavoitteellisuus, nyt jokainen voi käydä hakemassa helpot tyrannittaret pois raideista ja IV:tkin noilla kaikilla lähes tapissa. Gymejä ei tee edes mieli paukuttaa, koska pointtia ei vain ole. Ennen niistä gymeistä kilpailtiin, täällä varsin verisestikin ja joskus oli päiväkausien taisteluita missä katsottiin kuka on minkäkin alueen herra ja kuka jaksaa lähteä viemään kolmatta kertaa samana päivänä sinne gymille pokemoniaan. Nykyisin kukaan ei enää edes vaivaudu, salit täynnä jotain 6CP paskoja, koska ihan helvetin sama ja sen pokemonin haluaa helpolla takaisin rahojen toivossa, eli kukaan ei enää edes halua laittaa kovaa pokemonia salille, koska silloin joku ei ehkä hyökkää ja jää omat rahat saamatta.

Mulla meni maku ihan täysin, kaikki se kerääminen, kovien etsiminen, evolvaaminen yms. yhdellä muutoksella ikkunasta ulos. Nyt kovimmat pokemonit saa hakemalla iv monsterin raidilla kotiin ja sen jälkeen sen voikin laittaa mappi ööhön, koska gymille sitä ei kannata tunkea. Lisäksi raidit on niin naurettavan helppoja että jokaisen hoitaa 2 hengen tiimillä nurin. 3 levelille asti ja sielläkin jotkut jopa yksin.

VMP.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
No onkos jatkoaikalaiset osallistunut raideihin? Nyt kun tuli legendaarisetkin? Eilen osallistuin neljään legendaariseen raidiin. 3 x Articuno ja 1 x Lugia. Articunoa en saanut kolmella yrittämällä kiinni, mutta Lugia sitten napsahti ekalla raidilla. Eilen oli ainakin helsingin keskustassa aika hyvin jo väkeä raidaamassa eli tarpeeksi ison ryhmän sai nopeasti kokoon.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Eilisen päivän kiersin Oulun raideja ja 3/8 legendaarisista jäi palloon kiinni. Kaksi Articunoa ja yksi Lugia. Kaupungissa oli paljon pelaajia ja pari kolme kaatoa per raidi taisi tulla, joten jälkijunassakin tulleet pääsivät kaatamaan. Mukava nähdä ihmisiä saman harrastuksen ääressä ja varsinkin perheitä. Tosin eräällä pojalla Articunon karkaaminen otti niin tunteille, että itki vuolaasti.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Eilen sitten sain vihdoinkin Articunon kiinni. 1/5 yritystä tarvittiin. Sitä ennen alkoi itselläkin mennä jo tunteisiin. Nyt gen1 ja gen2 dex täynnä unownia lukuunottamatta.

Tätä eventtiä (tupla xp, tupla candy, tupla stardust ja paljon legendaarisia raideja) pidennettiin vielä kolmella päivällä. Prkl työ, kun haittaa harrastuksia...
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Kolme pitkää päivää pelasin ja kävin noin 20 raidia. 1 Articuno ja kolme Lugiaa jäi kiinni.
Expaa keräsin noin 2 miljoonaa ja sain level upin 38.iin.
Eilinen ja osin tämä päivä menee ohi, kun olen reissussa vaimon ja muksujen kanssa. Napilla pitää salaa kerätä monneja.
Jos illalla ehtis taas muutamaksi tunniksi lureille ja parille raidille.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kolme pitkää päivää pelasin ja kävin noin 20 raidia. 1 Articuno ja kolme Lugiaa jäi kiinni.
Expaa keräsin noin 2 miljoonaa ja sain level upin 38.iin.
Itselläni saldo Articuno 2/8 ja Lugia1/3. Aika samoissa ollaan, kun minulla on matkaa lvl 38:iin noin 200 000xp. Se olisi tänään tarkoitus saada illalla töiden jälkeen grindaamalla ja päättämällä ilta massaevolvointiin. Prkl kun ei osunut tää event lomalle. Olisi päässyt pitkälle kohti leveliä 39...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Aika vähän on tullut kesän aikana pelattua, mutta pienetkin eventit saavat liikkelle. Kyllä lämmitti, kun olen lammasta koittanut kävelyttämällä evolvata, ja sitten tämän tuplaeventin aikana nyt pamahti kymppimunasta vajailla kilsoilla huippu-IV:n lammas, jolle käsittämättömät 64 candyä.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Itselläni saldo Articuno 2/8 ja Lugia1/3. Aika samoissa ollaan, kun minulla on matkaa lvl 38:iin noin 200 000xp. Se olisi tänään tarkoitus saada illalla töiden jälkeen grindaamalla ja päättämällä ilta massaevolvointiin. Prkl kun ei osunut tää event lomalle. Olisi päässyt pitkälle kohti leveliä 39...

Saldoksi jäi 1 Articuno ja 4 Lugiaa. Expaa tuli noin 2,7 miljoonaa. Kolmeysiä kohti mennään. 850000 olis siihen jo kerättynä.
Eilen tuli oltua vielä 7 tuntia lureilla ja käveltyä samalla noin 20 munaa auki ja evolvattua +200 monnia.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Articuno häipyy siis tämän päivän jälkeen ja tilalle tulee Moltres. Lugiasta ei ole ollut mitään juttua. Zapdos tulee sitten viikon päästä.
Itellä nyt 4 Articunoa ja 5 Lugiaa. Täytyy katsoa jos jonkun raidin ehtisi tänäänkin käymään.
Huomenna on pakko se Moltres repiä dexiin.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Legendaarisia itsellä on 3+3, mutta vähän mietityttää onko niillä dexin täytettä suurempaa funktiota. Mielelläni pelasin äskeistä eventiä ja erityisesti ylimääräinen spawn rate oli mieleen, mutta hieman hyytynyt olen pelin tavoitteden puuttumiseen. Levelönti sen itsensä vuoksi ei motivoi ja unownin puuttumiseen dexistä en paljoa voi vaikuttaa. Moltres kutenkin tulee haettua huomenna tai loppuviikosta.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meinasin saada paskahalvauksen kun poika lähetti kuvakaappauksen löytämästään Kangaskhanista, mutta on näköjään Stadissa löydettävissä parisen viikkoa. Ja Unownia myös tarjolla.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Meinasin saada paskahalvauksen kun poika lähetti kuvakaappauksen löytämästään Kangaskhanista, mutta on näköjään Stadissa löydettävissä parisen viikkoa. Ja Unownia myös tarjolla.
Joo 21.8 asti Helsingissä esiintyy Kangaskhania ja normaalia enemmän unowneja. Kolme erilaista unownia itse olen saanut. Ja taas maalaisia sorretaan ;)...
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Mä luulen sitten taas, että nuo kengurut ja aakkoset leviävät koko Suomeen vielä. En usko, että Niantic noin eriarvoistaa pelaajia. Tosin ei sekään mahdottomuus ole.

Mulla niin väliä, kun nuo löytyvät jo omasta dexistä. Pari kirjainta puuttuu mutta se nyt on ihan sama, koska ei noita kaikkia aakkosia saa kuitenkaan.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Käyn työmatkalla Helsingissä ja voisi olla tunti aikaa keskustassa etsiä Unownia ja kengurua. Löytyykö niitä helposti vai onko syytä näin lyhyellä ajalla tukeutua skannereihin. Mielelläni en niitä käyttäisi, mutta mahdollisuus saada noita on aika uniikki.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Käyn työmatkalla Helsingissä ja voisi olla tunti aikaa keskustassa etsiä Unownia ja kengurua. Löytyykö niitä helposti vai onko syytä näin lyhyellä ajalla tukeutua skannereihin. Mielelläni en niitä käyttäisi, mutta mahdollisuus saada noita on aika uniikki.
Hyvin löytyy Kamppi-Rautatientori-Ruttopuisto-Hietaniemi akselilta varsinkin. En usko että tarvii skannereita. Eri asia jos niitä haluaa löytää suuressa määrin :)
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ihan mielenkiinnosta: oletteko paljon hamstranneet noita nelosgeneraatiossa evolvattavia otuksia?

Siihen on varmaan ihan pirusti aikaaa ennen kuin niitä tulee, mutta pakkohan noita apinoita, korppia jne. on pari hyvää olla jemmassa jo nyt...
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Ihan mielenkiinnosta: oletteko paljon hamstranneet noita nelosgeneraatiossa evolvattavia otuksia?

Siihen on varmaan ihan pirusti aikaaa ennen kuin niitä tulee, mutta pakkohan noita apinoita, korppia jne. on pari hyvää olla jemmassa jo nyt...

Ei nyt mitään hamstrattua ole tullut mutta kyllä esim. Murkrow-candyjä on se reilu 1000 tallessa. Ja Apinalle varmaan joku 500.
Kaikki kerätään mikä vastaan tulee.

IV.tä en ole kummastakaan kattonut. Varmasti on useampi 100% lentänyt roskikseen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Itsellä hieman yli 2000 murkrow candya ja yksi 1143CP odottelemassa. Apinalla noin 500 candya noin 500 ja CP940. Molemmilla vähän yli 80% eli parempaa vielä etsimäsä. En ole vielä kuitenkaan paljoa ajatuksia laittanut IV generaatiolle. Käydään nyt eka kolmonen läpi ;)... milloin nyt tulekaan (syksyllä joskus sanoo huhut)
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Toimiiko muilla Pokemon Go? Pari kertaa olen tänään koittanut mutta jämähtää tuohon alun latausruutuun. Eilen latasin peliin päivityksen, olisiko jotain mennyt vinoon?

EDIT: Pienellä googlettelulla löysin kohtalotovereita, joiden peli oli jumittanut päivityksen jälkeen. Pelin poistaminen ja uudelleen lataaminen auttoi asiaan.
 
Viimeksi muokattu:

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Level 40 tuli viime yönä klo. 00.05.

Porin alueella näitä 40 levelisiä ei kovin montaa ole. Kolme tiedän. Ainakin heittämällä olen top kympissä. Ja ensimmäinen Instinctin tiimissä (porin alueella) . Ja ensimmäinen Luvialainen.

Kovasti joutuu tekemään hommia tuon eteen vaikka Legendaraidit auttavatkin älyttömästi. Tosin kohta on neljäkymppisiä, joilla on ihan paskat Pokemonit, koska ei ole dustia upata eikämuita kuin raideista kerättyjä monneja.

Itellä 27831 napattua Pokemonia. Viimeisin antoi level upin.
 

TuH0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Level 40 tuli viime yönä klo. 00.05.

Porin alueella näitä 40 levelisiä ei kovin montaa ole. Kolme tiedän. Ainakin heittämällä olen top kympissä. Ja ensimmäinen Instinctin tiimissä (porin alueella) . Ja ensimmäinen Luvialainen.

Kovasti joutuu tekemään hommia tuon eteen vaikka Legendaraidit auttavatkin älyttömästi. Tosin kohta on neljäkymppisiä, joilla on ihan paskat Pokemonit, koska ei ole dustia upata eikämuita kuin raideista kerättyjä monneja.

Itellä 27831 napattua Pokemonia. Viimeisin antoi level upin.

Onneksi olkoon lvl40 saavuttamisesta, hieno suoritus!

Itse level 36 menossa ja tänään sain sellaisen itselle tärkeän saavutuksen kun SuomiDex tuli täyteen. Eli 239 pyydystettyä ja 241 nähty. Mitään karttaohjelmia en ole käyttänyt ja muutenkin pelityyli on ollut aika lonelywolf, eli pelannut ihan muun elämän ohessa, esim. koiran kanssa lenkillä ja erinäisillä reissuilla mahdollisuuksien mukaan. Rahaa en ole peliin laittanut, koska se ei tuo peliin mitään mitä ei pienellä kärsivällisyydellä olisi saatavissa.

Itsellä napattu 14240 monnia, eli matkaa sinne lvl40 vielä on, mutta hiljaa hyvä tulee. Peli-iloa kaikille PoGon pelaajille!
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Itellä 27831 napattua Pokemonia. Viimeisin antoi level upin.

Täällä napattu 24901 pokemonia ja level on 38 ja puolessa välissä kohti 39:iä. Tavoite on pikkuhiljaa hilata itseni levelille 40 tämän vuoden aikana. Vaatisi kyllä varmaan pari "tuplaexpa" eventtiä. Vähän katosi mielenkiinto tuossa heinäkuun jälkeen, kun dexikin oli ollut jo pitkään täynnä. Vaatisi kyllä itseni kohdalla jo gen3 tuloa, että mielenkiinto taas palaisi. Mutta kyllähän se 40 on saatava, kun kerran näin pitkälle on jaksanut.

Ai niin ja onnea :)!
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Level 40 tuli viime yönä klo. 00.05.

Porin alueella näitä 40 levelisiä ei kovin montaa ole. Kolme tiedän. Ainakin heittämällä olen top kympissä. Ja ensimmäinen Instinctin tiimissä (porin alueella) . Ja ensimmäinen Luvialainen.

Kovasti joutuu tekemään hommia tuon eteen vaikka Legendaraidit auttavatkin älyttömästi. Tosin kohta on neljäkymppisiä, joilla on ihan paskat Pokemonit, koska ei ole dustia upata eikämuita kuin raideista kerättyjä monneja.

Itellä 27831 napattua Pokemonia. Viimeisin antoi level upin.
Grats! Täälläkin aletaan jo lähestyy maalia. 3,5 miljoonan xp:n verran grindausta ois vielä tiedossa... Napattuja pokemoneja mulla "vaan" 23303 mutta haudottuja munia sen sijaan 2095 ja raideja leget mukaa lukien laskujeni mukaan rahtusen yli 300 joten noilla olen pyrkinyt maksimoimaan xp:n saanin ja tietty sit evolvaillu paljon. Kyllä, rahaa on mulla palanu tähän peliin runsain mitoin mut hauskaa on ollu ja se lienee tärkeintä :D

Missasin tos heti syyskuun ekalla viikolla 98% Entein ja siitä lähtien oon metsästäny uutta vastaavaa hullunkiilto silmissä. Mahdankohan löytää himoitsemani vai tuhlaanko vain aikaani kuten Lugioiden kanssa? :D Toivottavasti gen 3 tulee vielä tänä vuonna koska muuten saattaa loppuu moti heittää rahaa tähän peliin level 40:n jälkeen... Vai oiskohan se sittenki vaa hyvä asia. Dunno xD

Onneksi olkoon lvl40 saavuttamisesta, hieno suoritus!

Itse level 36 menossa ja tänään sain sellaisen itselle tärkeän saavutuksen kun SuomiDex tuli täyteen. Eli 239 pyydystettyä ja 241 nähty. Mitään karttaohjelmia en ole käyttänyt ja muutenkin pelityyli on ollut aika lonelywolf, eli pelannut ihan muun elämän ohessa, esim. koiran kanssa lenkillä ja erinäisillä reissuilla mahdollisuuksien mukaan. Rahaa en ole peliin laittanut, koska se ei tuo peliin mitään mitä ei pienellä kärsivällisyydellä olisi saatavissa.

Itsellä napattu 14240 monnia, eli matkaa sinne lvl40 vielä on, mutta hiljaa hyvä tulee. Peli-iloa kaikille PoGon pelaajille!

Kohtalaisen kunnioitettava suoritus ilman rahallista panostusta. Onnittelut!
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Onhan tuota fygyä tullut annettua Nianticille. Liikaa. Olikohan noita haudottuja munia joku 1500.
Legeraideja varmaan yhteensä joku 250-300. En uskalla tarkistaa. Pelkkiä Entei-raideja on jo 86 kun eilen tarkistin.
Nyt vähenee pelaaminen rajusti ja rahaa tuskin tulee enää laitettua. Ainakaan paljoa. Raid-passeihin varmaan vähän.
Luckyegg sekoilu ainakin loppuu ja incubatoreita ei tuu enää tarviimaan.
Niin no lureja kyllä, jos jengi innostuis siihen hommaan taas isommin.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Huomisesta eteenpäin ois meille pogottajille tiedossa kuukauden ajan Suicunea. Mua tavallaan harmittaa. Toivoin Raikouta koska ois tehny tästä xp grindista kohti levelii 40 niin paljon kevyempää ku ois päässy seuraavan kuukauden raidaamaan Raikouta. Suicune nyt on legenä vähän meh ja taitaapa jäädä premium raid passit hommaamatta kyseistä koiraa varten. Ei vois vähempää kiinnostaa saanko hyvää vaiko en. Mut lucky eggejä ois tarkotus varastoida ja sillä hieman nopeuttaa tätä grindia. Niistä puheen ollen kyl mä saatan yhen premium passin sieltä täältä ostaa jos on tuplalegeraidiin mahis mut muuten ei oikee inspaa. Noh, myö saadaan Raikou tänne marraskuussa, tosin sillon on jo varmaanki niin kylmä et saas nähä miten porukka löytää raideille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös