Jukka Voutilainen KalPaan

  • 15 815
  • 27

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itse uskon, että KalPassa kesätreenataan erinomaisesti ja se tapa treenata ei kalpene Elitserieninkään suhteen. Jotkin tarinat kertovat jopa melko surullista tarinaa tästä kyseisestä HV71:stä.

Vihdoin tämä mies pääsee treenaamaan paremmin (itselleen sopivammin). On itsestään selvää, että treenaaminen edellisessä joukkueessa ei ollut sopivaa ja siinä on syy, miksi Voutilainen vaihtoi Elitserienin mestarikandidaatista SM-Liigan mestarikandidaattiin.

Vode tulee olemaan elämänsä kunnossa KalPassa. Tämä siirto on mahtava seuran, pelaajan ja fanien kannalta.

Siinä kannustuksemme ohessa, jäämme mielenkiinnolla seuraamaan Voden esityksiä.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
HPK pestasi mestarijoukkueensa tärkeän palasen pelaajakoordinaattorikseen - SM-liiga - Jääkiekko - Sport - MTV.fi


Voutilaisen Jukka pestattu HPKn pelaajatarkkailijaksi.
Kuopiossa olen mieheen useasti törmännyt, mutta Hämeenlinnaan käy herran tie.

Hokkarit ovat siis nyt lopullisesti naulassa. Kaitpa ne henkoht syyt ja loukkaantumiset sitten pelaamisen lopulta estivät.

Vaikka KalPassa ei odotusten mukaan mennyt niin silti olen heeposta tykännyt. Olisi kelvannut KalPaan tuon viimeisen kauden jälkeenkin, roimalla palkan alennuksella tosin.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kyllä säikäytti, että tässäkö se ykkös-sentteri ens kaudelle oikein on.

Olis ollu melko iso sentteri myös seuran puolelta kannattajille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös