Free Agent ”Frenzy” – kesä 2017

  • 126 328
  • 415

Anthoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Hätähousut ;) Duchene ei liikunut, vielä.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mikäs tuossa nauratti. Ihan kelvollinen sopimus joukkueen pelityyliin sopivalle puolustajalle. Ei ole enää se usean vuoden takainen Funwick, vaan hyvä puolustaja nykyisin.

Sen perusteella mitä mä Mattia näen eli kahdesti kaudessa maksimissaan ja Avalanche-vuosilta hieman enemmän, niin en itse antaisi tuommoista diiliä. Siksi naurahdin.

Ilmeisesti sitten on parempi kuin sen perusteella mitä suurimmalta osalta tulee myös luettua, joten hyvä, että kelpaa.
 

Jwec

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Onko kellään enemmän asiaan perehtyneenä tietoa, että mikä on todennäköisesti Jagrin osoite? Aamuvuoroon menossa, joten jää tänä vuonna nämä pirskeet välistä. Käsittääkseni ei ole jatkamassa Pantherseissa.
Ei jatka Panthersissa, mutta uutta joukkuetta ei vielä ole tiedossa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Justin Williams Carolinaan:

"The deal will pay Williams $5 million during the 2017-18 season, and $4 million during the 2018-19 season."
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Mason oli omasta mielestä paras näistä saatavilla olleista maalivahdeista, ja 4,1$ miljoonan AAV ei ole yhtään paha. Kulikov puolestaan vähän huonompi hankita omaan silmään, Olen kyllä aina pitänyt kaverista, mutta ei ole mielestäni tuon yli neljän miljoonan arvoinen. Ensi kaudeksi ei toki Jetsillä ole ongelmaa palkkakaton kanssa, mutta sen jälkeen muutamat seuraavat kaudet voivat olla kivuliaita Kulikovin sopparin kannalta. Paitsi jos tietenkin osoittautuukin paremmaksi kuin oletan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös