Ville Nieminen joukkuepelaajana

  • 223 728
  • 492

xkouhiax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Nämä sudet ja xkouhiat halventavat koko Tappara-yhteisöä jutuillaan. En pidä kertakaikkiaan minään.

Selvä. Pahoittelen, että olen päässyt ns. sinun ihon alle. Saanen itse kuitenkin olla kanssasi eri mieltä. Jotkut kun keskustelee valideilla pointeilla, niin sinä tulet sen joka viestissäsi toistuvan huutonaurusi kanssa. Koittaisit edes hieman uudistua :) Ja yrittäisit edes kerran lukea toisen kirjoittelijan tekstin kunnolla, jottet aina kirjoittaisi aiheen vierestä.

En ole kyllä ikinä ymmärtänyt ihmisiä, joiden keskusteluun tuoma anti on tätä "Kaikille minun kanssani eri mieltä oleville huutonaurua!" Mutta tiäkkö Grönvalli mitä; Ei kuule haittaa yhtään, vaikka et pidä mua minään. Mulla on ihan oikea ja erittäin mukava elämä Jatkoajan ulkopuolella :) Ei ole siis tarvis kerätä mitään cool-pointseja keskustelupalstalla!
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Selvä. Pahoittelen, että olen päässyt ns. sinun ihon alle. Saanen itse kuitenkin olla kanssasi eri mieltä. Jotkut kun keskustelee valideilla pointeilla, niin sinä tulet sen joka viestissäsi toistuvan huutonaurusi kanssa. Koittaisit edes hieman uudistua :) Ja yrittäisit edes kerran lukea toisen kirjoittelijan tekstin kunnolla, jottet aina kirjoittaisi aiheen vierestä.

En ole kyllä ikinä ymmärtänyt ihmisiä, joiden keskusteluun tuoma anti on tätä "Kaikille minun kanssani eri mieltä oleville huutonaurua!" Mutta tiäkkö Grönvalli mitä; Ei kuule haittaa yhtään, vaikka et pidä mua minään. Mulla on ihan oikea ja erittäin mukava elämä Jatkoajan ulkopuolella :) Ei ole siis tarvis kerätä mitään cool-pointseja keskustelupalstalla!

Se on hyvä, tunne alkaa olla molemminpuolinen. Varsinkin, kun juuri totesit kuinka olet odotellut miten lopetan palstalle kirjoittamisen. Joten todellakin huutonaurua tälle loukkaantumisellesi.

Onneksi lukijat saavat itse päättää kuka keskustelee argumenteilla ja kuka ei.

Kirjoitit taannoin mm. näin:

Huomaa kyllä, että sinulla ei ole mitään hajua markkinoinnista. Markkinoinnissa nimenomaan kasvot on imagolle tärkeää. Ville Nieminen aivan loistavana tamperelaisena lätkäjätkänä, ihmisenä, ajattelijana, mentorina yms. on aivan huikeat kasvot seuralle nimeltä Tappara. Sponsoritkin miettivät tarkkaan mihin rahansa tunkevat, minkä takia tuollaiset hyvän mielikuvan seurasta tuovat asiat on tärkeitä. Nimeäpä nykyisestä Tapparan joukkueesta joku vastaava persoona, joka voisi olla yhtä vetävä markkinointikasvo?

Olen aiheeseen palannut vielä ihan äskettäin mutta sinulta en ole saanut vielä yhtäkään kommenttia. Perustele sinä vuorostasi se miten ja mihin myyntiin tämä imagotappio ja Ville Niemisen lähtö vaikuttaa.

Kun esimerkiksi sinä kirjoitat jatkuvasti, että Ville on markkinoinnin kannalta aivan ylivoimainen "kasvo", tarkoittaen siis ilmeisesti sitä, että hänen lähtönsä on myynnin kannalta kova isku. No jos se ei ole, niin miten tämä ylivertaisuus markkinointikasvona esiintyy?

Sanon tämän vielä kerran: olen täysin eri mieltä siitä, että sponsorit liikuttaisivat rahoja PELKÄSTÄÄN Ville Niemisen perässä, saati sitten hallissa käyvät satunnaiskatsojat. Tällöin hänen korvaamisensa myös tällä saralla on täysin mahdollista ja jopa ihan realistista.

Tapparan brändi on Tapparan brändi, ei Ville Niemisen.
 
Viimeksi muokattu:
Hohhoijaa

Toki Tappara-yhteisö on ihan muuta ja paljon enemmän kuin yksi netin keskustelupalsta, mutta kyllä sen "kulttuurin halventaja" on jo useamman sivun ajan löytynyt aika helposti.
Petterisihvoset ja muut blogi- ym. tyrkyt eivät tunnetusti nauti suurta uskottavuutta Tampereen kaltaisissa kiekkopaikoissa (joissa tehdään enemmän kuin puhutaan, mennään asia- eikä henkilökohtaisuuslinjalla, ei arvosteta katteetonta itsensä ylentämistä tai loppumattomia itkupotkuraivareita), joten ei kannattaisi tuoda niitä "keskustelu"- ja muita toimintaoppeja tänne. Siinä saa enimmäkseen turpiinsa, pilaa tolkulliset keskustelut ja sivussa vesittää omat hyvätkin pointtinsa.
 
Toki Tappara-yhteisö on ihan muuta ja paljon enemmän kuin yksi netin keskustelupalsta, mutta kyllä sen "kulttuurin halventaja" on jo useamman sivun ajan löytynyt aika helposti.
...
Jos viittaat tuolla J.Grönvalliin, niin voi voi. Mielestäni sellaista kulttuuria pitääkin halventaa, jossa maltillista ja järjellä perusteltua keskustelua tärkeämpää on täysin tunnepohjainen ja omiin päähänpistoihin perustuva huutelu ja meuhkaaminen.

Mutta se jo viimein tästä. Aika kaukana ollaan Ville Niemisestä ja hänen joukkuepelaamisestaan.
 
Jos viittaat tuolla J.Grönvalliin, niin voi voi. Mielestäni sellaista kulttuuria pitääkin halventaa, jossa maltillista ja järjellä perusteltua keskustelua tärkeämpää on täysin omiin päähänpistoihin perustuva huutelu ja meuhkaaminen.

Mutta se jo viimein tästä. Aika kaukana ollaan Ville Niemisestä.

Toki. Jatkuvaa kanssakirjoittajien nimittelyä ja alentamisyrityksiä "voivoi, huutonaurua, ei mitään arvoa, olet osoittanut tasosi" -tyyppisellä ns. argumentaatiolla vaan ei liioin kauaa jaksa - etenkin kun sitten ollaan niiiiin loukkaantuneita, kun ns. vastapuoli vastaa samalla mitalla. Sitä tuppaa saamaan, mitä tilaa.
Väittäisin myös, että nimenomaan tapparalaisessa kulttuurissa tällaista henkilöpohjaista (palsta)länkytystä ei pidemmän päälle ole ollut hirveästi tapana harjoittaa. Syö pohjaa niiltä fiksuiltakin jutuilta (joita tosiaan myös on) - ja mikä monin verran harmillisempaa, pilaa keskustelun ja vie sen hevonkuuseen itse aiheesta.
Mutta jotta en itse sortuisi viime mainittuun: tämä tosiaan tästä. Niemisestäkin lienee hetkeksi sanottu kaikki mahdollinen.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Niemisen markkinoinnillinen hyöty ei liity niinkään joukkueen maksettuun mainontaan kuin siihen, että media rakastaa sanavalmista ja persoonallista miestä. Niemistä siteerataan lehdissä, Nieminen puhuu telkkarissa ja Niemisen silmät vilkkuvat bännereissä. Joukkue saa kasvot ja ilmaista näkyvyyttä. Näkyvyys ei tarkoita vain minuutteja eetterissä, vaan myös henkilöitymistä. Ihmisten tunneside joukkueeseen vahvistuu ja heitä kiinnostaa, mitä Niemisen poppoolle tapahtuu.
Tästä on hyvä esimerkki tässä http://www.katsomo.fi/?progId=357816 . Linkissä Nieminen esittelee Tamperetta. Varmaan tuohon olisi voitu valita joku muukin kiekkoilija, mutta Nieminen tosiaan kiinnostaa ihmisiä ympäri maan.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ville Niemisen haastattelu Urheilusanomien kausiennakossa on aiheuttanut jonkin verran parran pärinää, varsinkin Tapparan omalla keskustelupalstalla. Nyt taasen toisella palstalla on kirjoitettu jonkinlainen vastine ko. haastatteluun, joka osuu jälleen hyvin tämän ketjun varsinaiseen otsikkoon ja siihen mistä ketjussa pitäisi keskustella.

http://kiekko.ninja/t/ville-nieminen-rauman-poika/38/7 (Linkki kiekko.ninja nettisivuille)

Palstan linkitystoiminto ei näytä edelleenkään pelaavan, joten pakko laittaa "rumasti". Uusin Chrome ja Ubuntu käytössä.

Yhdyn kyllä yo. artikkelin ihmettelyyn siitä, MIKSI niitä vanhoja pitää aina kaivella. Miksei fokus 100% nykyhetkessä ja Rauman Lukossa?
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nostetaan nyt tämä esille taas. Itse hyväksyn edelleen, että sopimusta ei tehty. Mutta... Onhan se meidän mies. Se nyt on töissä Raumalla. Tänään tai siis eilen teki ihan hienosti hommia raumalaisille, ei vaan riittänyt. Tietyllä tapaa oli hupaisa hetki, kun Nieminen Lukko paidassa kolataan pystyyn Masi Marjamäen toimesta (Tappara paidassa). On tää maailma sekaisin, mäkin hurrasivat Masin taklaukselle. Oli se hieno. Masista ei tule Villeä, mutta Masista voi olla Tapparalle iloa vielä paljon ja suosio voi sieltä myös Masille löytyä.

Luulen, että Putin on tähän kaikkeen syyllinen.

Sitten hieno video siitä mihin sydän kuuluu: http://yle.fi/urheilu/nieminen_kurvasi_oikeaan_koppiin_hakametsassa_-_katso_video/7550988

Joku runkkari kaivaa vanhat viestini Niemisen kunnosta kohta esiin. Edelleen seison niiden viestieni takana. Siitä huolimatta voin tuota "Nemoa" arvostaa erittäin korkealle.
 

piraatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Täytyy myöntää, että oli aika häiriintynyt olo siinä taklaushetkellä. Ja hurrasin minäkin.

Mun silmääni näytti siltä, että Lukolla on enemmän käyttöä lyhyttä vaihtoa vetävälle Niemiselle kuin Tapparalla olisi ollut. Nemo vaan sopii niiden rosteriin paremmin. Joka tapauksessa eilen taidettiin nähdä joukkueet, jotka keväällä pelaavat pleijareita pitkään ja yleisö arvostelee, että on se tylsää tuo voittava jääkiekko :D
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Saa nähdä millainen joukkuepelaaja Nemo on kun "vanha" tutkapari on vierellä nimeltä Aleksander Barkov jr.
Pojat lyö rullat alle tänään ja pelaavat illalla matsin Haka2:ssa.

Porukassa pitäis olla mukana myös tämä Ipan lupaava junnu Suomi ja rulliksen SM-liigan teholinko Jimi Palanto.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös