KalPa vai JYP – kumman toivot pääsevän finaaliin?

  • 2 796
  • 10

Kumman toivot voittavan huomisen välieräottelun?


  • Äänestäjiä
    49
  • Poll closed .
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Liiga-kauden 2016–17 viimeinen välieräottelu pelataan huomenna, kun KalPa ja JYP ratkaisevat Kuopiossa game sevenissä, kumpi joukkueista etenee finaaliin Tapparaa vastaan.

Kumman joukkueista toivot voittavan huomisen välieräottelun?
 

Gubar

Jäsen
Soisin tämän pienellä edgellä KalPalle. En tiedä miksi. Kumpikaan seura ei heilauta tunteita suuresti suuntaan taikka toiseen.

Vastataan nyt, että ollaan tässä sen vähemmän menestyneemmän puolella tällä kertaa.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
KalPa, ei siksi että se olisi jotenkin helpompi vastus Tapparalle, vaan siksi koska edellisestä finaalipaikasta on kulunut niin kauan aikaa.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kalpalle on tässä sympatiapeukkuja pidetty, kun oli välieräjoukkueista ainoa, jolla ei ole mestaruutta. Toki myönnän hymyileväni vähän sisäänpäin myös JYPin voittaessa, koska silloin voi sanoa oman joukkueen niukasti tiputtaneen vihulaisen menneen ainakin finaaliin asti.
 

HAL9000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki tamperelaiset käy paitsi Ilves
Kalpalle on tässä sympatiapeukkuja pidetty, kun oli välieräjoukkueista ainoa, jolla ei ole mestaruutta.

Sama, tismalleen samat perustelut. Olisi virkistävää vaihtelua finaalikuvioissa. Mutta ei se mikään maansuru olisi jos sieltä JYP kampeaisi finaaleihin.

Tosin sitten hopea saisi riittää tällä kertaa Kuopioon, sattuneesta käytännön syystä. Mutta jos jollekin pitää taas vaihteeksi hävitä finaaleissa, niin Kalpa olisi vähiten harmillinen vaihtoehto.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tätä en oikein ymmärtänyt. "Suosikkijoukkue"-kohtaan ilmoittamasi infon perusteella kannatat Pyrintöä, TPV:tä, Isku-Volleyta ja Manse PP:tä. Miksi siis toivot KalPan häviävän finaalit?
Kai ihan luonnollista Tapparan kannattajalle?
 

HAL9000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki tamperelaiset käy paitsi Ilves
Kai ihan luonnollista Tapparan kannattajalle?

Täytyy muistaa että tuossa ollaan tekemisissä ilvesläisen maailmanselityksen kanssa. Sen virallisen totuuden mukaan Tapparalla ei ole mitään tekemistä Tampereen eikä Tammerfors Bollklubbin kannsa. Hivenen hämmentävää näin Tampereella varttuneellekin, mutta maailma on erilainen ilvesläisen silmin.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Täytyy muistaa että tuossa ollaan tekemisissä ilvesläisen maailmanselityksen kanssa. Sen virallisen totuuden mukaan Tapparalla ei ole mitään tekemistä Tampereen eikä Tammerfors Bollklubbin kannsa. Hivenen hämmentävää näin Tampereella varttuneellekin, mutta maailma on erilainen ilvesläisen silmin.
Tämä on uutta infoa. Mä tosin olen niin lappilainen että mulle myös Espoo ja Vantaa on Helsinkiä.Kun mä käden etelään niin menen Helsinkiin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tämä on uutta infoa. Mä tosin olen niin lappilainen että mulle myös Espoo ja Vantaa on Helsinkiä.Kun mä käden etelään niin menen Helsinkiin.
Espoo ja Vantaa on lähiöitä. Höhöö. No ei on siinä eroa meneekö PK-seudulle vai pääkaupunkiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös