Peliesitykset kaudella 2016–2017

  • 591 271
  • 4 204

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
What´s happening? HIFK tekee 4 maalia putkeen - harvinaista vieraskenttäherkkua!
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mahtava comeback ja ohimeno. Nyt vain ei voi pelkästään roiskia, kuten IFK tekee. Monesti ollut tilanne pelata järkevästi omille, mutta pelattu vain kiekkoa pois alueelta. Tässä on se kehityksen paikka.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lankiselle ketju jalkaan ja tolppaan kiinni ettei valu sinne maalin taakse.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Se on siinä, RYÖSTÖ ! :) Isot kiitokset koko joukkueelle. Kova temppu nousta kahden maalin takaa vierasvoittoon.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
RYÖSTÖ! Huhhuh käsittämättömän hyvä fiilis.

Mahtava nousu 2-0 tilanteesta voittoon. Vittu jätkät mä olen ylpeä teistä!
Alkkisfaija se syö kuin syökin niitä antabuksia.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jumalauta, mahtavaa HIFK! Ja koko ajan olen Stögöstä todennut, että hän osaa playoffit. Ja loppujen lopuksihan se on kaikki.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
No niin, nyt alkoi jo perjantai jännittämään. Hieno nousu joukkueelta ja himassa tää vedetään maaliin.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Upea voitto! Kyllähän tästä otteluparista pitää kairata tie jatkoon. Selin peluuttu pappoja kolmannessa erässä varmaan joka toisessa vaihdossa ja tämä ei voi olla näkymättä perjantaina. Vielä kun Ilves tiputttaisi Kahvaran ja Törmänen viilailee ylivoiman edes auttavasti kondikseen, niin mikä tahansa on mahdollista!
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Perjantaina on muuten ihan helvetin hieno tilanne edessä! Mahtava matsi, ja osoitus henkisestä kantista kun ei lannistuttu, vaikka tepsi pääsikin halvalla 2-0 -johtoon. Ykkösketju rautaa, Juhikselta parempaa, Heiskanen hyvä, Kantola kaatui 4 kertaa joka vaihdossa... Ihanaa perkele.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jumalauta, mahtavaa HIFK! Ja koko ajan olen Stögöstä todennut, että hän osaa playoffit. Ja loppujen lopuksihan se on kaikki.
Näin se on, viime kaudella tuli se runkkarisarjan voitto mutta finaaleissa jäätiin unelmastartin jälkeen jalkoihin ja kakkoseksi, mitä jos tällä kaudella otettaisi se puuttuva askel nyt keväällä.

Kummassakaan tapauksessa runkosarjalla ei loppujen lopuksi olisi sen suurempaa merkitystä sinänsä, mutta katsellaan ja onhan tässä matkaa vielä.
 

Stigu

Jäsen
Jumalauta, mahtavaa HIFK! Ja koko ajan olen Stögöstä todennut, että hän osaa playoffit. Ja loppujen lopuksihan se on kaikki.
Hieno suoritus jengiltä tänään. Ja onhan Stögöllä joku outo tatsi jengiin pleijareissa. Mutta korrostaisin, että mikään- ei mikään-poista sitä faktaa että tällä kaudella jouduttiin katsomaan melkein 60 kertaa perseenreiän lumousta. Eli ainakaan mulle pleijarit EI ole kaikki.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä se vain viimisessä erässä alkoi näkymään, että Hintz-Puustinen-Rask oli raikkaalla jalalla vs TPS:n avainpelaajat. Kallio 21:32, Virta 18:40 ja puhki kulutettu Perrin enää 18:22. HIFK:lta Hintz 17:06, Puustinen 15:22 ja Rask 15:38.
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Lankiselta hieno peli loppujen lopuksi. Kasasi itsensä hienosti heikon alun jälkeen ja laittoi luukun kiinni loppupeliksi.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Huh huh! Hieno RYÖSTÖ!

Kaikki on varmaan sanottu. Fiksua vieraspelaamista. Oli todella hyvä startti, jonka katkaisi ihan liian helppo maali Heikkiselle. Ei voi purjehtia tuolla tavalla. Iholle kiinni. Siinä katseli monta jätkää vierestä ja kukaan ei merkannut.

Ykköskenttä pelasi kuten ykköskentän kuuluu. Kiekko pyöri enimmäkseen vastustajan päässä ja tärkeällä hetkellä noustiin ratkaisemaan. Jälleen kolme eri ketjua teki maalit. Leveyttä riittää.

Näen myöskin Luttinen-Elkins-Partanen ketjun aika valmiiksi paletiksi. Koko ajan perusvarmaa peliä ja siinä sivussa tekaisee tärkeän häkin. Josko se Parru äityisi toissasyksyn vauhtiin, jolloin sitä ei tuntunut pysäyttävän mikään.

Ensi peliin Åsten ja Kantola kierrätykseen lepoon. Åsten pelasi aika monta kertaa itsensä ulos. Saattaa olla väsymyksen merkkejä. Lennukin pelasi ajoittain hyvin, mutta ajoittain ihan hukkaratkaisuja. Voisi olla levon paikka. Ainakin pienempien minuuttien.

Kaksi kenttää toimii nyt niin hyvin, etten koskisi niihin.

Pudi-Hine-Rask
Johansson-Malinen-Aaltonen
Luttinen-Elkins-Partanen
Tamminen-Leino-Jääskä /Petrell
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös