Viihdytkö tällä hetkellä HIFK:n peleissä?

  • 17 838
  • 85

Ardbeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Offtopicia ehkä, mut mihin katsomoon vierasfani suvaitsee nordiksella sijoittua? Tulen katsomaan HPK-matsia niinkin pitkältä kuin Vantaalta, mutta viime matsista nordiksella on monta vuotta aikaa

Vierasfanien katsomot olleet normaalisti E1-E2 jos isompi porukka kyseessä. D-pääty varmaan suositeltava suunta niin näet Kerhon hyökkäävän sinne 2 kertaa
 

444

Jäsen
Offtopicia ehkä, mut mihin katsomoon vierasfani suvaitsee nordiksella sijoittua? Tulen katsomaan HPK-matsia niinkin pitkältä kuin Vantaalta, mutta viime matsista nordiksella on monta vuotta aikaa
D-pääty on tosiaan vierasjoukkueen hyökkäyssuunta kahden erän ajan, mutta kyllä hallille vieraspaitoja ja -mielisiä mahtuu muuallekin. B-/C-nurkka on ehkä vähiten suositeltava, mutta muilta osin sekaan vaan, jos löydät hyvän piletin.
 

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tästä on tullut mainittua ennenkin. Kun lähdetään koko 5 hengen perhe katsomaan, niin hilloa menee 250-300€. Sit vittu kentällä neppaillaan 7000 MAKSANEEN katsojan nenän alla.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Älä huoli - tulee kyllä alas, kun joululahjaliput on käytetty, enää 6300. Ihmetellä pitää, kuinka kauan katsovat tätä liikkeenjohdon puolella. Tollasia eriä kuin noi kaksi ensimmäistä on vaikea kuvitella kenekään koutsin saavan aikaiseksi himassa.
 

doppelgänger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Näin etäkannattajanakin voi sanoa, että on kyllä viihtyminen kaukan pelejä seuratessa. Olen Kuopioon muutettuani yrittänyt käydä mahollisimman usein Nordiksella (n.10krt kaudessa, pleijarit mukaan lukien). Tällä kaudella olen yhden pelin paikanpäällä käynyt ja kyllä kynnys on aika iso lähteä noilla lipunhinnoilla tuota paskaa katsomaan. Puhumattakaan siitä vaivasta lähteä Nordikselle asti katsomaan joukkueen sukeltamista. Ruudusta olen tälläkin kaudella jokaisen pelin ainakin aloittanut katsomaan, mutta voin kyllä sanoa etten ole ikinä jättänyt näin montaa peliä kesken. Iltoina on parempaakin tekemistä kuin kerätä maximaalinen vitutus joukkueen pelleilystä. Kuitenkin sen verran veressä HIFK on, että jokainen hävitty peli pilaa kyllä illan ja jokainen voitettu peli saa heti paremmalle mielelle.
Toivotaan tänään sitä voitettua peliä, ettei koko iltaa vituttaisi.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
No tasapuolisuuden vuoksi, niin kysytään nyt tänäänkin että oliko hallilla kivaa?

5-6 samanlaista peliä ja kausarille voisi olla taas käyttöä. Ainakin yritystä oli tänään.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Joo, viihdyin. Ei me noin ylivoimaisia oltu mitä lopputulos antoi ymmärtää, mutta kuten aina olen sanonut niin ei se häviäminenkään niin vituta jos peli on hyvää. Onhan näitä suonenvetopelejä aina välissä ollut, kolme seuraavaa peliä sitten näyttää onko menty eteenpäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös