NHL17 HUT PS4 joukkuesivut

  • 3 494
  • 12

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Eli tähän ketjuun oman jengin nimi, jotta voidaan katsoa onko päässyt palstaveljeä kurmottamaan vai onko palstaveli päässyt päinvastoin oman ihon alle.

Itse pelaan joukkueella Oulu Ogres ja tapoihin ei kuulu poistua pelistä tai lyödä lekkeriksi, kun olen tappiolla ja huonompi.

Toisaalta jos johdan reilusti (mitä harvoin tapahtuu) niin en myöskään ala pelleilemään vastustajan kustannuksella luistellen kiekon kanssa ympäri kenttää tai lopettamalla pelaamisen kentälle, joilloin vastustajan on vaikea saada kiekkoa.

Toisin sanoen fair play, tuli kuokkaan tai ei.

e. Yritän myös tehdä maaleja säbärannareilla, kun niillä yleisimmin uppoaa. Läpiajoissa käännän lusikkapuolelle ja toivon että uppoaa, yleensä ei uppoa.
 
Viimeksi muokattu:

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
TukenTiimi

Ei ole tapana tarkoituksella ärsyttää vastustajaa, mutta rehellisyyden nimissä tulee aloitettua paljon sitomalla, vedettyä säbäranteita ja paljon tulee viivalämäreitä. Koska tavoitteena on aina voitto :-) hyvä häviäjä olen kuitenkin ettekä minulta tule saamaan vihaviestejä jos minut voitatte, enkä ala mitään suuressa johto- tai hävioasemassa pelleilemään.
 

Hamilton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joukkueen nimi: HC Kilo Polices

Itse pelaan joukkueella Oulu Ogres ja tapoihin ei kuulu poistua pelistä tai lyödä lekkeriksi, kun olen tappiolla ja huonompi.

Toisaalta tuo pelistä poistuminen on ihan OK tilanteissa joissa peli on jo selvä, tai moodin takia ei ole mitään jakoa? Esim. noin käynyt itselle muutaman kerran - itellä "terva"-moodi päällä, kaveri heittää kaukovedoista yli puolet sisään ja katsoo kaikki hidastukset uusintana. Toinen vaihtoehto peleissä joissa vastustaja on selkeesti alakynnessä, ja saa puolestaan useamman helpon (EA) lahjamaalin - tollasista peleistä tulee aika monesti lähettyä käveleen. Ymmärrän ton hidastuksen kattomisen esim. kerran v-ttuilumielessä kämmin tms jälkeen, mutta osa jengistä kattelee joka ikisen kahteen kertaan, esim bugimaalin tai muun vastaavan jolla ei ole pelitaitojen kanssa mitään tekemistä.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Toisaalta tuo pelistä poistuminen on ihan OK tilanteissa joissa peli on jo selvä, tai moodin takia ei ole mitään jakoa? Esim. noin käynyt itselle muutaman kerran - itellä "terva"-moodi päällä, kaveri heittää kaukovedoista yli puolet sisään ja katsoo kaikki hidastukset uusintana. Toinen vaihtoehto peleissä joissa vastustaja on selkeesti alakynnessä, ja saa puolestaan useamman helpon (EA) lahjamaalin - tollasista peleistä tulee aika monesti lähettyä käveleen. Ymmärrän ton hidastuksen kattomisen esim. kerran v-ttuilumielessä kämmin tms jälkeen, mutta osa jengistä kattelee joka ikisen kahteen kertaan, esim bugimaalin tai muun vastaavan jolla ei ole pelitaitojen kanssa mitään tekemistä.
Tämä toki ymmärrettävää, eihän siinä muuta kuin itse häviää kolikoita.
 

Bacon

Jäsen
SaiPa HC jos sattuu vastaan, niin pää ylhäällä. No oikeasti en kyllä paljon taklaile, mutta maaleja pyrin tekemään keinolla millä hyvänsä. Häviö kun ei ole vaihtoehto, mutta kuitenkin reilun pelin hengessä mennään eikä pyöritä kiekon kanssa omassa päässä johtoasemassa jne.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Itse alottelin pelailut kanssa.

Jengi on luonnollisesti SuperRanke ja käyttäjä KakkeFIN. PS4 alustana.

Tällä hetkellä:

Forsberg - McDavid - Kucherov
Kane - Kesker - Radulov
Hagelin - Johnson - Nyquist (vauhtikenttä. Nopeus 91-90-90)
Hossa - O'Reilly - Marchand (Jarrukenttä)

Ekman-Larsson - S. Weber
Hamilton - Krug
Strålman - Muzzin

Rinne

Pelaan aika samantyylistä peliä kuin mm. New York Rangers -> nopeeta vastahyökkäystä ja muuten omassa päässä puolustamista. Paljoa ei maaleja omiin perinteisesti mene.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kolikko HT. Puolustuksen kautta, pelaan koska hauskaa eikä kummempia taktiikoita. Pelistä en poistu vaikka turpaan tulisi 10-0, ei tää nii vakavaa oo vai miten se meni. Keskitason joukkue (ehkä), pelaajat siinä 84-88 väliltä. Voitto/häviö suhdanne tällä hetkellä ulkomuistista ehkä jotain 3-2.
 

Lapa11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Vimpelin Veto
Mansesteri on joukkueeni nimi. Tilastot on 54-5-3 ja 3div pelailen. Joukkueessani roolitus on todella tärkeä. 1-3 ketjut todella tasaisia. 4 ketju taklailee ja tekee siinä ohella maaleja myös, jota kuvastaa se, että 4 ketjun sentteri Boylella on joukkueen toiseksi paras piste/per ottelu tilasto. Pelin ratkaisu hetkillä on yleensä kentällä 4.ketju tai 2.ketju.

Itse pyrin puolustaa todella kurinalaisesti ja pitämään keskustan kiinni. Laidoilla ja kulmissa saa pyöriä niin paljon kuin huvittaa. Hyökkäyksessä pyrin liikuttaa kiekkoa nopeasti ja saamaan hyviä laukaisu paikkoja.

Kokoonpanoon tummenan pelaajat, joita suosittelen teille.

Pacioretty-Kesler-Sharp
Hornqvist-Johnson-Nyqvist
Voracek-Backes-D.Sedin
Jagr-Boyle-Lucic

Weber-Yandle
Ristolainen-Chara
Phaneuf-Myers

Dupnyk

Olisi mukava haastaa teitä jatkoaikalaisia Hutissa. Pistäkää yv, jos kiinnostaa ottaa matsi :)
 
Viimeksi muokattu:

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
HC Muki (9-1-1)

Van Riemsdyk - Kadri - Radulov
Huberdeau - Barkov - Jagr
Lucic - Koivu - Berglund
Clowe - Henrique - Fehr

Hanifin - Faulk
Staal - Klein
Alzner - Niskanen

Dubnyk
Pickard

Alusta asti ollut sama ja kaikilla tilillä tuo 11 ottelua.

TOP5 pistemiehet:

Huberdeau 7+3
Jagr 2+7
Barkov 3+5
Berglund 3+4
Lucic 1+6

Jäähypörssiä johtaa luonnollisesti Jaromir Jagr, tilillä yhteensä 15 rangaistusminuuttia.

Maalilla Dubnyk on pelannut kaikki ottelut ja hyvin onkin torjunut.

Tuo ykkösketju on kyllä ollut aivan mätä ja jahka tässä saa hetken kerättyä kolikoita, niin menee melkein koko joukkue uusiksi.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Lisälkääpä ystävälistalle psn tunnus Stirben jos on halua. Mukava olisi seurata porukan joukkueiden rakentelua. Ja kenties ottaa kunnon selkäsauna noilta 90% voittavilta kavereilta. Josko sitä jotain oppisi.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Jos Haunttorz sattuu joskus vastaan, niin luovuttakaa suosiolla, mä tarviin ne voitot paljon enemmän kuin te. Eli täysin vasta-alkaja tasolla pelailen mutasarjassa, toki mairitteleva 10-1-0 koristaa tällä hetkellä statseja.
 
Joukkueella Piispat (PSP) pelailen mä. Yleensä aika rehellistä kiekkoa tulee pelattua. Paljon toki vastustajan mukaan vaihtelee. Eli jos sidot aloituksissa, niin en mäkään siinä ala tasoitusta antamaan. Muutama päivä sitten aloitin koko leikin, joten täysin hukassa olen että mitä tässä pitäisi tehdä. Kultaseen pakkaan keräilen nyt Capteenin natsoja. Yhden pronssisen ostin ja siinä oli pelkkää paskaa.

Saa neuvoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös