Pe 30.9.2016 Lada Toljatti - Jokerit

  • 13 605
  • 176

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Peli lähtö oli ihan hyvä. Toisessa erässä peli hävisi johonkin. Meni kuljettamiseksi. Paljon virheitä ja turhautuminen. Maalinteko harjoituksia pitää olla enemmän. Noi ei pelaa lähelläkään tasoaan.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Tai hyväksytään potkumaalitkin. Pitäisi olla jokotai eikä mitään tulkinnanvaraista mahdollisuutta hyväksyä.

Tämä. Periaatteessa mulle on aivan se ja sama onko toleranssi "all goes" vai tyystin nollatoleranssi luistimella tehtyjen maalien osalta, mutta liika tulkinnanvaraisuus säännöissä ei ole ikinä hyvästä. Nykyisellään toki säännöt ovat periaatteessa yksiselitteisiä näissä, mutta käytännössä tuossa kuitenkin on hieman "pelivaraa" tulkinnan osalta kun ääripäät unohdetaan. Tämän matsin kannalta tuo maali oli aika kosmeettinen ja hyväksyntää en pidä tuomarivirheenä, mutta lähtökohtaisesti näihin toivoisin selkeämpää linjaa.

Olen minäkin loppu, mutta ilmeisesti sen verran masokisti olen, kun tässä jo seuraavaan peliin on kääntänyt katseet ajatuksella "jospa se siitä lähtisi"

Tämäkin. Jotekin tämä asetelma on aivan helvetin skitsofreeninen. Niitä parempia aikoja tässä toivoo ja naiivisti niihin jopa uskoo, mutta sisäinen realisti sanoo toista. Ei tämä lätkän seuraaminen mitään järkevää toimintaa tosiaan ole, vaan johan tässä joutuisi lanttulääkäriin menemään jos suhtautuminen muihin asioihin olisi samalla tasolla. Jokunen vuosi takaperin Nordiksen leiri lanseerasi jutun alkoholistifaijasta. Sopisi tähän meidän menoon nyt täydellisesti.

Tänään Jokereilla oli käytännössä kaikki mahdollisuudet voittaa ottelu. Noin puolet matsista ottelu oli hanskassa ja tekopaikkoja väitän meillä olleen enemmän. Kun kaveri kuitenkin viimeisteli paremmin, oli homma taputeltu. Meiltä näytti selkäranka katkeavan ja kun kaveri teki pienet asiat paremmin, ei voittajasta jäänyt epäselvyyttä. Vituiksmän vai miten se kuuluisikaan? Hävettää tämä touhu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös