NHL-pelipaidat

  • 850 660
  • 1 976

DELPHiON

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Barcelona, Penguins
Itseäni kiinnostaisi kanssa nähdä kuvia näistä Aliexpressin paidoista? Tilasin itse viikko sitten ja pelokkaana odottelen minkälainen paita sieltä tuleekaan. Paidan hinta nyt oli muutaman kympin, eli ei sinne onneksi koko omaisuutta tullut survastua, mutta olisihan se kiva jos paita olisi edes siedettävä.
 

zelro

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Itseäni kiinnostaisi kanssa nähdä kuvia näistä Aliexpressin paidoista? Tilasin itse viikko sitten ja pelokkaana odottelen minkälainen paita sieltä tuleekaan. Paidan hinta nyt oli muutaman kympin, eli ei sinne onneksi koko omaisuutta tullut survastua, mutta olisihan se kiva jos paita olisi edes siedettävä.
Kaverin tilaus Aliexpressiltä tuli muutama viikko sitten. Kehui kovasti paidan laatua, vaikka feikkihän tuo on. Siitä huolimatta paidassa lukeva "Made in Canada" huvitti.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Jos piraattia haluaa ostaa, siis hyvälaatuista piraattia, niin hyvä sivusto.
 

Ralph

Jäsen
Vaikka en tuosta Avalanchen tämän kauden kolmospaidasta juurikaan ole unelmoinut, niin laitoin Tanguayn "kunniaksi" sellaisen kuitenkin tulemaan, kun alle sataseen irtosi.
Tilasitko tuon siis ennen vai jälkeen siirtoikkunan sulkeutumisen? Itselläni löytyy myös tuollainen tämän kauden kolmospaita, jota en kovin rumana pidä. Selässä ei lue Tanguay vaan Varlamov.
 

DELPHiON

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Barcelona, Penguins
Tänään saapui Aliexpressistä tilattu paita. Laatu kyllä yllätti positiivisesti. Numerot ja nimet suorassa eikä muutenkaan löytynyt moitittavaa. Muutamasta kohdasta lanka törrötti, mutta saksilla laittoi poikki niin eipä häiritse enää. Vertailin omistamaani aitoon paitaan ja ei kauheasti eroja löytynyt. Ei voi muuta sanoo ku hattuu nostaa! Katsotaan jaksaisiko kuvan tänne jossain vaiheessa laittaa.
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Tilasitko tuon siis ennen vai jälkeen siirtoikkunan sulkeutumisen? Itselläni löytyy myös tuollainen tämän kauden kolmospaita, jota en kovin rumana pidä. Selässä ei lue Tanguay vaan Varlamov.
Siirtoikkunan sulkeutumisen jälkeen. Kirjoitin tuon viestin sinä päivänä kun tilasin.
 
Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
Olin suunnitellut tilaavani tuon ruman kolmosen Rantasen #96 varustettuna.
Kappas, itse olin suunnittelut tilaavani täysin saman paidan, kun en itse omista kuin MacKinnonin vieraspaidan "feikkinä". Aliexpressiä ajattelin itsekkin kokeilla kerran ihan positiivisia kokemuksia täältä tullut. Itselleni kuitenkaan se paidan aitous ei ole niin merkittävää, vaan se tunne kun pitää lempipelaajan ja lempijoukkueen paitaa päällä kun katsoo ottelua. Harmi ettei tuolta Aliexpressistä saa Rantasen kolmospaitaa, itse olen kuitenkin näköjään muiden Avs-fanien vastakohtana ihastunut tuohon paitaan. Paljon parempi kuin viime kauden kolmospaita!
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Itselläni löytyy myös tuollainen tämän kauden kolmospaita, jota en kovin rumana pidä. Selässä ei lue Tanguay vaan Varlamov.
Jos puhumme samasta paitamallista (logona kolmio jonka keskellä C), tuo on kyllä todella tyylikäs. Ihan tässä muutamana viime viikkona kans miettinyt että pitäiskö pistää Avsin paitaa tulemaan jonkun nuorukaisen nimellä Todennäköisesti se olisi MacKinnon.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tilasin vajaa vuosi sitten Aliexpressistä Selänteen Winnipegin paidan ja se meni ainakin vituiksi. Puuttui punaset raidat kokonaan sen valkoisen paksun alueen ympäriltä niin hihoista, kuin alaosastakin. Kauluskin oli ihan helvetin syvä melkein rintaan asti. Tuli vertailtua muutaman muun paidan kanssa, jotka omistan ja oli vähintään jonkun 5-10 senttiä syvempi kuin muissa. Logo, numerot ja teksti oli ainakin ihan hyvin laitettu ja paita itsessään yllättävän laadukas.
Toki jos oikein muistan, niin tuli otettua sellainen myyjä jolla ei mitään arvosteluita ollut ja hinta juuri sen euron halvempi, kuin niillä luotettavilla pihi kun on luonteeltaan. Köyhällä on paskanen loppu tälläkin kertaa.

Ehkä sitä voisi taas jonkun toisen paidan kokeilla luotettavalta myyjältä. Ei tuo reilut pari-kolmekymppiä ole ollenkaan paha hinta noista etenkin kun ovat yllättävän hyviä, jos vain sattuu oikein tehty kappale kohdalle. Pari kaveria tuolta tilannut ja hyvää laatua saaneet.
 
Tuli mieleen laittaa NHL-seurojen peliasut järjestykseen, tai pikemminkin kategorioihin, että mitkä on hienoimpia ja mitkä ei erityisen hienoja

HIENOT:
Montreal
Toronto
Edmonton
Calgary
San Jose
Los Angeles
Colorado
Vancouver
New Jersey
Carolina


KESKILUOKKA:
Chicago
Dallas
St. Louis
Minnesota
Arizona
Anaheim
Tampa Bay
NY Islanders
Pittsburgh
Philadelphia
Detroit
Ottawa
Boston
Buffalo

VOISI PARANTAA:
Winnipeg
Nashville
Florida
Columbus
NY Rangers
Washington
 

FourPasses

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings-mikkihiiret. #13, #71
Tuli mieleen laittaa NHL-seurojen peliasut järjestykseen, tai pikemminkin kategorioihin, että mitkä on hienoimpia ja mitkä ei erityisen hienoja

Itse jätän keskivertopaidat mainitsematta, sillä ne ovat sellaisia jotka eivät herätä juurikaan ajatuksia suuntaan jos toiseenkaan. Tässä meikäläisen koko ulkoasuun, ei pelkästään logoihin perustuva lista:

HIENOT:
Detroit
Montreal
Toronto
NY Rangers
Chicago
Boston
Edmonton
NY Islanders (klassisessa rumuudessaan viehättävä)
Vancouver (mailalogo)
St. Louis
Buffalo

VOISI PARANTAA:
Winnipeg
Anaheim
Dallas
LA (pidän seurasta, mutta kontrasti Grezkyn aikaisesta ulkoasusta tähän päivään on liian suuri)
Ottawa
Tampa Bay (erityisesti BOLTS-asu on karmiva)
Columbus
Minnesota (petoa muistuttava maisemalogo on ruma, muodissa oleva pyöreä logo oli askel parempaan suuntaan)

Kuten voi huomata, teemana on että klassisuus ja alkuperäisyys ovat kovaa valuuttaa. Seuran visuaalinen identiteetti on hieno, kunhan se on itsevarma ja välttää muutoksia.
 
Viimeksi muokattu:

Raimo41

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Anaheim Ducks, MUFC, Mark Lee
Itse tilannut AliEpressistä tähän mennessä 5 pelipaitaa (Vatanen, Selänne, Granlund, Chara '16 winter classic, Fedorov) Huippulaatua ovat olleet, tosin joistain kohti huomaa olevan feikki, tosin näin ei kaikissa paidoissa. Muokkaan hetken päästä tähän vielä kuvia paidoista ja esimerkkiä yhden paidan epäkohdista.

Tilaamisen niinkin yksinkertainen vinkki; etsi haluamasi pelaajan paita (esim. Tarasenko jersey), tee haku, järjestä tulokset tilausten mukaan ja valitse mieluusti sieltä kärkijoukosta. Kannattaa myös vähän tutkia arvosteluita ja myyjän profiilia. Arvosteluista löytyy sillointällöin myös tilaajien itse ottamia kuvia paidoista, niistä hyvä tarkistaa miellyttääkö tulos tarpeeksi omaa silmää. Suosituimmista pelaajista ainakin löytyy näitä monia tilauksia omaavia myyjiä, hieman tuntematttoman pelaajan kohdalla saattaa olla pieni riski mitä sieltä tulee (ei montaa tilausta=ei suurta luotettavuutta). Paidoissa kyllä roikkuneet aina nämä CCM/Reebok official lätkät ja made in Canada, vaikka näin tuskin asia on.

Ainoa tilaus missä pieni ongelma oli tuo Chara, oli mennyt ilmeisesti tilaukset sekaisin ja postiin saapui joku random NBA paita. Ei muutakuin myyjään yhteys, pahoitteli kovasti mutta silti jouduin muutaman euron pulittamaan siitä seuraavasta lähetyksestä missä oikea paita, tosin sain myös pitää tuon NBA-paidan. Jokatapauksessa jos ne paidat sen 25-30€ maksaa niin todellakin hintansa väärti.

Jos joku kaipaa tilauksensa kanssa apua voin mieluusti auttaa! Ei vaadi meinaan paljoa vaivaa ja tulee noita muutenkin selailtua silloin tällöin. Seuraavaksi hankinnassa Doughtyn paita, oma henk.koht. suosikki pakeista ylivoimaisesti, vaikka Kingsistä en muuten niin perusta.

E. Kaksi kuvaa sain liitettyä, nimen molemmissa A kirjaimissa hieman vinossa eri värit, 5 numero taasen menee ääriviivan yli hieman toisessa kuvassa. Lisää kuvia saa kysymällä, tähän kun ei ilmeisesti enempää pysty liittämään.
 

Liitteet

  • image.jpeg
    image.jpeg
    975,3 KB · kertaa luettu: 779
  • image.jpeg
    image.jpeg
    981,9 KB · kertaa luettu: 711
Viimeksi muokattu:

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
Kertokaas nyt vielä kokemuksianne Aliexpressin paitojen koosta? Vastaavatko suht koht normaaleja kokoja, kun ovat sentään melkein Kanadassa tehtyjä?
 

Raimo41

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Anaheim Ducks, MUFC, Mark Lee
Kertokaas nyt vielä kokemuksianne Aliexpressin paitojen koosta? Vastaavatko suht koht normaaleja kokoja, kun ovat sentään melkein Kanadassa tehtyjä?
Itse tilattuna 3 paitaa itselle, kaksi M-kokoa ja yksi L. Ämmät täysin samankokoisia, kädet alas suoriksi laitettuna hihat päättyvät noille kohdin mistä peukalot kätösestä alkaa. Helma tai mikä lie taasen päättyy suurin piirtein tuohon miehuuksien tietämille. (pituutta öbaut 183cm, siis kropassa...) Eli itselleni ainakin M istuu paremmin, L sitten saattaisi olla takin tms paksun paidan päällä käytettäessä sopivampi.

Tähän nyt taas se pari kuvaa liitteenä:
 

Liitteet

  • image.jpeg
    image.jpeg
    915,9 KB · kertaa luettu: 738
  • image.jpeg
    image.jpeg
    894,1 KB · kertaa luettu: 755

Ralph

Jäsen
E. Kaksi kuvaa sain liitettyä, nimen molemmissa A kirjaimissa hieman vinossa eri värit, 5 numero taasen menee ääriviivan yli hieman toisessa kuvassa.
Muusta värimaailmasta päätellen kyseessä on nykyinen Ducksin kotipaita? Nuo fontit ovat kuitenkin vanhasta kotipaidasta eli reunat ovat kerman väriset kun ne pitäisi olla oranssit.

Eli tämän paidan fontti on tässä paidassa.
 

Raimo41

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Anaheim Ducks, MUFC, Mark Lee
Muusta värimaailmasta päätellen kyseessä on nykyinen Ducksin kotipaita? Nuo fontit ovat kuitenkin vanhasta kotipaidasta eli reunat ovat kerman väriset kun ne pitäisi olla oranssit.

Eli tämän paidan fontti on tässä paidassa.
Ei ole nykyinen Ducksin kotipaita. Vastaavanlainen ollut ennen ns. 3rd jerseynä käytössä. Kuva alla.
 

Liitteet

  • image.png
    image.png
    32,4 KB · kertaa luettu: 650

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Vaikka en tuosta Avalanchen tämän kauden kolmospaidasta juurikaan ole unelmoinut, niin laitoin Tanguayn "kunniaksi" sellaisen kuitenkin tulemaan, kun alle sataseen irtosi. Tuollainen siis: http://www.fanatics.com/NHL_Colorad...lanche_Reebok_Alternate_Premier_Jersey_-_Navy

... Saapa nähdä koska saapuu.
No tänään sai postista hakea, eli vajaa kolme viikkoa siinä meni. Kyllähän tuo nyt livenä enempi miellyttää kuin kuvissa, vaikken edelleenkään ihan huippuhienona pidä.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-

DELPHiON

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Barcelona, Penguins
Facebookissa 4,2/5 tähteä (325 arvostelua). On varmaan legit, mutta en uskalla sanoa sen enempää sanoa, kun ei toi Tsekki oikein taitu.

Fansmania.eu

Itsekin kävin tosiaan katsomassa Facebook-sivut ja vaikutti senkin perusteella luotettavalta. Sivunhan saa myös englanniksi vaihdettua. Pitääpä ehkä pieni tilaus alkuunsa tehdä ja katsoa miten homma toimii.
 

Visiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Kuopion KalPa
Kun pelipaita pitää ostaa väärennöksenä niin eikö sitten myös vaikka Jack Eicheliä voisi pyytää poistumaan kaukalosta ja lähettää Taro Tsujimoto tilalle?
 

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Parit aliexpress paidat tilattu, molemmat priimaa ja edulliseen hintaan! Suosittelen! Jos aidon paidan hommaisin, niin joukkueen hallilta, muuten nhl.shop vs aliexpress - paidat, 10 kertaa 10 aliexpress. En luota, etttä nhl-shopin kautta ostetuista paidoista menee seuralle penniäkään. Voi olla toki, että olen naurettavan väärässä! :D
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Parit aliexpress paidat tilattu, molemmat priimaa ja edulliseen hintaan! Suosittelen! Jos aidon paidan hommaisin, niin joukkueen hallilta, muuten nhl.shop vs aliexpress - paidat, 10 kertaa 10 aliexpress. En luota, etttä nhl-shopin kautta ostetuista paidoista menee seuralle penniäkään. Voi olla toki, että olen naurettavan väärässä! :D
Tuli kanssa paita tilattua aliexpressistä, hintaa naurettavat 24€ ja ilmainen toimitus Suomeen. Todella skeptinen olin/olen kaikille piraattikrääsälle, mutta tämän paidan laatu yllätti. Ei roikkuvia langanpätkiä, materiaali hyvin aidonoloista sekä tikkaukset täyttä priimaa. Tulee tilattua toistekin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös