Pelicans kaudella 2014–2015

  • 494 725
  • 1 477

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Tuhkanen ja Väinölä parhaimmat pakit, hmmm... "My god" sanoisi Tami. Ensin mainittu heräsi kevään lähestyessä ja toinen pelasi 7 ottelua. Hurrikin oli Leimun veroinen näemmä. Noh, näitä tulee ja menee.

Palatekseni aiheeseen, kun Miska Siikosen nimi tuolta pomppasi esille arvioinneista niin heittäsin lonkalta että siinä saattaa olla potentiaalinen musta hevonen ensi kaudeksi, jos/kun loukkaantumisia tulee.
Fyysiset mitat (190/91) yhdistettynä pistepotentiaaliin mitä on junnuissa osoittanut, tekee Siikosesta mielenkiintoisen pelaajan. Viimeisellä B:n kaudellaan kaksi pistettä per peli (15, 13+17) ja viime kaudella ennen loukkaantumistaan A:ssa (11, 9+5). Otannat pelimäärien osalta ovat toki erittäin suppeat ja pitkässä juoksussa, piste ka. tulisi varmaan tippumaan. Liigakiekkoilijoiksi kasvaneet Saarinen, Sopanen ja Santavuori ovat pisteiden valossa samassa veneessä kuin Siikonen, mikäli vetää pinna/peliä ensi kauden A:ssa. Ei lainkaan mahdotonta.

Hiomaton timantti josta voi jalostua erittäinkin laadukas liigapelaaja. Enemmän annettavaa kuin Roineella ja Alanteella kenties...
 

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
^ Luulen että noissa pelaaja-arvosanoissa on yritetty antaa arvosana pelaajan odotusarvoihin peilaten? (Ei kyllä sekään teoria täsmää kaikissa pelaajissa)
Näin minä sen ainakin ymmärtäisin. Eikä suoraa paremmuusjärjestystä tuolla ole yritettykkään hakea.
Mutta onhan siellä nyt kyllä eräillä korkeanprofiilin hankinnoilla eittämättä liian hyviä arvosanoja. (Ainakin Repic ja Smotha+TDC)
 

Epsilon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahti vs. Everybody
^ Luulen että noissa pelaaja-arvosanoissa on yritetty antaa arvosana pelaajan odotusarvoihin peilaten? (Ei kyllä sekään teoria täsmää kaikissa pelaajissa)
Vartiainen tästä hyvänä esimerkkinä, sillä tuolla kaavallahan hänelle olisi kuulunut vähintään 4-Pelikaania. Lisäksi naurettava väite toimittajalta oli nuo Taavin jäähyt. Miehen jäähyt (91-minuuttia) tulivat kahdeksasta kaksiminuuttisesta, kaksi kertaa ulos kovasta (mutta puhtaasta) taklauksesta ja kerran Honkaheimon selättämisestä.
Näin minä sen ainakin ymmärtäisin. Eikä suoraa paremmuusjärjestystä tuolla ole yritettykkään hakea.
Mutta onhan siellä nyt kyllä eräillä korkeanprofiilin hankinnoilla eittämättä liian hyviä arvosanoja. (Ainakin Repic ja Smotha+TDC)
Teddy Da Costa ei kyllä istu lauseeseen korkean profiilin hankina.

boldaukset olivat minun käsialaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös