Vemppajaosto 2014–2015

  • 104 594
  • 406

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ollaan jo lähellä naurettavuuden huippua, kun käyttäjä @Zalmonella alkaa puhumaan palstan muuttumisesta ja lainaa tässä yhteydessä käyttäjän @Olkku viestiä. Toinen kun nimenomaan edustaa palstan perinteitä ja toinen sitä uutta aaltoa. Eivätköhän kaikki tiedä kumpi on kumpi.
 

Sashmowitz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ollaan jo lähellä naurettavuuden huippua, kun käyttäjä @Zalmonella alkaa puhumaan palstan muuttumisesta ja lainaa tässä yhteydessä käyttäjän @Olkku viestiä. Toinen kun nimenomaan edustaa palstan perinteitä ja toinen sitä uutta aaltoa. Eivätköhän kaikki tiedä kumpi on kumpi.

Samaan kiinnittyi minunkin huomio.

Muistelisin palstoilla vuosia sitten olleena täällä virinneen oikeasti hyviä pohdiskeluja ja ajatusten vaihtoja. Toki aina kuvaan kuuluu pienet erimielisyydet oman jenginkin keskuudessa, vihulaisten leiristä puhumattakaan. Olin pitkään välillä Jatkoajasta pois ja tällä aikaa tänne on valitettavasti pesiytynyt vastenmielisiä kirjoittajia joiden kanssa minkäänlainen järkevä ja rakentava keskustelu on täysin mahdotonta. Luojan kiitos tätä fiksua vanhempaakin kaartia (ja toki uudempaakin) jaksaa täällä vielä olla ja yrittää pitää yllä asiallista keskustelua.

Ja täsmennettäköön, että olen itse varmasti yltiöpositiivisessa uskossani (olkoon ne sitten vaikka värilasit) joukkueeseen erittäinkin rasittava ja varmasti useinkin väärässä. Mutta minulla ei ole pienintäkään ongelmaa myöntää sitä.

On vain sanoinkuvaamattoman vastenmielistä kun samaan pakettiin laitetaan ylimielisyys, täydellinen kyvyttömyys ajatustenvaihtoon ymmärrettävästi ja asiallisesti, hirvittävä negatiivisuus ja kyynisyys kuorrutettuna sillä, että toivotaan oman jengin kolaavan vastustajia sairastuvalle. Ja edelleen, rakastan itse kovaa peliä ja siitähän saatana lätkässä on kysymys. Mutta sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että vastustajia yritetään lähtökohtaisesti tahallaan vammauttaa.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Olen jo aikoja sitten ignorannut Zalmonellan ja Saul Goodmanin. Palsta on sen jälkeen ollut huomattavasti luettavampi. Kokeilkaas.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Ollaan jo lähellä naurettavuuden huippua, kun käyttäjä @Zalmonella alkaa puhumaan palstan muuttumisesta ja lainaa tässä yhteydessä käyttäjän @Olkku viestiä. Toinen kun nimenomaan edustaa palstan perinteitä ja toinen sitä uutta aaltoa. Eivätköhän kaikki tiedä kumpi on kumpi.

En tarkoittanut varsinaisesti kyseistä kirjoittajaa vaan hänen tekstiään lainasin koska se on osuva siihen mitä halusin sanoa.

Tästä asiasta on tehty liian iso asia. Tarkoitusperä kun nyt halutaan ymmärtää tahallaan väärin tai sitten itse kirjoitin epäselvästi asian.

Kuitenkin pää-pointti oli se, että jos tälläistä tehdään kerran Lukolle niin Lukonkin pitää tehdä näin vastustajalle.
 

RL1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raumam Boja
Eikös Zalmonella uhkaillut luopuvansa Lukon kannattamisesta? Voit vapaasti muuttaa suosikkijoukkueesi joksikin muuksi. Ala kannustaa vaikka Kärppiä tai Hifkiä.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Eikös Zalmonella uhkaillut luopuvansa Lukon kannattamisesta? Voit vapaasti muuttaa suosikkijoukkueesi joksikin muuksi. Ala kannustaa vaikka Kärppiä tai Hifkiä.

Tämä on puntarissa...

Katsotaan sitten miten käy. Joka tapauksessa vaikeaa se tulee olemaan "koota itsensä" tämän näytöksen jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös