Viikon topit & flopit

  • 6 303
  • 32

coupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄssätFc Porto
Viestin lähetti Johto

-Pasi Peltonen ei edelleenkään ole edes suomi-sarja tasoa
Siinä olet "veli piuha" aivan oikeassa. Muistaakseni korkki ehdotti häntä maajoukkueeseen.
Kun carzala sanoi että boman-rontti on paras pakkipari niin minun mielestä hän on aivan oikeassa. Vai näkikö joku heidän tekevän virheitä.
Ja siitä pelistä voin sanoa että vain "vellun" (ketolan) kenttä sai jotain aikaan, ja fadun kenttä pelasi ajoittain hyvin.
Ykköskentältä olisin kyllä odottanut enemmän.
Ja tähän loppuun voin todeta ettei ne kaikki raumalaiset niin tyhmiä oli
(-Pasi Peltonen ei edelleenkään ole edes suomi-sarja tasoa )
 

Jaska_a

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ennen Lukko, nyt kaikki muut paitsi HIFK, Pelicans
Tytöt

Arnold: Hih hi hii hih hih hihii.... *naur*


Edit: oliko se Jaska_a joka oli siinä pissislaumassa ensimmäisessä erässä edessäni? *virn*

Jaskan vastaus: Olin ylimmällä rivillä ja nautin Lukon pelistä, olen sen verran vanha että muutaman pikkutytön kiemurtelu hirveästi enää hetkauta. (Jos porilaiset epäilevät kyvyttömyydestä niin minulla on 3 poikaa)
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti coupe
Siinä olet "veli piuha" aivan oikeassa. Muistaakseni korkki ehdotti häntä maajoukkueeseen.
Avautumiset ykkösnikillä kiitos!

Jostain syystä Pele ei ole viime peleissä pelannut niin hyvin kuin alkukaudesta. Mutta normaalilla tasollaan hän on selkeästi Ässien paras pakki ja toiseksi paras vielä pelaava Ässäkasvatti (niin, sitä parastahan sinä et voi tietää kun et ole seurannut liigaa kuin pari kautta)

Ja Boman on todellakin niukin naukin liigatasoa. Miehen fyysinen peli on aivan ylärajoilla tällä hetkellä. Kiekollista taitoa voisi löytyä enemmän mutta pelityyli ei sitä salli. Vai Boman maajoukkueeseen... Ei s**tana nyt tarttee lopettaa ennenkuin kuolen nauruun...
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Fc Jazz, Colorado Avalanche
Viikon Toppi:
- Matti Kuparinen, tiedätte kyllä miksi!
Viikon Floppi:
- Kaksi peliä maaliero 0-10!

Joku sanoi että näinhän tässä tulee käymään, ja että Ässät on palannut omalle tasolleen. Kyllä minä kaksi peräkkäistä tappiota ymmärrän, vaikkapa 2-5 tai 1-3, mutta en 0-5 lukemia kahdessa pelissä peräkkäin. Että ei ne Ässät nyt aivan omaa tasoaan ole!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Topit:
-neloskenttä

Flopit:
-Lankun peluutus, jos äijä on rikki
-kotitappiot karuin numeroin
-kakkosnikit
 

The Rock

Jäsen
The Rock Says:

Viikon Toppi:
  • 132 minuuttia ja 45 sekuntia kestäneen maalittoman putken katkeaminen (Kiitos Puppe)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ehdoton toppi

Korpisalo sai kauden ensimmäisen kymppinsä. Ei tainnut viime kaudella tulla yhtään. Korppi ei ole Korppi, jos ei tule paria kymppiä kaudessa. Oli siellä tuomarina Hanna, Ränni, Reijo Raumalta tai kuka tahansa.
 

lenno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Topit: Boman 1+2 ja muutenkin hyvä peli
Fandul 1+1 on parantanut viime peleissä otteitaan.
tehtiin 4 maalia

Flopit: Järvisen ensimmäinen ja osa toisesta erästä.
häviö lukolle
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös