Olli Malmivaara – liigan paskin pakki

  • 9 346
  • 31
"Olli Malmivaara – liigan paskin pakki"

On kyllä absurdia. Tällä hetkellä liigan kaikista pakeista keskivaihella pisteiden osalta (sijoitus 74/136). Tehotilastossa ylempänä, sijoitus 52/136.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
"Olli Malmivaara – liigan paskin pakki"

Olen joskus arvostellut Ollin otteita mutta mielestäni tämä ketju olisi asiattoman nimensä takia pitänyt poistaa modeaattorien toimesta ajat sitten.

Olkoon tämä viimeinen kerta kun omalla viestilläni nostan kyseistä ketjua.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Joo nyt oli Malmivaaralta ihan siedettävä peli. Isossa kuvassa ei tosin anna vielä syytä muuttaa mieltä pelaajasta.

edit: ketjun nimi on ihan paikallaan. Pään silittelyt ja muut mielistelyt niille varatuissa ketjuissa.
 
Sanotaan nyt vielä, jos joku ehkä saanut väärän kuvan, että en Malmivaaraa pidä meidän parhaana pakkina ja parannusta odottelen minäkin. Ehkä olen vain ottanut sydämen asiaksi pikkaisen puolustaa miestä kun mielestäni aivan helvetin överisti tuntuu kaikki lyövän miestä.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Eiköhän joka joukkueessa ole aina yksi pakki, jonka syyksi laitetaan kaikki mahdollinen ja mahdotonkin. Toki monesti tämä pelaaja tekee ihan oikeasti virheitä kaukalossa, mutta haukkuminen menee usein aivan liian pitkälle.
 

Twentyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Muutaman kirjoittajan riemuksi on todettava: Malmivaara on siirtynyt ykköspaikalle otettujen kakkosten määrässä. Tämähän ei toki vaikuta juurikaan joukkueen otteisiin, sillä alivoimalla harvemmin soi omissa ellei Olli ole jäällä.
 

MrBitter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Katsoitteko muuten Malmin otteita maanantaina Töpseleitä vastaan? Pelasi kerrassaan hyvin, ja jopa fyysisesti. Tokan erän alussa oli yksi vaihto, jolloin ajoi oikein kunnolla parikin Tepsin pelaajaa seinään, siis sen verran kovaa että pelkäsin jo tuomarin käden nousevan, lisäksi taisi kertaalleen napata kiekonkin pois turkkulaisilta. Itse asiassa muutenkin Malmivaara on tuntunut parantaneen otteitaan, mutta tuossa maanantain pelissä oikein ihastelin, kun äijä teki kerrankin sitä, missä on kokonsa ansiosta hyvä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös