Sairastupa kaudella 2012-2013

  • 10 819
  • 29

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Jotain positiivista kerrankin tältä rintamalta, nimittäin Jesse Koskinen näytti avanneen kautensa viime viikonloppuna A-junioreissa. Toivottavasti pääsee nopeasti kuntoon ja edustuksen peleihin takaisin. Tauolla on hyvä vielä vetää pari junnupeliä alle, toivottavasti kaikki sujuu hyvin.
 

Zurbov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Julius Nyqvist joutuu polvileikkaukseen ja ainakin tammikuun loppuun asti sivussa. Sijaisena toimii Nico Lehto joulutaukoon asti.
 

MurhaaMenoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
Tuolla muissa ketjuissa on listattu näitä KooKoon sairastelijoita, joten en viitsi mitään listoja tähän laittaa. Mutta lista on pitkä ja räkäinen.

Moni on viitannut Pohjois-Kymenlaaksossa riehuvaan maailmanlopunlunssaan. Itse saan nauttia Pohjois-Karjalan lunssavapaista maisemista.

Heräsi tässä mieleen kysymys: Käyvätköhän parhaissa voimissa ja superkunnossa olevat jääkiekkoilijat "piikillä" lentsua torjuakseen?

Minä en noita piikityksiä ottaisi elleivät valkotakkiset vie väkisin, enkä siis tässä ole vaatimassa KooKoon pelaajille influensarokotteita. Tuli vaan mieleen tällainen.
 
Heräsi tässä mieleen kysymys: Käyvätköhän parhaissa voimissa ja superkunnossa olevat jääkiekkoilijat "piikillä" lentsua torjuakseen?

Minä en noita piikityksiä ottaisi elleivät valkotakkiset vie väkisin, enkä siis tässä ole vaatimassa KooKoon pelaajille influensarokotteita. Tuli vaan mieleen tällainen.

Eihän nyt nuoret ja hyväkuntoiset miehet (no Kiprusta en tiedä) käy millään influenssapiikiillä, ellei siihen ole jotain erikoissyytä.

Käydäänköhän Mikkelissä influenssa-pilkillä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös