Tiedotetta odotellessa...

  • 68 824
  • 215
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Olen myös sitä mieltä että Leestä luopuminen oli virhe jos ketään ei tule tilalle, tällä hetkellä liigakokemusta omaavia hyökkääjiä on 14 ja se on aika niukasti tässä tiukassa play-off-paikan jahtauksessa, pari loukkaantumista ja kilpailua ei ole enää yhtään.

Juuri näin. Kaksi hyökkääjäpelaajan loukkaantumista on enemmän kuin todennäköistä, kun tärkeimmät pelit alkavat ja pudotuspelipaikasta pitäisi taistella ihan tosissaan. Parin loukkaantumisen jälkeen ei olisi enää ollenkaan kilpailua pelipaikoista, ja pelikuntoiset joutuisivat pelaamaan ilman huilivuoroja mahdollisesti hyvinkin väsyneinä, mikä edelleen lisäisi loukkaantumisten riskiä.

Ulmer näytti lähteneen Sveitsiin, mutta toivottavasti sieltä jotain löytyy. Minulle kävisi hyvin joku AHL-haku, viime keväänä Riley A. oli tyhjä arpa, mutta jospa tällä kerralla onnistuisi paremmin.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Henkilökohtaisesti tuo synninpäästö menee ihan tulosten mukaan seuraavasti:

1. Jos saavutetaan se paikka kympin sakissa näillä ukoilla niin kausi on onnistunut ja annan synninpäästön.
2. Jos mennään näillä ja sijoitus on alle 10 niin olen vittuuntunut ja katkera enkä anna synninpäästöä edes ensi kaudella.
3. Jos joukkuetta vahvistetaan, mutta silti tiputaan olen edelleen vittuuntunut ja katkera, mutta annan sen synninpäästön kun yritettiin.

Leen sopimuksen purkaminen oli minun mielestäni varmistus sille, että haetaan yhtä ykkösketjun vahvistusta (vaikka Lee ei osoittautunut ykkösen mieheksi). Epäilen että taustalla on joku kosahtanut kauppa koska oli Lee kuitenkin tyhjää parempi ja hänestä luopuminen oli lähtökohtaisesti virhe jos tilalle ei hankita ketään. Eikös Markilla ollut kuitenkin tuollainen 0,5 pistettä per peli keskiarvo ja sillä ollaan kuitenkin meidän joukkueessa kai keskikastin paremmalla puolella tehoissa.
 

Ferris

Jäsen
Jaahas, nyt ois ilmeisesti tarjolla Brad Morania Elitserienistä. Aikaisemmin ollut aikas hyvä pistemies, mutta tämä kausi mennyt jostain syystä penkin alle. Luistelu tainnut olla miehen probleema ainakin NHL-uran suhteen?

Kun markkinat näyttää olevan niin tyhjät, että JYPkin joutuu tyytymään Darryl Boycen tasoiseen vahvistukseen, niin ehkä toi Rissmillerkin on oikeesti sellanen peluri jota SaiPan kannattais harkita...

Mieluummin ehkä kuitenkin tuo Moran,kun ois sentteri ja kokemusta Euroopasta.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Kyllä tässä tynnyrin pohjia on kaavittu, jos JYP palkkaa tyypin joka ei saanut AHL:stä tryoutin jälkeen jatkoa. Ei Darryl Boyce varmaan paljoa maksa, mutta jos SaiPa joutuisi tuollaiseen tyytymään niin eipä paljoa naurattaisi. Jos leveyttä haetaan nelosketjuun, niin mieluummin divarista.
 

Wolves

Jäsen
Puolustajista vapaille markkinoille on siirtynyt myös Brett Lebda, joka ei saanut try-outin jälkeen sopimusta Rockfordiin. 26 pelissä kuitenkin tehot 0+10.
 

Maanmittari

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KPK, asuinpaikkasympatiat VG-62
Kyllä minä niin mieleni pahoitan, jos meidän verkkoon ei saalista saada...

Omilla kierosilmillä katsottuna joukkue huutaa pelaajaa, joka pystyy auttamaan kahdessa asiassa:
1. Maalipaikkojen luominen. (Nykyinen joukkue pystyy toimittamaan lätyn verkkoon, jos siihen saadaan tilaisuus. Viime peleissä herkulliset maalintekotilanteet ovat vaan olleet kovin harvassa.)

2. Aloitusten kuopiminen. (Ilves-pelissä paikanpäällä katsottuna huomio kiinnittyi siihen, että aloitukset hävittiin melko nurjasti. HIFK-pelissä vähän parempaa suorittamista, mutta ei kehuja siitäkään.)


Eli olisi minulle kelvannut esim. illan vastustajaa vahvistamaan saapunut Jesse Winchester. TuTossa toi peliin mielestäni juuri SaiPan kaipaamia elementtejä: Kovuutta, tunnetta, eteenpäin (maalille) vieviä ratkaisuja.

Toivottavasti ns. "oma koira" ei pure, kun tänään pääsee vielä kerran todistamaan Jessen esityksiä paikan päällä.
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
SaiPan Twitter-tili kertoo, että kohta olisi luvassa uutisia! #HUHHUHSENTÄÄN!
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Tämä oli hieno uutinen!
 

Kipi

Jäsen
Brad Moran SaiPaan. Tykkään ihan helvetisti. Ei ole arpa, sanokaa mun sanoneen. AHL:ssä piste/peli mies, lisäksi tottunut jo Euroopan kaukaloihin. Ok tämä kausi on ollut Ruotsissa heikompaa pisteiden valossa, mutta muuten mättänyt kaudesta toiseen hyvin pisteitä. Syttyy SaiPassa!
 

Taikakaulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jumalauta, kiitos tästä SaiPa. En tosin tiedä mitä odottaa kun pisteet ovat noin heikot tältä kaudelta.. Mikä mahtaa olla syynä? Edelliskausien pisteet ovat toisaalta erittäin vakuuttavat, joten ei tästä hankinnasta voi muuta olla kuin tyytyväinen, varsinkin kun kyseisen pelaajan perässä taisi myös muita (SM-Liiga?)seuroja olla.
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihana hankinta, kiitos!

Tämä kausi ollut hieman heikko, mutta pidän Morania kyllä ehkä jopa kovimpana pelaajana ketä tähän liigaan on nyt siirtorajan kynnyksellä hankittu. Täydet pisteet toimistolle!

Lahkeeseeni taisi valahtaa jotain löysää kun muistelin noita muutaman kauden takaisia AHL-statseja. Tervetuloa!

Edit: Vielä kerran, huikeaa. Sieltä olisi varmasti voinut paniikissa tarttua aikaisemminkin matkaan joku Ulmerin kaltainen vanha lanha, mutta hyvä että odotettiin ja katseltiin pidempään.
 

atsku

Jäsen
"En tunne miestä", sanoi Ketola Jeesuksesta, mutta pisteiden valossa hyvältä näyttää. Parempi myös olla hyvä tai käy kylmät koko joukkueelle ja nuollaan taas haavoja keväällä.

Tervetuloa vaan ja suoraan ykkösvitjaan sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös