Ässien gaala-ilta 23.5.2003

  • 3 210
  • 10

Aina Pata

Jäsen
Jaahans, onko jatkoaikaporukasta ketään muita menossa paikalle?

Itseäni lähinnä kiinnostaa tuo ohjelmassa oleva huutokauppa. Ei ole vaikea arvata, että hinnat tulevat olemaan kohtalaisen kovia, koska paikalla varmasti on porukkaa joilla on laittaa leivän päälle voin lisäksi makkaraa ja muita herkkuja, mutta käydään katsomassa. Tuskinpa siellä Vellun ja Atin paitoja on myynnissä, mutta toivottavasti jotain mielenkiintoista...

Tilaisuuden ohjelmahan on luettavissa tuolta Ässien sivuilta.
 
Suosikkijoukkue
Only one Porin Ässät.
Viestin lähetti benderhomer
Jaahans, onko jatkoaikaporukasta ketään muita menossa paikalle?

Itseäni lähinnä kiinnostaa tuo ohjelmassa oleva huutokauppa. Ei ole vaikea arvata, että hinnat tulevat olemaan kohtalaisen kovia, koska paikalla varmasti on porukkaa joilla on laittaa leivän päälle voin lisäksi makkaraa ja muita herkkuja, mutta käydään katsomassa. Tuskinpa siellä Vellun ja Atin paitoja on myynnissä, mutta toivottavasti jotain mielenkiintoista...

Tilaisuuden ohjelmahan on luettavissa tuolta Ässien sivuilta.

Itse odotan samaa tilaisuutta mielenkiinnolla ja aion jos vain tulee tilaisuus "heittää " Tamille tai Häyrylle jonkun kommentin
 
Onko jossain muuten luvattu, että Höyry kauppaa wanhoja pelipaitoja? Itse olen kuullut huudettavana olevan lähinnä viime kauden paitoja. Lisäksi tarjolla on yksi kappale huomenna lanseerattavaa uutta pelipaitaa (#17).

Tämä ihan siksi, ettei kukaan vain pettyisi...
 

Roomie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, St. Louis Blues
Kertokaahan nyt paikallaolijat mitä gaalassa tapahtui ja miltä uusi ässä-paita näytti livenä.
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
KUKAAN ei ainakaan tule Ässien paidasta vi**uilemaan että logo EI näkyisi...heh =) ......komia paita kyllä kieltämättä.

Kiinnostaisi kanssa tietää jonkun selostaman mitä siellä joristiin??
 
Huomasin muuten vasta äsken, että tuota logoahan on hieman muutettu. Ennen padan ympärillä on kulkenut tasaisen paksu reuna, mutta nyt se kapenee alaspäin mentäessä. Jotenkin menevämmän - ja ehkä jopa modernimman - näköinen tuo kyllä on siihen vanhaan malliin verrattuna.

Tiedä sitten, onko tuo logo lopullisessa paidassa samanlainen. Ainakaan värit eivät ilmeisesti olleet painoteknisistä syistä johtuen vielä(kään) ihan oikeat. Ja tämä näkyy siinä, että musta on enemmänkin harmaata.
 
Viimeksi muokattu:

Aina Pata

Jäsen
Ässät-gaala oli varsin onnistunut, ainakin allekirjoittaneen mielestä. Juomat taisivat loppua kesken, mutta ei se minua sinänsä haitannut koska olin autolla liikkeellä, varmaankin montaa muuta. Äänentoisto oli kyllä perseestä kuuluvuus loppui alle 15:sta metrin.

Ässien sivuilla ollut ohjelma ja aikataulu eivät aivan pitäneet paikkansa mutta suurinpiirtein sen mukaan mentiin.

Ahola ja Tamin juttuja en tuon huonon äänentoiston takia kuullut oikeastaan lainkaan. Sen mitä kuulin niin molemmat tietysti kehuivat Ässiä, kannattajia ja yhteistyökumppaneita. Näiden puheiden jälkeen oli vuorossa buffet ja perkeleen hyvät pöperöt olikin. Sienikastikkeelle ylimääräinen kiiiiiiiiiiiiiiiiitos.

Ruokailun jälkeen oli vuorossa joukkueen esittely. Paikalla oli suurin osa porukkaa. Rontti oli intissä kines ja ulkomaanelävistä vain Fadu paikalla.

Tämän jälkeen höyry alkoi pitämään huutokauppaa. Pari paitaa tuli ostettua, Peltsi ja Fadu viime kaudelta. Sitten tuli se ikävä/kautta todella positiivinen yllätys. Rahat loppu ja myytävänä olivat myös Japa Levosen ja Vujtekin paidat. Myös Bendan paita oli siellä, mutta sitä ei huutokaupattu. Jos ei pidetty toista huutokauppaa myöhemmin illalla. Todennäköisesti hinnat eivät aivan olleet sitä mitä odotettiin ja kaikkea ei myyty. Minä poistuin huutokaupan jälkeen.

Takaisin huutokauppaan, se alkoi Wesslinin paidalla ja koska hinnat eivät oikein nousseet huusi Kauppila sen 500:lla. Tämä ei kuitenkaan innostanut muita isolompakkoisia huutamaan muita paitoja ja niin sain kohtuu hintaan nuo kaksi paitaa. Levosen paita meni... oliskohan ollut 340. Vujtek oli luokkaa 270. Langkow vieraspaita 240. Nämä hinnat eivät varmoja, mutta suurinpiirtein oikein. Korpin viimekauden paidasta ei muistoa oliskohan se huudettu kun olin maksamassa omiani. Uudesta Ässien paidasta #17 huudettiin 900. Huutaja oli jostain firmasta ja lahjoitti sen takaisin Ässille. Myös mailoja oli kaupan, korkein noteeraus Takko 100.

Huutokaupan jälkeen alkoi musisointi ja Eve pönkesi lavalle kun minä lähdin. Lindholmin Olli todennäköisesti sen jälkeen. Loppuillasta saa sitten kertoa joku muu.

Ai niin vielä uudesta Ässien paidasta, se on muuten helvetin hieno.
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Totta! Hemmetin tyylikas paita teilla.. onko tuo originaali vai tuleeko siihen helvetisti mainoksia? Euromaster yms? Toivottavasti pysyisi tuollaisena.. siisti. aiai kun voitaisiin Raumalla palata siihen vanhaan logoon tuon ketun sijaan, kaikella kunnioituksella jonkun 'mahtavaa' pisnisideaa kohtaan..

ps. teilla harhasyotyt puolittuu kun pata nakyy noin hyvin
 

Jysky #13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Gaala ilta syksyllä?

Tuli vaan mieleen, että kun tuo gaalailta meni niinkin hyvin, eikö ässien kannattaisi järjestää ennen kauden alkua joku vastaava tilaisuus? Esim. Sk-turnauksen yhteydessä olisi hyvä mahdollisuus, eikä siitä olisi enään edes pitkä matka kauden alkuun. Yleensä porissa on ollut kiekkokuume sattuneesta syystä juuri syksyllä ja vastaavat iltamat varmaankin keräisi jopa suuremman yleisön. Itse olisin ainakin valmis maksamaan ton 30 euroa, varsinkin jos sillä vielä saisi ruuan ja ohjelmat päälle.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Hieno idea järjestää tuollainen gaalailta huutokauppoineen ja kaikkineen. Taisi olla tilaisuus kuulemani mukaan loppuun myyty ja eikös se Korpin aito paita kohonnut aina 900 euroon saakka? Olisin minäkin sillä rahalla varmaan luopunut omasta #17 Korpisalon paidastani. Tuotto vaan ei taitaisi mennä Ässille...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös