Myllykoski?

  • 6 045
  • 34

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Onko tuolle JYP-huhulle mitään kunnon lähdettä? Itselle on kantautunut korviin että Myllykosken JYPiin tulon takana on Matti Alatalo. Sinäänsä siirto olisi kuitenkin outo koska JYPillä on sopimus jo kymmenen puolustajan kanssa.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
BAUERILLE.
Hanan piti jo viime kaudella olla valmentajien mukaan vahvistus Saipan fyysiselle osastolle. Ei kyllä siitä merkkejä näkynyt, joten toistaiseksi mikkihiiri mikä mikkihiiri. Jos ei Saipaan voimaa saada, niin ei kannata korkeammista sarjasijoista haaveilla.
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No mielipiteitä saa olla monia, mutta minun mielestäni Hana oli varsinkin loppukaudesta, - kun sai pelata - SaiPan fyysisin pakki Bombicin lähdön jälkeen.Ja yksi parhaista pakeista sanoisin.

Tämä alkaa mennä jo vähän topicin ohi...
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Bauer
No mielipiteitä saa olla monia, mutta minun mielestäni Hana oli varsinkin loppukaudesta, - kun sai pelata - SaiPan fyysisin pakki Bombicin lähdön jälkeen.Ja yksi parhaista pakeista sanoisin.

Tämä alkaa mennä jo vähän topicin ohi...

Hana oli loppukaudesta hyvä. Yksi niistä harvoista fyysisistä pakeista, joka ei tietenkään meidän pakistossa välttämättä mikään erityisen kova meriitti ole. Hyvä puolustava pakki kuitenkin.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Myllykosken osalta spekulaatioille voidaan laittaa piste. Mies on myyty Kärpille ja täten hän jatkaa siellä ainakin seuraavallakin kaudella.
 

Ronnie

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Hifk
Viestin lähetti Bauer
No mielipiteitä saa olla monia, mutta minun mielestäni Hana oli varsinkin loppukaudesta, - kun sai pelata - SaiPan fyysisin pakki Bombicin lähdön jälkeen.Ja yksi parhaista pakeista sanoisin.

No joo.. se että Hana oli fyysisin pakki kertoo enemmän SaiPan puolustuksesta kuin Hanasta. Tuntuu melkein siltä, että Hana kirjoittelee itse näitä juttuja tänne ;)
 

dal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne parit
Mikko Myllykoski jatkaa Kärpissä

Ei palaa Myli "kotiin", sopimus Kärppien kanssa yksivuotinen ja päälle vuoden optio.
 

H.Hietaharju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo, kärppien tarjous mylelle oli sitä luokkaa että ei siinä piskuiset jypit ja saipat tappele samasta äijästä...

kun vielä lisätään se, että Mylen vaimolle järjestyy duunia oulun seudulta, oli päätös varmaan aika helppo.

pahoitteluni tietenkin Saipalle siitä että todella kova pakki ei tälläkertaa matkannu sinne suuntaan!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No parempi että pysyy Kärpissäkin, kuin jos olisi JYP:iin mennyt. Sitten voisin sanoa että potuttaisi kyllä pahemman kerran...

Ei sikäli ihmetytä Mylin Kärpissä jatkaminen, paljon peliaikaa luvassa, varmasti kohtuullinen tilipussi ja menestyvä joukkue ympärillä. Mitä muuta sitä voi pelaaja toivoakaan?
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllähän tämä oli aika looginen ratkaisu kun vaimollakin oli työt Oulussa.Ei siinä mitään.Uutta matoa vaan koukkuun.

Ja Ronnie: En ole Matti Hana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös