Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 043 247
  • 120 294

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olisi nyt ottanut Pedron sinne juokseman tuon edellisen ottelun sohlanneen Tellon sijaan.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Saatanan Tselssii ja niitte lentotukialus, äijät pelaa jotai 7-2-0 systeemiä. Ja kyllä Cuenca pois ja Tello sisään.
 

Sambody

Jäsen
Käsi ylös kenen mielestä Tello on ansainnut paikan kentällä heti Klassikon jälkeen? Onko Pedro käynyt kusemassa Pepin muroihin?

EDIT: Mulla on niin paska fiilis tästä pelistä. Tunne, että tulee menemään sarjaamme legendaariset perseilyt jalkapallokentillä.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Rapatessa roiskuu. Vastaavia vahinkoja sattuu joka lajissa.

Joo, mutta tällä viitattiinkin tiettyyn itkuun tietyn pelajan kohtelusta ekalla puoliajalla.
 

TML

Jäsen
Tarviiko mennä henkilökohtaisuuksiin! Mitäs vittua sen sulle on väliä ketä mä kannustan! Ihan sama, ei mua kiinnosta. Seuraa vaan peliä ja ole hiljaa..

Mitkä henkilökohtaisuudet? Kehuin vain että olet onnekkaassa asemassa suosikkiesi suhteen. Missä henkilökohtaisuudet?

Ja ei, en ole hiljaa.
 

Ralph

Jäsen
Drogban makoiltua Chelsean pelaaja heitti pallon laidan yli. Miksi seuraavasta tilanteesta Chelsea lahjoitti reilun pelin mukaisesti Barcelonalle, vaikka mielestäni sen piti mennä toisinpäin?

Messille kortti, nyt olen nähnyt senkin.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
kortteja tulee kuin sieniä sateella. väsynyttä väkeä kun eivät pysy pystyssä
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Chelsealla nyt oikeastaan ainoa ongelma tuossa on se että valuvat vähän turhan alas aika usein. Ei sinänsä että Barcelona laukoisi tuolta 25metristä koskaan, mutta pääsevät turhan lähelle antamaan syöttöjä linjojen taakse. Muuten kyllä hyvin pysyy välit sopivina.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Joo, taidanpa lopettaa katsomisen tältä illalta. Ainoa posititiivinen ajatus minkä tämä peli herättää on se, että onneksi kesän arvoturnaus on EM-kisat eikä MM, koska sitten ei tarvitse katsella tuota vitun Drogbaa sielläkin.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Johan on vaihtoja.
 

Ralph

Jäsen
Miksi muuten Xavi on Barcassa numero kuusi ja Espanjassa kahdeksan, kun Iniesta on toisinpäin? Vai muistanko ihan väärin.
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mitkä henkilökohtaisuudet? Kehuin vain että olet onnekkaassa asemassa suosikkiesi suhteen. Missä henkilökohtaisuudet?

Ja ei, en ole hiljaa.

Onko se jotenkin hienompaa kannustaa vitostivarin joukkuetta ja huonoja pelaajia, kuin joukkueita, missä on sentyylisiä pelaajia joista itse tykkää ja sattuu menestymään? Bostonia kannustin jo ennen mestaruutta ja Raskin takia. Sivuhuomiona.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Oli kyllä Cesc nihkeä tänään. Cesc <=> Keita
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös