Rahat esiin, Caloun back!

  • 6 374
  • 43

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jarda on / olisi veretseisauttavampi paluumuuttaja kuin Jamppa. Olenko yksin mielipiteeni kanssa?

Terveisin nimimerkki "Epätietoinen Espoosta."
 

seetre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ingvar Hirdwall
Viestin lähetti JHag
Jarda on / olisi veretseisauttavampi paluumuuttaja kuin Jamppa. Olenko yksin mielipiteeni kanssa?

Terveisin nimimerkki "Epätietoinen Espoosta."

Et ole, Jardaa toivon minäkin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti seetre
Et ole, Jardaa toivon minäkin.

Toivotaan oikein kovasti, ehkä nyt nappaa. Viime syksynä oli jo katiskassa, mutta päästivät menemään veneeseen nostettaessa.
 

Kolnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Jarda on / olisi veretseisauttavampi paluumuuttaja kuin Jamppa. Olenko yksin mielipiteeni kanssa?

Kyllähän Jardan paluu olisi jotain aivan käsittämätöntä, mutta mielestäni Janissa on kuitenkin - kuinka sen nyt sanoisi - sitä jotain.

Miellän Janin jotenkin enemmän IFK:n kokoonpanoon kuuluvaksi kuin Jardan, johtuen siitä, että Jan tuli liigaan IFK:hon, mutta Jardan ehdin jo jotenkin laskea "Jypin mieheksi" ennen hänen tuloaan IFK:hon. Ja toisaalta Jarda ei ehtinyt pelata kuin yhden kauden IFK:ssa, joten siitäkin syystä hän ei mielestäni yhtä vahvasti kuulu IFK:hon.

Näin siis, jos puhutaan ihan vaan näin "tunnepohjalta" eikä puututa pelaajien taitoihin.

Ja jos se nyt ei vielä käynyt selväksi, niin ehdottomasti haluaisin Janin takaisin IFK:hon. Oli taas tämänpäiväisessä Blues-matsissa vaikeuksia, kun Janin ollessa maalipaikoissa sitä melkein toivoi, että tulisi maali, muttei sitten kuitenkaan.
 

peruna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Jan on kyllä punaisempi kuin Jarda, siitä ei pääse mihinkään juuri Kolnik luettelimien syiden takia.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti Daespoo
Mikä siinä on kun perus-rebelillä ei pinna kestä vaan pitää alkaa heti itkemään kun mielipiteet eivät täsmää? Jos olet eri mieltä niin sen voi ilmaista muutenkin kuin itkemällä siitä että joku on perustellut oman (eriävän) mielipiteensä.

Ai itkemässä mä olinkin. Just. Ja pinnakaan ei kestä, toi on yks parhaita heittoja sinulta Daespoo. Pinna, kun vielä löytäisit sellaisen itsellesikin.

Ketju koskee Jan Calounia joka pelaa toistaiseksi Bluesissa joten ketju koskee kyllä Blues-faneja aika lailla. Jos Stathosia oltaisiin Blues-ketjuissa ostamassa Espooseen niin aivan varmasti HIFK-fanit olisivat siellä kertomassa oman mielipiteensä asiasta.

Jos Dooriksen alkuviestiä lukee, niin siitä huomaa, että tämä on vain pyyntö. Joka hemmetin ketjussa on nimiä, esim. juuri Stathos narrien ketjussa. Ei siellä silti kukaan käy huomauttamassa asiasta. Ja Calouniahan ei olla ostamassa kesken kauden, vaan palkkaamassa kauden jälkeen.

Ja mitä tulee JHagin kysymykseen, niin minä pidän Jardan pelityylistä enemmän, mutta ehkä Caloun on kuitenkin taitavampi. Jarda on tsekki, jolla on hyvät kädet ja joka osaa samalla myös taklata. Caloun makaa, valittaa ja luo uskomattomia paikkoja. Välttää fyysisyyttä. Eli Jarda on lähempänä yleispelaajaa, kuin Caloun. Molemmat kelpaisivat minulle.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Daespoo
Hmmmm...

Espoossa on parempi organisaatio ja paremmat koutsit...


Ai perskule, tätähän meillä ei osattu ottaa ollenkaan huomioon. Niin, tosiaan, Böllsillä on parempi organisaatio ja koutsit! Dam, siinä meni kaikki toivo.

Asiaan palatakseni, ei minuakaan jotenkin jaksa enää napostella Calounin paluu. Lämmöllä muistelen menneitä aikoja, ja toivotan oikein kovasti onnea jatkoonkin, mutta meille en kaipaa takaisin. Sen sijaan Bednarin ottaisin kiljuen koska tahansa. Ehkä Jardalla ei ole ihan yhtä hyviä käsiä, mutta luistin kulkee ja pelityyli on miehekkäämpi kuin Jampalla.

Ehkä tähän mielipiteeseen vaikuttaa myös se että Hifkistä lähtiessään Bednar oli kirkkaasti Hifkin paras pelaaja, Caloun jotain muuta.
 

Bigreds.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ei lajil' väliä
Pubi Honza

Eilen (L) Esbon hallissa kuului käytävähuhuja mitä suurimmissa määrin, että tämä meidän jumala Jan "Honza" "Pubi" u name it Caloun olisi mukamas ensikaudella liittymässä Helsingin punakoneeseen, eli IFK:hon. Itse en näihin puheisiin paljoaa perusta, mutta aina on se mutta..... olemassa, jos vaikka sittenkin... Nyt alkoi jo kiihottaa ajatus ensikaudesta. Ensin maalivahti peli ( Dave ), sitten pakit (Jere,Kultsi?...) ja sitten hyökkäys ( Honza?, Tuomo!)

Voisiko olla mahdollista, että Pentti on perjantaina krapulapäissään lukenut tämän loistavan dooriksen pyynnön ja pannut soiton Honzalle, ja pyydellyt puoli tuntia anteeksi, ja sen päätteeksi pannut sellaisen "tarjouksen, mistä ei voi kieltäytyä". Ei voi tietää, mutta toivotaan..


Ps. Voisiko joku kiitos ampua huhun alas, tai sitten "vahvistaa".. :D
 
Viimeksi muokattu:

asiantuntija

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Dooris
Noniin, Pentti nyt on aika korjata suurin virheesi, mitä olet tähänastisessa elämässäsi tehnyt. Nyt on aika lyödä rahat tiskiin ja hankkia HONZA takaisin kotiin.

Edellyttäen tietysti, ettei sinun suuri ego estä sinua pyytämästä julkisesti anteeksi meidän puoli-jumalaltamme.

Eli: RAHAT ESIIN CALOUN BACK!

Stadin Kingit kiittää, Stadin Kingit tackar, tack tack.

Teki siis bluusereihin uuden sopimuksen, mutta oliko missään vaiheessa edes lähellä HIFKiin tuloa?
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Re: Re: Rahat esiin, Caloun back!

Viestin lähetti asiantuntija
Teki siis bluusereihin uuden sopimuksen, mutta oliko missään vaiheessa edes lähellä HIFKiin tuloa?

En tiedä oliko lähellä, mutta neuvotteluja käytiin. Tämä on varma juttu, mutta jossain mentiin ristiin rustiin. Näinpä Jan teki sopimuksen bluesiin (2v) kuten tuola aimmin kirjoitin.
"Caloun jatkaapääkaupunki seudulla muttei HIFK:ssa" ennen sopimuksen julkistamista, mutta eipä ollut lupaa julkaista missä (vaikka eipä tuossa paljoa vaihtoehtoja jäänyt:)
 

JanJ

Jäsen
Olihan normaalit kontaktit toki, mutta mitä tuolta Espoosta sanottiin niin Jan oli tokaissut että "jos Pentti lähtee HIFKistä tai ainakin pyytää minulta anteeksi, niin voisin edes neuvotella."

Älkää ottako tuota sanantarkkana lainauksena, koska se tulee jo lainauksena minullekin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti JanJ
Olihan normaalit kontaktit toki, mutta mitä tuolta Espoosta sanottiin niin Jan oli tokaissut että "jos Pentti lähtee HIFKistä tai ainakin pyytää minulta anteeksi, niin voisin edes neuvotella."

Minä vahvistan tämän.

On sitten eri asia, kävikö lähellä(kään) tällä perusteella.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
nii tai josse

Viestin lähetti JHag
Minä vahvistan tämän.

On sitten eri asia, kävikö lähellä(kään) tällä perusteella.

Jospa tarkoittikin , että PENTTI " karvanaama " Lindegren saisi lähteä lätkimään ? ........... nooh , Linkku on kyllä jo muutama vuosi sitten ( onneksi ) lähtenyt , eikä pyytänyt keneltäkään anteeksi , vaikka syytä olisi ollut !
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Linkku Lindegren ja Pena Matikainen ovat perustaneet AP -kerhon eli Anonyymit Pahoittelijat -yhdistyksen.

"Moi, mä oon Pentti Helsingistä, mä oon pahoillani monesta asiasta. Niinkun tosta Calounin Janista, jolle mä sanoin, että naulaa homo hokkarit naulaan..."

Klubi kokoontuu kerran viikossa Jäähallin kahviossa.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö tässä tapauksessa olisi viisasta perustaa suoraan Anonyymit Pentit -klubi? :)

Veikkaan, ettei ollut edes kovin lähellä, niin varmoin äänenpainoin Blues-veikkoset asiasta puhuivat.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Uskoisin,éttä ilman jannea IFK saa näköisensä rosterin aikaan.
Eikä nuo snaipperit tuohon lopu maailmasta.
Kuitenkin kaikella kunnioituksella calounia kohtaan,joka on jättänyt itsestään punaisten koppiin oman sävynsä.
cool,cool,cool.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös