Otteluseurantaketju pe-la välinen yö 13.-14.4.

  • 31 536
  • 328

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Minkähän takia Marc-Andre Fleury ei ole koskaan voittanut Vezinaa tai Conn Smythea? Pens-fanien mukaanhan tilastoilla ei ole tuossa kilvassa mitään väliä, kun kaveri on muuten vain niin kova kassari.

Rangers on puolustuskalustollaan plus Henkellä aika vahvoilla idässä. Lännen finaalijoukkue ratkennee Rinne-Howard -taistossa.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Rangers on puolustuskalustollaan plus Henkellä aika vahvoilla idässä. Lännen finaalijoukkue ratkennee Rinne-Howard -taistossa.

Kyllä mä näkisin, että ainakin Pens-Philly sarjan voittaja pystyy melko vahvasti Rangersin haastamaan. Tylsäksi ei kyllä voi tänä vuonna näitä ensimmäisiä pelejä haukkua.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Kyllä mä näkisin, että ainakin Pens-Philly sarjan voittaja pystyy melko vahvasti Rangersin haastamaan.

Tottakai ja miksei Bruinskin. Epäilen kuitenkin, että tästä Pens-Flyers -sarjasta kumpikaan ei tällä pelityylillä mene päätyyn asti. Voin toki olla väärässäkin, ei olisi ensimmäinen kerta, mutta jos voittajajoukkue päästää viisi omiin, niin onhan siinä kolme maalia liikaa.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Tottakai ja miksei Bruinskin. Epäilen kuitenkin, että tästä Pens-Flyers -sarjasta kumpikaan ei tällä pelityylillä mene päätyyn asti. Voin toki olla väärässäkin, ei olisi ensimmäinen kerta, mutta jos voittajajoukkue päästää viisi omiin, niin onhan siinä kolme maalia liikaa.

Aina voi mukahauskasti todeta, että jos tekee itse enemmän, ei ole väliä. Totuus on kuitenkin sen suuntainen, että hetken päästä on todennäköisempää vain ne 4-5 omiin. Kuten Grainger totesi, päätyyn asti on paha mennä näin.

Avoimet ovet eivät ole voittava juttu pudotuspeleissä. Sarja meni tilanteeseen, jossa Penguinsin on vietävä seuraava peli, muuten alkaa olla lomille lähtö itkua vailla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös