Havaijikiekkoa

  • 2 180
  • 4

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Seuraava kuuluisi periaatteessa tuonne p-amerikan puolelle mutta tuntuu ettei se oikein sopisi sinne.

Tuossa eurohockey.netin sivuja lukiessani huomasin että joku ruotsalainen heppu oli siirtynyt Havajille pelamaan kiekkoa. Jos jollain olis kyseisestä sarjasta jotain tietoa sillä ainakin itse olen ollut kyseisestä sarjasta täysin tietämätön.

Olis muuten aika bueno paikka asustela ja sillon tällön vähän lätkiä kiekkoa. :)
 

Janneone

Jäsen
Oletkohan nyt varmasti ymmärtänyt oikein.. ettei vaan kaveri olisi siirtymässä pelaamaan havaiji-kiekkoa mutta ei välttämättä havaijille.. voihan sitä havaijikiekkoa pelata vaikka ruotsin 3.divarissa..
Olisi tosin houkkuteleva tarjous jos pääsisi havaijille kiekkoilemaan tuhti ammattilaissopimus taskussa! :cool:
 

kaasumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tammerfors ja Södertälje Sport Klubb.
Viestin lähetti rayman
Seuraava kuuluisi periaatteessa tuonne p-amerikan puolelle mutta tuntuu ettei se oikein sopisi sinne.

Tuossa eurohockey.netin sivuja lukiessani huomasin että joku ruotsalainen heppu oli siirtynyt Havajille pelamaan kiekkoa. Jos jollain olis kyseisestä sarjasta jotain tietoa sillä ainakin itse olen ollut kyseisestä sarjasta täysin tietämätön.

Olis muuten aika bueno paikka asustela ja sillon tällön vähän lätkiä kiekkoa. :)

Tämä kaveri on nimeltään Pål Hansen joka on myös pelannut Englannissa, Tanskassa, Espanjassa! sekä Islannissa. Monipuolisuusmiehiä ainakin näin maiden suhteen ajatellen ...:D
Mies ei ole vasta kun 23 vuotias....joten sitä on aikaa vielä pelata vaikka Kiinassa ja Albaaniassakin......??? Ei pitäisi ainakaan liian korkean iän sitä estää.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Suuret kiitokset

Viestin lähetti Keynet
Tuosta http://www.pachockey.com/ linkistä löytyy jotain asiaan liittyvää.
Näyttää olevan oikein tyynenmeren omat kuviot.

Aika paljon enemmän on tietoa tällä hetkellä. Oli muuten huima taso kun katseli niitä videopätkiä.:D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös