SaiPan kotisivut

  • 1 527
  • 4

Vaicci#63

Jäsen
Niin. Tämä voisi olla ketju jossa käsitellään kotisivuja. Kaikkia ongelmia sun muita. Vaikka en olekaan ylläpitäjä, otin kunnian avata ketjun.

Pistänpä tässä yhden kysymyksen ilmaan:
Onko SaiPan kotisivujen keskutelu aukeamassa lähiaikoina? Minun mielestäni sille ei olisi tarvetta, sillä kausihan on periaatteessa jo ohi. Eli palveleeko keskustelu viikon tai parin päästä faneja, vai jätetäänkö keskustelu avaamatta ja avataan vasta ensi syksyn aikoihin?
 

Wolves

Jäsen
tuon olisit tietysti voinut kysyä murmelilta ihan yksityisviestilläkin...=)
 

Vaicci#63

Jäsen
Viestin lähetti SaiPa2000
tuon olisit tietysti voinut kysyä murmelilta ihan yksityisviestilläkin...=)

Eikö olisi hyvä, että saataisiin yleiseen tietoon kaikki probleemat sivuilla. Kaikki jutut tänne vaan.

Voi olla tietysti turhakin ketju, mutta minä ainakin näin tämän avattavan arvoiseksi.
 

ahal

Jäsen
Viestin lähetti Vaicci#63
Voi olla tietysti turhakin ketju, mutta minä ainakin näin tämän avattavan arvoiseksi.

Voihan niistä muutaman sanan vaihtaa. Itse en näe SaiPan keskustelusivujen avaamiselle enää tänä keväänä tarvetta. Jatkoajan sivut toimivat hyvin ja antavat mahdollisuuden kätevästi vierailla muidenkin seurojen palstoilla. Ja jos SaiPan ylläpitäjän suhtautuminen tiedottamiseen on yhtä nihkeää kuin seurankin, mitäpä niistä olisi hyötyä. Mielestäni SaiPa voisi olla aktiivisempi ja avoimempi tiedotuspolitiikassaan, nykyisellään muistutetaan liikaa itäistä naapuriamme. Ei niiden juttujen aina tarvitse mitään uutispommeja olla, pienetkin taustatiedot auttaisivat ymmärtämään kulloisiakin tekemisiä. Eikä tarvitsisi niin paljoa miettiä huhujen paikkansa pitävyyttä.
 

Aksu

Jäsen
Jos olen oikein herrojen puheista ymmärtänyt, kotisivut ovat enemmän ja vähemmän pakollinen paha, johon ei paukkuja tuhlata. Eli sivuilla olisi kyllä kieltämättä mahdollisuuksia toimia vaikka minkälaisen tiedottamisen kanavana, mutta nykymuotoisena siihen ei panosteta paukkuja eli selvää rahaa sivujen ylläpitoon. Eräs täällä kirjoittava tietää tietysti asiasta totuuden, mutta näin oli ainakin edellisinä vuosina mikäli keskustelumme oikein tulkitsin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös