Karsinnat häämöttää

  • 9 391
  • 31

Tavarits

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo ja föönit (Phoenix Coyotes)
Ei tämän joukkueen kuulu olla karsijan paikalla. Mutta tosiaan en tiedä missä mättää. Ehkä pelaajat odottavat Jeesuksen kaltaista ihmeidentekijää penkin taakse. Vaikka ei se valmentaja siellä kaukalossa pelaa, vaan pelaajat itse. Jokaisessa pelitavassa/ taktiikassa on vahvat puolensa kunhan joukkue ja yksittäiset pelaajat sitoutuvat siihen. Ovat valmiita noudattamaan pelitapaa täydet 60 minuuttia ja tekemään töitä sen eteen. Näin taisi nuo kärkijoukkueetkin kaatua.

Mitä omalle kohdalle tulee niin vakavasti harkitsen astialle palaamista vasta joulun jälkeen. Saisi vähän etäisyyttä tähän 24/7 vitutukseen ja voimia keväälle. Että jaksaa sitten karsinnoissa huutaa. Huominen jää nyt joka tapauksessa väliin töiden takia, onneksi.
 

Nicotsein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Pittsburgh Penguins (Geno <3)
Sanon näin ulkopuolisen näkökulmasta että kukaan ei odottanut että TuTo rämpisi näin pahasti.. Itse odotin vesi kielellä että saadaan tällä kaudella nähdä Sportin ja TuTon välistä kotiedusta kamppailua, toisin kävi. TuTo ei todellakaan kuulu sinne missä se tällä hetkellä on! Nuo Reivosen kommentitkin tällaises tilanteessa on aivan tyrmistyttäviä, taitaa olla pelaajilla lanttu jumissa. Toivotaan että kaikki muuttuu paremmaksi ja voimia sinne suuntaan!
 

AasiIhaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey
Mulla ei oo tähän ketjuun oikeen muuta annettavaa ku se, että jos TUTO on karsinnoissa, niin syön OS/G Areenan rappusilla ensimmäisen karsintapelin jälkeen hatullisen hevosenpaskaa!
 

Toveri -82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, HPK, ManU & #42 Lada Laatikainen
Mulla ei oo tähän ketjuun oikeen muuta annettavaa ku se, että jos TUTO on karsinnoissa, niin syön OS/G Areenan rappusilla ensimmäisen karsintapelin jälkeen hatullisen hevosenpaskaa!

Minä voin tulla seuraksi, ja minä syön sitten vielä jälkkäriksi juuri hankkima Antti Virtasen pelipaidan.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Aika kova lupaus, varsinkin kun tämän hetkisillä näytöillä ollaan 50-50 tilanteessa. Toivottavasti teillä on vahvat mahat varmuuden varalle.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Mulla ei oo tähän ketjuun oikeen muuta annettavaa ku se, että jos TUTO on karsinnoissa, niin syön OS/G Areenan rappusilla ensimmäisen karsintapelin jälkeen hatullisen hevosenpaskaa!

No mutta eihän tuo ole mitenkään vähäpätöinen panos ketjuun, pikemminkin päinvastoin. Sillä jos tämä sinänsä varsin paskamainen skenaario toteutuu, niin kyseisenlainen suoritehan sopii tilanteeseen oikein mainiosti.

Jos tarvis, niin meikäläinen kyllä tuo paikalle sopivan kokoisen lätsän ja lusikan jolla lapioida.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös