Pöytälätkan MM-kisat

  • 1 741
  • 4

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Ensimmäisissä Järvenperän seniorisarjan pöytälätkän MM-kisoissa voiton yllättäen nappasi heikosti alkupelit pelannut Jokerit. Loppuottelussa oli vastassa kemikaalisesti vahvistunut HIFK, jonka valmentajana ja juottajana toimi Pojo.

Peli oli tasainen alusta loppuun asti, mutta jostain pirun syystä narrijuttujen keisari Risa sai taiottua voittomaalin, vaikka muuten oli alakynnessä koko pelin ajan.

Nyt kun Järvenperässä pelataan seniorisarjan pöytälätkää, niin täten kutsumme Risan kanssa seniorisarjaan muutkin. Ilmoittautumiset yv:llä, kiitos.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
58...

...heittää legendaa! Jokerithan eivät olleet missään vaiheessa edes lähellä hädän paikkaa! Helanen hoitaa... ja Tomek kuittaa!!!

Pelin tiimellyksessä heräsi tosin tietty kysymys; Mistä vitusta PENA hommaa kesken kauden joukkueeseen Micce Nylanderin...??? Laidassa hääri petopaidassa no. 92 ja tuotti ihan vitusti hankaluuksia meille "Narreille" koko Titteli-ottelun ajan! 2 munkki maalia etc...

Pöytälätkästä yleensä: Jos et minua tavoita niin pyydän kääntymään YV:llä 58n puoleen, kaveri on melkein yhtä hyvä kuin minäkin! Mutta mestareitahan on ain avain vain yksi ja "POIKA " on nyt meillä Ilmalassa myös tässä lajissa!

Taistele JOKERIT!!
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Re: 58...

Viestin lähetti Risa
...heittää legendaa! Jokerithan eivät olleet missään vaiheessa edes lähellä hädän paikkaa! Helanen hoitaa... ja Tomek kuittaa!!!

Pelin tiimellyksessä heräsi tosin tietty kysymys; Mistä vitusta PENA hommaa kesken kauden joukkueeseen Micce Nylanderin...??? Laidassa hääri petopaidassa no. 92 ja tuotti ihan vitusti hankaluuksia meille "Narreille" koko Titteli-ottelun ajan! 2 munkki maalia etc...

Pöytälätkästä yleensä: Jos et minua tavoita niin pyydän kääntymään YV:llä 58n puoleen, kaveri on melkein yhtä hyvä kuin minäkin! Mutta mestareitahan on ain avain vain yksi ja "POIKA " on nyt meillä Ilmalassa myös tässä lajissa!

Taistele JOKERIT!!

No perkale, kun vedon häviäjän osana oli laittaa tämmöinen juttu toisen virman ketjuun, niin täällähän tämä nyt on. itse kun en osaa, niin voisiko modet siirtää tämän vapan puolelle? Kiitos.

Btw. Pöytälätkästä kiinnostuneet, edelleen yv:tä vaan tulemaan.

Ja edit: minähän olen 58 kun kirjoitin, toi Risa vaan yrittää huijata....
 
Viimeksi muokattu:

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Viddu kun...

...tuntuu hyvälle antaa "kyytiä" kentällä ja myös näin virtuaalisesti noille "Beast"-miehille!!

Kaikille tiedoksi: 58lle tämä ketju oli ensimmäinen avaus Narrien osioon.. Nyt on pakko lisätä tämä =o)
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Re: Viddu kun...

Viestin lähetti Risa
[B- - -
Kaikille tiedoksi: 58lle tämä ketju oli ensimmäinen avaus Narrien osioon.. Nyt on pakko lisätä tämä =o) [/B]

F.U.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös