Potkuja tulossa ?

  • 3 315
  • 2

trumppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hip hei, olisiko nyt nähtävissä valoa tunnelin päässä ? H.Tuohimaa nimittäin päästelee seuraavaa hifk:n nettisivuilla

Lainaus www.hifk.fi:
"Me HIFK:ssa emme ole erottamassa toimitusjohtajaa, valmentajia emmekä yhtään pelaajaa."

Niin-in. Ei puuttunut kuin kommentti "valmennusjohdolla on seurajohdon täysi tuki." Perinteisesti em. tyyppiset lausunnot ovat tarkoittaneet sitä, että potkuja (yleensä valmentajan) ollaan suunnittelemassa täyttä häkää. Itse luulen/arvelen, että Ape lähtee siinä vaiheessa, kun olemme 2-3 ottelun tappioputkessa. Saisi tapahtua mielellään vielä tämän vuoden puolella (8 matsia jäljellä). Toivottavasti olen kerrankin oikeassa veikkauksessani.
ThePena ei lähde kulumallakaan. ThePena ei ole vain tj. ThePena on instituu... Oho, meinasi tulla ruma sana.
Pelaajia ei minusta kannata vaihtaa. 1-2 pelaajan vaihtamisella ei kurssia käännetä.

Toinen lainaus www.hifk.fi:
"Viime aikojen voimakas julkisuusmylly alkaa jo häiritä liigajoukkueemme päivittäistä työntekoa."

Jaa, mitä työntekoa ? Huhutko ovat sekoittaneet esim.

- Simin, joka ei saa hermostukseltaan pistepussiaan lihomaan.
- Apen, joka huhuja pohtiessaan unohtaa matseissa johtaa peliä
ja ottaa aikalisiä.
- ThePenan, joka huhumyllyssä unohtaa faxailla ja lähtee
hädissään itse Tsekkeihin...

... voi elämän kevät, sanon minä !
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tua noin

...keskustelu tästä aiheesta on ollut jo eilisillasta lähtien täydessä kä(y)nnissä ketjussa nimeltä:

Hankitaanko vielä uusia pelaajia vai "mennäänkö näillä"
 

trumppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niinpäs onkin, sorry arvoisat JA:n lukijat turhan ketjun avaamisesta.
Vitutti olla lauantaina töissä ja oli vielä niin kiire, ettei ehtinyt lukea kaikkia ketjuja. Poika (7 kk) kovassa kuumeessa, enkä päässyt Lukko-matsiin, keittimestä kahvi loppu, jne... ;-)
Skarpataan jatkossa !
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös