Loppukesän NHL Fantasy Draft 2010: Varausketju - uusi

  • 71 421
  • 1 546

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Mitäs muuten seuraavaksi? SM-Liiga draft? NHL All-Time Draft? Suomalaiset all-time draft?

SM Liiga drafthan on kai ollutkin jo, enkä ainakaan minä sellaista enää kaipaa. Kuten joku mainitsikin, ihan eri tunne varata NHL tähtiä kuin jotain jphytösiä.

Tuossa taisikin olla puhetta kokonaisen Fantasy Leaguen järjestämisestä. Toisi tämän ihan uudelle tasolle, jos voittaja ratkaistaisiin äänestyksen sijaan kaukalossa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Emery mennyt jo kierroksella 18.
 

Rapala

Jäsen
Anaheim täydentää joukkueensa Luca Sbisalla ja Raitis Ivanansilla.. En pysty tarkistamaan ovatko varattuja, mutta niin kauan valitsen kun sanotte, etteivät ole menneet.
 
Viimeksi muokattu:

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Rupeaa olemaan pikkuhiljaa tämäkin pulkassa, tosin Washingtonilla ja Snägärillä on vielä kaksi rästivuoroa.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Nyt on siis koko paska suoritettuna.

Ilmeisesti runkosarjaäänestystä oltaisiin aloittelemassa maanantaina, mutta en pistäisi pahitteeksi jos sen ketjun jo nyt joku valittu pistäisi pystyyn. Sitä äänestysaikaa voi kuitenkin pistää sen verran, että jokainen kerkeää äänestämään.

Löytyisikö joltain kiinnostusta ylläpitää noita topickeja?
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Nyt on siis koko paska suoritettuna.

Ilmeisesti runkosarjaäänestystä oltaisiin aloittelemassa maanantaina, mutta en pistäisi pahitteeksi jos sen ketjun jo nyt joku valittu pistäisi pystyyn. Sitä äänestysaikaa voi kuitenkin pistää sen verran, että jokainen kerkeää äänestämään.

Löytyisikö joltain kiinnostusta ylläpitää noita topickeja?

Oiskohan ollu Kuival, joka ilmoittautui vapaaehtoiseksi tuohon hommaan?
Tietenkin olisi hyvä ennen äänestyksen aloitusta saada kaikkien kokoonpanot kuntoon. Kukas ottaa Lynxiltä viestillä kokoonpanoa?
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Olikos sitä vielä missään päätetty että miten tämä äänestys toimii. Listaako jokainen joukkueet paremmuusjärjestykseen ja sen perusteella joukkueille jaetaan sitten pisteet vai miten tämä homma menikään?
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
No jokainen manageri äänestää vastakkaisen konferenssin jengejä paremmuusjärjestykseen. Parhaalle 15 pistettä, paskimmalle 1 piste. Kokonaispisteiden avulla kasataan sijoitukset joukkueille ja sitten aloitetaan playoffit.

Lyhyesti sanottuna vastasit itse omaan kysymykseesi.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
No jokainen manageri äänestää vastakkaisen konferenssin jengejä paremmuusjärjestykseen. Parhaalle 15 pistettä, paskimmalle 1 piste. Kokonaispisteiden avulla kasataan sijoitukset joukkueille ja sitten aloitetaan playoffit.

Lyhyesti sanottuna vastasit itse omaan kysymykseesi.

No näin jotenkin muistelin kun kerran aiemmin olen mukana Jatkiksen draftissa ollut. Playoffeissa sitten äänestetään pareista paremmat osapuolet jatkoon ja omaa paria ei tietenkään saa äänestää. Nyt muistankin.
 

Ralph

Jäsen
No jokainen manageri äänestää vastakkaisen konferenssin jengejä paremmuusjärjestykseen. Parhaalle 15 pistettä, paskimmalle 1 piste. Kokonaispisteiden avulla kasataan sijoitukset joukkueille ja sitten aloitetaan playoffit.

Lyhyesti sanottuna vastasit itse omaan kysymykseesi.

Nyt kun joukkueita on 28 niin parhaalle 14 pistettä?
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Minä laitan äänestykset pystyyn vaikka tänäiltana kun pääsen koneelle (lähetän tätä luurilla).

14p maksimi ja 1 minimi. Konferenssit löytyvät toisesta ketjusta.

Lynx voi lähettää kokoonpanonsa vaikka minulle jos ei muualle saa laitettua. Minä sitten postaan sen (ja muut) aloitusviestiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös