HC Jatkoaika @ NHL 2010

  • 3 909
  • 30

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Jos vaan mukaan viela mahtuu niin tassa olisi yksi kanadalaisheikennys sentteriosastolle, pelaan toki tarvittaessa myos laitaa. En tieda sitten paljonko lagi vaikeuttaa pelaamista suomalaisten pelaajien kanssa taalta kauempaa mutta kokeilemallahan se selviaa...ainakaan tahan mennessa en ole missaan kokenut ongelmia.

psn anttika

En kylla haulla loytanyt HC Jatkoaikaa joten voisiko joku kutsua jos viela tilaa on?
 
Viimeksi muokattu:

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Eipä taida enää olla edes koko kerhoa olemassa. Aika hiljaista oli pelirintamalla ja kovinkaan montaa peliä ei kyllä saatu pelattua.. Vieläköhän joltain löytyisi kiinnostusta näitä pelejä pelailla? Itse voisin ainakin lähteä hommaan vielä mukaan, jos vaan pelaajia saataisiin tarpeeks mukaan ja pelejä pelailtua silloin tällöin.

Voin vaikka itse tuon kerhon perustaa, jos kiinnostusta löytyy. Taitotasolla ei ole mitään väliä, joten kaikki ketä vähänkin kiinnostaa, niin lähtekää mukaan!
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Eipä taida enää olla edes koko kerhoa olemassa. Aika hiljaista oli pelirintamalla ja kovinkaan montaa peliä ei kyllä saatu pelattua.. Vieläköhän joltain löytyisi kiinnostusta näitä pelejä pelailla? Itse voisin ainakin lähteä hommaan vielä mukaan, jos vaan pelaajia saataisiin tarpeeks mukaan ja pelejä pelailtua silloin tällöin.

Voin vaikka itse tuon kerhon perustaa, jos kiinnostusta löytyy. Taitotasolla ei ole mitään väliä, joten kaikki ketä vähänkin kiinnostaa, niin lähtekää mukaan!

Mina ainakin haluaisin pelata. Vaikka aika on tietysti rajallinen ja olen yleensa paremmin netissa myohempaan illalla, mutta paivisinkin voisin muutaman pelin pelata varmaan.
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Mina ainakin haluaisin pelata. Vaikka aika on tietysti rajallinen ja olen yleensa paremmin netissa myohempaan illalla, mutta paivisinkin voisin muutaman pelin pelata varmaan.

Joo kaipa tuon vois perustaa ja kattoo sitten että miten saadaan porukkaa mukaan. Jos ei muuta, niin pidetään kahdestaan jatkoajan mainetta yllä :D Itellekkin käy paremmin myöhempään illalla, jos ei vaan töissä satu olemaan.
Voin yrittää vaikka huomenna ton joukkueen tehä, niin päästään alkuun.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Joo kaipa tuon vois perustaa ja kattoo sitten että miten saadaan porukkaa mukaan. Jos ei muuta, niin pidetään kahdestaan jatkoajan mainetta yllä :D Itellekkin käy paremmin myöhempään illalla, jos ei vaan töissä satu olemaan.
Voin yrittää vaikka huomenna ton joukkueen tehä, niin päästään alkuun.

Kylla se taitaa olla tehtyna jo, taytyy vaan odottaa hetki etta saadaan kutsu.

Mulle tuo "myohemmin illalla" tarkoittaa illalla + 6 tuntia aikaerosta johtuen. Eli jos ma paasen koneen aareen yhdeksalta, kello on suomessa 3 yolla.

Mutta pelailen ajoittain myos paivisin muutamia peleja, eli noin klo 18 aikoihin ehka siella. Jopa aiemminkin, joskus.

Siita en tieda pystynko jatkoajan mainetta ainakaan parantamaan. Kirjoituksillani en ainakaan, ja pelitaidotkin on viela hivenen rajalliset kun en omistanut tuota NHL 09 ja kontrollien opettelu vei hetken. Eika mun pro ole viela mitenkaan hurjan hyvassa iskussa mutta pikkuhiljaa sita kehitytaan kun saadaan uusia kortteja. Talla hetkella takana 39 pelia ja ehka hikiset 50 pinnaa kasassa...ensin pelasin sentterina mutta huomasin ettei tuo 85 faceoffit riita mihinkaan ja aloin pelaamaan laitaa jotta voin kayttaa senkin boostislotin parempaan. Pelaan kylla sentaan molempiin suuntiin ja pidan paikkani kohtalaisen hyvin.

Tuntuu etta hirvittavan monet pelaajat ovat todella pienikokoisia, johtuuko sitten siita etta silla tavalla saa nopeamman pelaajan. Itse lahdin siita etta koko olisi mahdollisimman autenttinen, mita nyt parikymmenta kiloa jatin kotisohvalle ettei ihan etanana tarvitse jaalla viilettaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös