Kalle Kaihua – tiedottamisen ammattilainen?

  • 26 496
  • 103

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Luottamuspula, se niin sanottu ensimmäinen tekosyy kyseisenomaisille toimille. Jotenkin jää sellainen olo, että Rokin hallituksen vanhat jäärät ovat niin pinttyneitä omiin juttuihinsa, etteivät sopeutuneet suuren kaupungin oppeihin, mitä Kaihua kenties viljeli.

Olen kyllä tyytyväinen siihen, että uusi TJ on kokenut mies, mutta toivottavasti myös selkeä auktoriteetti, joka laittaa "harmaaparrat" ojennukseen! Tarvittaessa siellä Sinisen kabinetissa voisi suorittaa enemmänkin vaihtuvuutta, sillä suomisarjan kaavoihin kangistunut porukka ei vältämätä taivu enää mestisportaaliin. =)
 

ex-kuusamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi ja Tappara
Tuo voi olla adidasleri ihan oikea havainto, olikohan tuo loppujen lopuksi oikea ratkaisu laittaa ensimmäisenä Kalle maantielle? Vois olla tosiaan niillä homeparroilla peiliin katsomisen paikka. Uudelta TJ:ltä toivon löytyvän sitä "munaa", jotta uskaltaa tehä tarvittavia linjaratkaisuja, jotka saattoivat koitua Kallen kohtaloksi.

Tervetuloa vaan uusi TJ tänne kriittiseen ympäristöön
 
P

Playerofthegame

Tulee mieleen, kun Teuvo Sorvoja aikanaan valmensi Rokia ja oli nostamassa joukkuetta kolmosdivarin hänniltä 2 divarin karsintoihin. Miehelle sanottiin pari päivää ennen karsintoja: Heipä hei!Meillä on huomenna uus koutsi...
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
No ei siinä kauaa kestänyt että jonkinlainen säätäminen alkoi.

No kyllähän tuo vähän reisille tuli, mutta kerrankos niitä vahinkoja sattuu. Ehkäpä näin oli kuitenkin hyvä, että ei sen pidemmälle mennyt ja vielä suurempia vahinkoja olisi tullut.

Tämä touhu ei varmasti miestä vaihtamalla parane.

Tästä minä kuule rohkenen olla eri mielipuolta. Roki tarvitsee juurikin kokemusta omaavaa toimitusjohtajaa eikä mitään noviisia.

Pistää vihaksi.

Niin pistää minuakin, mutta hieman eri asian takia. Minua ottaa nutturaan, että sinne Rokin hallitukseen ei ole kertynyt viisautta yhteensäkään niin paljon, kuin minulla on yksin ja se ei todellakaan ole paljon kanan aivoilla. Pitänee pyytää kanalta anteeksi, kun näen seuraavan kerran halveeraamistani. Miksi, miksi ja vielä kerran miksi pitää lähteä kokeilemaan täynnä haasteita olevaan kauteen hankkimalla toimitusjohtajaksi täysin pystymetsästä tuleva kaveri.

Toivottavasti tämä uusi toimitusjohtaja Teemu Kallioniemi on kova jäbä. Toivottavasti se myös näkyy ulospäin, että ruorissa on todellinen uros eikä pojankloppi. Jäämme odottelemaan, mutta hänen on turha luulla, että kuherruskuukautta jatkuu kovin kauan, jos jotakin ei ala näkymään. Kalle on Lapista ja sai vähän anteeksikin, mutta nyt ei armoa anneta, jos itämaantietäjä osoittautuu flopiksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös