Tuomo Ruutu -tilanneseuranta/spekulointi

  • 46 894
  • 271

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Re: Re: Re: Mikitön versio

Viestin lähetti Taze
Tarvaisesta, Kangasniemestä ja MOjasesta kukaan tuskin on väittänytkään, etteivätkö miehet olisi olleet jo valmiiksi hyviä pelaajia Tapparaan tullessaan. Vai? Lehto ja Välivaara jäävät vielä nähtäväksi.
Olivathan Tarvainen ja M. Ojanen hyviä pelaajia, kun ne olivat sitä jo silloin kun Jyp ne sinne yhdessä VP Nutikan kanssa Kalpan ykkösketjusta osti/ryösti...
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Sananen agenteista

Viestin lähetti JHag
T.Ruudun asioita hoitava toimisto on alalla pitkään ollut ja varsin arvostettu. Emme voi varmasti tietää, mikä on pelaajan itsensä rooli tässäkin prosessissa. Pelaajahan agentin palkan tavallaan maksaa, joten hän voi myös halutessaan juoksuttaa agenttia monien tarjouksien perässä. Mene tiedä. Tässä tapauksessa minun on kuitenkinVAIKEA uskoa Ruudun agenttien ammattitaidottomuuteen tai ahneuteen. Itse asiassa en usko siihen.

Jos asiaa tarkemmin mietitään, niin "oikeat" jääkiekkopelaajat pelaavat jääkiekkoa ennen kaikkea rakkaudesta jääkiekkoon ja vasta sitten rahasta. Ja tiedän aivan varmasti, että myös TRuudun tapauksessa kyse on tästä. Hän pelaa jääkiekkoa siksi, että hän haluaa pelata jääkiekkoa ja kehittyä jääkiekkoilijana. Olen jopa varma, että TRuutu pelaisi jääkiekkoa, vaikka sitten joutuisi itse siitä maksamaan -;)

Hyvän agentin tunnistaa mielestäni siitä, että hän osaa hoitaa pelaajan asioita siihen malliin, että siitä hyötyvät viime kädessä kaikki osapuolet eli pelaaja, agentti itse ja pelaajan palkkaava seura. Kun nyt ruoditaan tätä Case TRuutua, alkaa ainakin itseltäni ymmärrys agenttien toimille loppua. Faktaa on se, että TRuutu on edelleen ilman omaa syytään vailla sopimusta. Faktaa on myös se, että ikäviä äänensävyjä on kuultu seurojen omistajia edustavilta tahoilta niin tuolla Amerikan puolessa kuin Suomessakin. Esimerkiksi HIFK että Jokerit ovat edustajiensa välityksellä suoraan sanottuna ilmaisseet tyrmistyksensä tämän Case TRuudun sopimusasioiden hoitamisesta.

En tarkoita suinkaan sitä, että pelaaja itse olisi pulmunen ja häntä edustavat agentit olisivat vain ahneita ja typeriä. Mutta kun tämä sopimusasioiden hoitaminen on nyt vaan jätetty ammattimaisiin käsiin ja hyvää toimistoon, niin peruskysymys ainakin mulle nousee esille siitä, että miten tällainen sotku voidaan saada yleensä aikaan?

TRuutun tehtävä on pelata jääkiekkoa ja hän haluaa todella sen tehdä. TRuutun agenttien tehtävä on taas hoitaa asiat siihen malliin, että heidän päämiehensä eli TRuutu voi ensin aloittaa harjoitukset jossakin seurassa jollakin mantereella mahdollisimman nopeasti ja pelata sitten sitä kautta jääkiekkoa myös tulevalla kaudella mahdollisimman tuloksekkaasti jo kauden alusta alkaen.

Ratkaisulla alkaa olemaan vähitellen kiire.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Viestin lähetti Daespoo
Ikänsä vuoksi TRuutu ei todellakaan voi pelata AHL:ssä vaan vaihtoehdot ovat (tod.näk. järjestyksessä) SM-liiga, NHL, muu Euroopan liiga ja CHL (todella long shot).

Eikös tuo koske vain pohjois-amerikkalaisia pelaajia? Eurooppalainen saa pelata myös AHL:ssä vaikka olisikin vasta 19-vuotias. Näin ainakin minä muistelen asian olevan.
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Case TRuutu rupeaa saamaan ihan älyttömät mittasuhteet!! Varmaa on kuitenkin se, että kun joukkue on selvillä, niin kuittia rupeaa tulemaan joka suunnasta! On se jengi sitten Jokerit, HIFK, Esbo, Kerho tai joku muu niin jokatapauksessa tällä palstalla puhutaan, ja paljon! Esim. "Pena makso taas puolet likaa", "Jallis osti kaupungin rahoilla", "Pitäkää sikailijanne" "Viddu kusi noussu päähän" jne. Mulle henk.koht. on ihan yks hailee kuinka paljon joku saa palkkaa Jokereissa tai jossain muualla. Katsojana ja Fanina mulle on tärkeintä, että peli käy! Sen takia toivotankin TRuutun tervetulleeksi ilmalaan, vaikka viidensadantuhannen ekin kuukausiliksalla.

P.S. Joku puhu, et "tervetuloa kotiin". Vantaalle? Siellähän ne ensimmäiset "pommit" annettiin? Korjatkaa toki jos olen väärässä.... "Nördenströöffeni" se ei ole ainakaan. Ei ainakaan herran itsensä mukaan.

.....Ja futaria tsiigaan.

Edit. asia virheitä.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Viestin lähetti Tuomas


Eikös tuo koske vain pohjois-amerikkalaisia pelaajia? Eurooppalainen saa pelata myös AHL:ssä vaikka olisikin vasta 19-vuotias. Näin ainakin minä muistelen asian olevan.

Ei, se koskee myös Eurooppalaisia pelaajia. Esimerkkinä Edmontonin Ales Hemsky jonka vaihtoehdot ovat CHL ja NHL, AHL ei kelpaa iän vuoksi.

Voi toisaalta olla että kriteeri ei ole pelaajan passin väri vaan liiga josta NHL:ään draftattiin. Hemsky nääs draftattiin kanadan junnuliigasta CHL:stä (QMJHL) vaikka onkin Eurooppalainen. Tästä en ole ihan varma.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti Tuomas


Eikös tuo koske vain pohjois-amerikkalaisia pelaajia? Eurooppalainen saa pelata myös AHL:ssä vaikka olisikin vasta 19-vuotias. Näin ainakin minä muistelen asian olevan.

Jotenkin niin se menee. NHL-joukkueiden sekä Pohjois-Amerikan juniorisarjojen välillä on sopimus, jonka mukaan alle 20-vuotiaita pelaajia ei saa lähettää farmiin. Sopimus koskee ainoastaan pelaajia jotka ovat pelanneet aikaisemmin jossain Pohjois-Amerikan juniorisarjoista. Esim. yliopistosarjoissa tai vastaavissa pelanneet saavat pelata AHL:ssä alle 20-vuotiaana. Käsittääkseni myös Euroopassa pelanneet saa lähettää farmiin alle 20-vuotiaana. Korjatkaa joku jos puhun läpiä päähäni.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Footless


Jotenkin niin se menee. NHL-joukkueiden sekä Pohjois-Amerikan juniorisarjojen välillä on sopimus, jonka mukaan alle 20-vuotiaita pelaajia ei saa lähettää farmiin. Sopimus koskee ainoastaan pelaajia jotka ovat pelanneet aikaisemmin jossain Pohjois-Amerikan juniorisarjoista. Esim. yliopistosarjoissa tai vastaavissa pelanneet saavat pelata AHL:ssä alle 20-vuotiaana. Käsittääkseni myös Euroopassa pelanneet saa lähettää farmiin alle 20-vuotiaana. Korjatkaa joku jos puhun läpiä päähäni.

Kuinka ollakaan, mun käsitys taas on se, että pelaajaa ei ylipäätään voi lainkaan lähettää NHL-farmiin alle 19- tai 20-vuotiaana. Mutta voin puhua läpiä päähäni minäkin -;)
 

bull

Jäsen
Viestin lähetti cobol


Kuinka ollakaan, mun käsitys taas on se, että pelaajaa ei ylipäätään voi lainkaan lähettää NHL-farmiin alle 19- tai 20-vuotiaana. Mutta voin puhua läpiä päähäni minäkin -;)

Eikös Ari Ahonenkin ollut alle 20-v ku farmiin tie kävi??? Vai oonko ihan unohtanut... :) :rolleyes: :confused:
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti bull


Eikös Ari Ahonenkin ollut alle 20-v ku farmiin tie kävi??? Vai oonko ihan unohtanut... :) :rolleyes: :confused:

Ahonen oli täyttänyt saman vuoden keväällä 20, kun syksyllä lähti farmiin. Itse asiassa äijä teki sopimuksen Devilsiin maaliskuun lopulla, ja oli täyttänyt helmikuussa tuon 20, eli missään vaiheessa ei ollut "alaikäinen". Ugh.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mikellä ja cobolilla on samanlaiset ajatukset kuin minulla vaikka joukkue onkin eri; minäkään en ole kiinnostunut T.Ruudusta HIFKiin hinnalla millä hyvänsä. Ei hän niin kova sensaatio ole. Mutta jos hinta on ok, tervetuloa vaan. Mutta jos ei tule, niin eipä juuri peräänkään itketä.

cobol: Mitenköhän minusta tuntuu, että Virmanen ja Pena ovat vähän olleet yhteyksissä keskenään tämän aiheen tiimoilta? Aiheena vedätys ja siihen suhtautuminen:D Varo Tuomo, takatukkien kosto on kamala - ja sitä on tapahtunut ennenkin!
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Viestin lähetti Footless


Jotenkin niin se menee. NHL-joukkueiden sekä Pohjois-Amerikan juniorisarjojen välillä on sopimus, jonka mukaan alle 20-vuotiaita pelaajia ei saa lähettää farmiin. Sopimus koskee ainoastaan pelaajia jotka ovat pelanneet aikaisemmin jossain Pohjois-Amerikan juniorisarjoista. Esim. yliopistosarjoissa tai vastaavissa pelanneet saavat pelata AHL:ssä alle 20-vuotiaana. Käsittääkseni myös Euroopassa pelanneet saa lähettää farmiin alle 20-vuotiaana. Korjatkaa joku jos puhun läpiä päähäni.

Muistelin itsekin että näin se asia menee.

Atlantan GM Don Waddell mainitsi kesällä Kari
Lehtosesta puhuttaessa että Lehtonen pelaisi yhden kauden hyvin mahdollisesti Chicagossa, eli AHL:ssä. Eiköhän Lehtosta ja Tuomo Ruutua sido samat pykälät?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti JHag
cobol: Mitenköhän minusta tuntuu, että Virmanen ja Pena ovat vähän olleet yhteyksissä keskenään tämän aiheen tiimoilta? Aiheena vedätys ja siihen suhtautuminen:D Varo Tuomo, takatukkien kosto on kamala - ja sitä on tapahtunut ennenkin!

Just näin! Joku on nyt tippumassa hyvää vauhtia mustaan aukkoon, todellakin... Nuoria sankareita tulee ja menee, mutta takatukat ovat ikuisia :D
 

Carcki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bewe, ManU, HJK , Poznan Lech
...

Kuten moni muukin, myös minä olen kyllästynyt tähän ikuiseen odotteluun. Päättäis jo, hyvä mies!!! ;)
Tosin minä olen niitä itsekkäitä apinoita, joka haluaa Rudin hinnalla millä hyvänsä!!! ;)
:p
 

Roman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Tappara
Re: ...

Viestin lähetti Carcki
Kuten moni muukin, myös minä olen kyllästynyt tähän ikuiseen odotteluun. Päättäis jo, hyvä mies!!! ;)
Tosin minä olen niitä itsekkäitä apinoita, joka haluaa Rudin hinnalla millä hyvänsä!!! ;)
:p

Olen päättänyt jo puolestanne.

Ruudulla on jo sopimus jonkun Liigaseuran kanssa. Sopimuksessa on pykälä joka mahdollistaa siirtymisen änäriin vaikkapa elokuun loppuun mennessä. Tiedon saamme seurasta siis 1.9. ;)
Märässä unessani näin että pääkaupunkiseudulla tämmöinen asia ei pysyisi salassa. Vaan tiedon murusia olisi jo saatu. Tästä päättelin siis Tuomon ensikauden seuran.

Joka on siis TPS,Tappara,Kärpät,JYP,Lukko,Ässät,Ilves,Pelicans,Saipa tai HPK.
Loogista eikö?:D
 

pelimanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Rudy kerhoon

Näkisin miehen mielelläni kerhossa ensi kaudella. Rudy olisi kerhon tarpeisiin sopiva pelaaja.
Koska Rudy ei ole minkään joukkueen kirjoilla, miehestä ei tarvitsisi maksaa siirtokorvausta. Kun mies luultavasti ensi kauden jälkeen lähtee änäriin, saisi melkein kaikki palkka rahat takaisin siirtokorvauksina.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: ...

Viestin lähetti roman


Olen päättänyt jo puolestanne.

Ruudulla on jo sopimus jonkun Liigaseuran kanssa. Sopimuksessa on pykälä joka mahdollistaa siirtymisen änäriin vaikkapa elokuun loppuun mennessä. Tiedon saamme seurasta siis 1.9. ;)
Märässä unessani näin että pääkaupunkiseudulla tämmöinen asia ei pysyisi salassa. Vaan tiedon murusia olisi jo saatu. Tästä päättelin siis Tuomon ensikauden seuran.

Joka on siis TPS,Tappara,Kärpät,JYP,Lukko,Ässät,Ilves,Pelicans,Saipa tai HPK.
Loogista eikö?:D

Jep :D

Hyvistä, useista ja erittäin luotettavista lähteistä on kuulunut, että alustava sopimus on tehty HIFK:n kanssa. Siinä on päivämäärä ja perässä lukee jotain sellaista, että TRuutu pelaa kauden 02-03 HIFK:ssa ellei ole saanut xx.x(x) mennessä parempaa tarjousta jostain. Ja tuo jostain sisältää NHL:n lisäksi myös eurooppalaiset, aasialaiset, afrikkalaiset ja australialaiset jääkiekkoseurat -;) Sopimuksessa on tietenkin myös toisen osapuolen purkuoikeus ja vedätyksiin väsynyt toinen osapuoli eli Takatukka 1 on ottanut yhteyden myös vedätyksiin väsyneeseen kolmanten osapuoleen, joka on Takatukka 2. Niinpä nyt 22.8. klo 20:46 +GMT näyttää siltä, että TRuutu pelaa ensi kaudella nigerialaisessa Ice Oyo Jorubas -nimisessä jääkiekkojoukkueessa, jonka omistaa paikallinen öljypohatta, hollantilaista sukujuurta oleva ja nigerialaiskirjeillä lisää rikastunut Nevertrustthisshit -;)

Osaltani päätän TRuutu spekulaatiot tähän.
 

Siili

Jäsen
Viestin lähetti Footless


Jotenkin niin se menee. NHL-joukkueiden sekä Pohjois-Amerikan juniorisarjojen välillä on sopimus, jonka mukaan alle 20-vuotiaita pelaajia ei saa lähettää farmiin. Sopimus koskee ainoastaan pelaajia jotka ovat pelanneet aikaisemmin jossain Pohjois-Amerikan juniorisarjoista. Esim. yliopistosarjoissa tai vastaavissa pelanneet saavat pelata AHL:ssä alle 20-vuotiaana. Käsittääkseni myös Euroopassa pelanneet saa lähettää farmiin alle 20-vuotiaana. Korjatkaa joku jos puhun läpiä päähäni.
Ainakin viime kaudella NY Rangersin Dan Blackburn pelasi muutaman pelin Rangersin farmissa Hartfordissa. Myös Ottawan Jason Spezza pelasi Calder Cupin pudotuspelejä Grand Rapidsin paidassa.

Molemmat ovat pelanneet juniorikiekkoa Kanadassa, ovat kanadalaisia ja syntyneet -83. Eli ei tuo ylläoleva lainaus aivan suoraan ainakaan päde.
 

Grand-Pierre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Blackburn Rovers
NHL seura saa lähettää alaikäisen pelaajan muutamaksi päiväksi farmiin. En juuri nyt muista englannin kielistä termiä, mutta se on jonkin sortin kuntoutus "assignment". Juuri sen takia Blackburn pelasi viime kaudella muutaman pelin farmissa...

Edit: Conditioning Assignment
 
Viimeksi muokattu:

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: ...

Viestin lähetti cobol


.... TRuutu pelaa ensi kaudella nigerialaisessa Ice Oyo Jorubas -nimisessä jääkiekkojoukkueessa, jonka omistaa paikallinen öljypohatta, hollantilaista sukujuurta oleva ja nigerialaiskirjeillä lisää rikastunut Nevertrustthisshit -;)

Niin, cobol yleensä tietää mitä kirjoittaa, joten kaiketi häneen on uskominen tässä asiassa. Olin kuitenkin henkisesti varautunut molempiin vaihtoehtoihin: siihen, että TR tulee meille ja siihen, että hän valitsee jonkin muun kotimaisen seuran. Olin jo ajatellut kirjoituksiani eri ketjuihin suurinpiirtein seuraavin sävelin:

HIFK-ketju:

''Nonni, mähän sanoin. MÄ olen tiennyt tän jo vapusta lähtien, mutta emmä viitsinyt kertoa sitä. Tuomo on loistohankinta ja tulee olemaan ehdoton suosikkemme. Tekee saletisti yli 50 pojoo. Tätä me olemme kaivanneet. Ja vielä kahden vuoden soppari ilman NHL-peikkoa, joten mestaruustavoite 2004 on piis of keik, naps vaan! Vielä kun saadaan se loistopakki, niin tarvinneeko koko sarjaa enää pelatakaan? Ens viikolla myytänee tuhat kausaria lisää. Repikää siitä, hillo rulettaa''.

'Jokin muu' -ketju:

''Pitkäksi maksoitte, hullut! Ei mitään järkeä maksaa tollasesta ylimielisestä ja kiukuttelevasta pojanklopista tollasta hintaa! Ei voi olla totta. Tiedän, että antoivat 250 kiloeuroa. Yhteishenkenne on pilalla, varmaan ette pääse riitelyltänne edes pleijareihin! Ei tuu poika pärjäämään ja jos pärjää, niin lähtee joka tapauksessa kesken kauden Tsikakoon. Dorkia olitte, kun otitte.''

Soppari taitaa olla aivan tuore, koska Urheiluruutukaan ei äsken asiaa noteerannut.:rolleyes:
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta sen minä vaan sanon, että...
Truutuhan on tehnyt itsestään jo nyt täyden pellen. Tai Pellen.
Palveleeko se nyt enää sällin omaakaan etua, että kauden ollessa jo näin lähellä ei vieläkään ole pelipaikka tiedossa? Olisi pannut 15. päivä taalat jonoon ja lähtenyt, vaan menikö pupu pöksyyn? Siellä kun ei äiti herätä eikä murot ole valmiina lautasella.

Naurettavaa touhua.
 

Roman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Tappara
Re: Rudy kerhoon

Viestin lähetti pelimanne
Näkisin miehen mielelläni kerhossa ensi kaudella. Rudy olisi kerhon tarpeisiin sopiva pelaaja.
Koska Rudy ei ole minkään joukkueen kirjoilla, miehestä ei tarvitsisi maksaa siirtokorvausta. Kun mies luultavasti ensi kauden jälkeen lähtee änäriin, saisi melkein kaikki palkka rahat takaisin siirtokorvauksina.

Hyvä veli. Toistaiseksi Suomen sisällä on voimassa vielä siirtokorvausjärjestelmä. Joten kun Jokerit omistaa Tuomon pelaajaoikeudet tuleva seura Suomessa (jos ei Jokerit) joutuu siis maksamaan Jokereille siirtokorvauksen.

Tietysti tutustumalla kirjoittettuun matskuun tämä olisi sinullekin avautunut.;)
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Re: Re: ...

Viestin lähetti roman


Älä hyvä mies! (olettamus)

Prosenttejasi tulee ikävä.;)

Mitä, jäikös multa joku prosentti 1-100 välillä antamatta sille, että TRuutu pelaa yleensä jossain ensi kaudella... Enkös mä niitä kaikkia prosentteja jossain vaiheessa tarjonnut -;)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Re: ...

Viestin lähetti cobol


TRuutu pelaa ensi kaudella nigerialaisessa Ice Oyo Jorubas -nimisessä jääkiekkojoukkueessa, jonka omistaa paikallinen öljypohatta, hollantilaista sukujuurta oleva ja nigerialaiskirjeillä lisää rikastunut Nevertrustthisshit -;)


Tilanne on muuttunut dramaattisella tavalla noin 3 minuuttia sitten. Ugandalainen heimopäällikkö Verybigpenis on kyllästynyt 126:een vaimoonsa ja keksinyt uuden harrastuksen. Hän haluaa jääkiekkojoukkueen ja jäähallin! Joukkueessa on nyt yksi pelaaja, Tuomo Ruutu. Enää puuttuu 30 muuta, valmennus, videotaulu, cheerleaderit ja halli. Mutta tästä on hyvä aloittaa. Mahtaa heimopäällikköä harmittaa, kun Tuomo ilmoittautuu, sillä hän uskoi ostavansa ruudun=videotaulun ja sehän onkin jätkä, jolla on luistimet!
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: ...

Viestin lähetti JHag


Tilanne on muuttunut dramaattisella tavalla noin 3 minuuttia sitten. Ugandalainen heimopäällikkö Verybigpenis on kyllästynyt 126:een vaimoonsa ja keksinyt uuden harrastuksen. Hän haluaa jääkiekkojoukkueen ja jäähallin! Joukkueessa on nyt yksi pelaaja, Tuomo Ruutu. Enää puuttuu 30 muuta, valmennus, videotaulu, cheerleaderit ja halli. Mutta tästä on hyvä aloittaa. Mahtaa heimopäällikköä harmittaa, kun Tuomo ilmoittautuu, sillä hän uskoi ostavansa ruudun=videotaulun ja sehän onkin jätkä, jolla on luistimet!

Kyseessä lienee kuitenkin vasta esisopimus muotoa "edustaa seuraa xxx mikäli ennen päivämäärää yyy ei syty heimosotaa ja veribigpenis kuole tahi joku kilpaileva heimo nokita ja tarjoa yhtä keihästä ja kahta vaimoa enempää (toinen agentille). Prosentit siis luokkaa 65 % veripigpenis ja 30 % rosvosektorille ja 5 % ruutuvarmistukselle.

Itse asiasta sen verran, että kovin pitkään ei kyllä minkään joukkueen kannata enää TR:n vatvomista katsoa. Ei varmasti ole omiaan nostamaan joukkuehenkeä kun yhtä tällaista tapausta vatvotaan edes sun taas, ja varsinkaan jos TR yhtäkkiä syyskuun puolessa välissä pölähtää koppiin miljoona sopimus taskussa, niin sillä voi olla yllättäviä vaikutuksia joukkueeseen. Ensimmäisenä tulee mieleen oikeastaa case-Caloun, joka oli tulossa ei ollut tulossa, luvattii ettei tule, mutta tuli kuitenkin.. ja pasmat sekosivat täysin..

Tällä en tarkoita sitä ettenkö Ruutua joukkueeseen haluaisi, vaan sitä että ensi viikon pitäisi kyllä olla ehdoton deadline tämän asian suhteen.. jos ei mies Ärräcupissa ole punanuttu päällä niin parempi että on olematta sitten kokonaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös