Kiekko-Vantaan ottelutapahtuma

  • 2 668
  • 5

Gianfranco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Hieno ottelutapahtuma

Eilinen Jukurit-peli oli kauden ensimmäinen kotiottelu sarjassa ja liekö sitten unohtunut pitkän kesän aikana mitä kaikkea kivaa viime kauden otteluissa oli, mutta täytyy nyt ihan julkisesti kehua eilistä ottelutapahtumaa:

- Ensinnäkin käsiohjelma on paras, johon itse olen missään törmännyt. Täyttä asiaa "kannesta kanteen". Unohtakaa ne kiiltäväpintaiset vahapaperit ja neliväripainatukset. Ohjelmlehtisen tärkein funtio on nimenomaan tarjota katsojille tietoa siitä, ketä kentällä pelaa ja niin hienoja tilastoja kuin KiVa:n käsiohjelmissa on, en ole muualta löytänyt.

- Erätaukohaastattelut ovat jeppis-kamaa. Tiedän, että monella muulla paikkakunnalla näitä on ollut jo iät ja ajat, mutta eipä se vähennä asian hienoutta, että niitä harrastetaan nyt myös Vantaalla. Ja haastattelijalle kiitokset kysymyksistä, jotka eivät olleet sitä perinteistä "miltä tuntuu" ja "mitä uutta seuraavaan erään".

- Ottelun alkaessa hienolla musiikilla ja valojen käytöllä saatiin aikaiseksi hyvä tunnelma.

- Itse ottelun aikana ehkä musiikkivalintoihin voisi lötyää jonkun "punaisen langan", eli onko se sitten rokkia vai tanssihumppaa...

- Ja ainakin omasta mielestäni se reilu 10 minuutin jonotusaika siihen hodaribaariin oli ensimmäisellä erätauolla aivan liian pitkä; kioskissa pitää olla vähintään kaksi ihmistä töissä! Johan noin hidas palvelu vaikuttaa liikevaihtoon, kun ihmisiä ei yksinkertaisesti ehditä palvelemaan ja heiltä ottamaan rahaa pois.

Mutta kokonaisuudessaan hieno tapahtuma eilinen, sääli vaan että yleisömäärä ei vahingossakaan nouse yli tuhannen. Puitteista homma ei joka tapauksessa jää kiinni!
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Gianfranco kirjoitti:
- Ensinnäkin käsiohjelma on paras, johon itse olen missään törmännyt. Täyttä asiaa "kannesta kanteen". Unohtakaa ne kiiltäväpintaiset vahapaperit ja neliväripainatukset. Ohjelmlehtisen tärkein funtio on nimenomaan tarjota katsojille tietoa siitä, ketä kentällä pelaa ja niin hienoja tilastoja kuin KiVa:n käsiohjelmissa on, en ole muualta löytänyt.
Nämä kiitokset voinet käsittääkseni postittaa edellisen viestin lähettäjälle => jos oikein ymmärsin on HCM:llä näppinsä pelissä KiVan käsiohjelman teossa?
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Gianfranco kirjoitti:
- Ensinnäkin käsiohjelma on paras, johon itse olen missään törmännyt. Täyttä asiaa "kannesta kanteen". Unohtakaa ne kiiltäväpintaiset vahapaperit ja neliväripainatukset. Ohjelmlehtisen tärkein funtio on nimenomaan tarjota katsojille tietoa siitä, ketä kentällä pelaa ja niin hienoja tilastoja kuin KiVa:n käsiohjelmissa on, en ole muualta löytänyt.

- Erätaukohaastattelut ovat jeppis-kamaa. Tiedän, että monella muulla paikkakunnalla näitä on ollut jo iät ja ajat, mutta eipä se vähennä asian hienoutta, että niitä harrastetaan nyt myös Vantaalla. Ja haastattelijalle kiitokset kysymyksistä, jotka eivät olleet sitä perinteistä "miltä tuntuu" ja "mitä uutta seuraavaan erään".

- Ottelun alkaessa hienolla musiikilla ja valojen käytöllä saatiin aikaiseksi hyvä tunnelma.

- Itse ottelun aikana ehkä musiikkivalintoihin voisi lötyää jonkun "punaisen langan", eli onko se sitten rokkia vai tanssihumppaa...

- Ja ainakin omasta mielestäni se reilu 10 minuutin jonotusaika siihen hodaribaariin oli ensimmäisellä erätauolla aivan liian pitkä; kioskissa pitää olla vähintään kaksi ihmistä töissä! Johan noin hidas palvelu vaikuttaa liikevaihtoon, kun ihmisiä ei yksinkertaisesti ehditä palvelemaan ja heiltä ottamaan rahaa pois.

HCM kiittää ja kumartaa kehuista, kivaa huomata että tykätään : ) Joo käsiohjelma on kokonaan allekirjoittaneen tekemä, idea tuli tuohon kesällä ja silloin se tuntui vielä rohkealta vedolta. Muutama harjoitusottelu ja sarja-avaus huomioiden voin todeta pää pystyssä - riski kannatti, tälle oli tarvetta. Gianfranco, olet oikeassa. Mestis-seurojen budjeteilla käsiohjelman ei tarvitse olla mikään vahapaperinen neliväripainos, asia on tärkein ja menee myös mustavalkoisena.

Erätaukohaastatteluista voi myös syyttää HCM:ää : ) avaukseen olin tyytyväinen, tosin äänentoistoon pitää hankkia vielä parannusta jotta haastattelut kuuluisivat hyvin joka puolelle areenaa. Palautteen musiikista ja areenan muista palveluista välitän eteenpäin.

Gianfranco kirjoitti:
Mutta kokonaisuudessaan hieno tapahtuma eilinen, sääli vaan että yleisömäärä ei vahingossakaan nouse yli tuhannen. Puitteista homma ei joka tapauksessa jää kiinni!

Vantaalla on paljon gloryhunter katsojia. Jos peli ei joukkueella kulje, tosi moni jää kotiin kun "ei sitä roiskimista jaksa lähteä katsomaan". Lisäksi kaunis aurinkoinen sää eilen lauantaina vei varmasti monet kesämökeilleen ja muihin ulkoharrastusten pariin, mainostusta otteluun oli ainakin kiitettävä määrä ennen ottelua. No vielähän näitä on parikymmentä jäljellä : )
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Päivän Ilta-Sanomissa Tuomas Manninen kommentoi Vantaan hallia, ottelutapahtumaa ja erityisesti faneja..kolumni sai oikeasti hymyn naamalle..

Lukekaa ja naurakaa! Kolumni nimeltään oodi Vantaalle..
 

cleanhit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Ducks
Nyt kun vielä tietäisi mitä manninen oikein tarkoitti? :( :)

Mitä sitten tarkoittikaan niin "ei oli uskonut mannisesta ensinäkemältä!"
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
jesse72 kirjoitti:
Päivän Ilta-Sanomissa Tuomas Manninen kommentoi Vantaan hallia, ottelutapahtumaa ja erityisesti faneja..kolumni sai oikeasti hymyn naamalle..

Lukekaa ja naurakaa! Kolumni nimeltään oodi Vantaalle..

Joo ihan hauska juttu. Mutta tuohon boldattuun kohtaan --> ainoa kohta mitä jutussa kirjoitettiin ottelutapahtumasta, oli tämä kuulutus "kiekko voi lentää katsomoon" ja ottelutapahtumien läheisyys katsojaan. Itse näen yhtenä työntekijöistä ja ottelutapahtuman kehittäjistä tuon sanan ottelutapahtuma hieman eri tavalla. Tämä ei siis ollut mikään puolustuspuheenvuoro, vaan tarkennus : ) Tervetuloa vaan kaikki Valtti-Areenaan, tänne "susirajan" läheisyyteen aivan kuten toimittaja Manninen asian ilmaisi.

Ironista, että jutun tekijällä oli Jukureiden paita yllään. Pitäisköhän tiedustella, löytyykö Iltalehdestä Kiekko-Vantaa faneja toimituksesta... ; )
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs KalPa
  • 2.32
  • 4.00
  • 2.64
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös