Tamminen Vaasaan?

  • 1 152
  • 7

D mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Diskos, PiTa...
Mä sanoin jo silloin, kun Tami sai kenkää, ettei se ole vuotta pidempää aikaa pois kiekkoilusta missään tapauksessa. Se mies ja sen ego elää jääkiekon myötä tulevasta julkisuudesta - henkilöstövalmentajan hommista kun ei lehdet niin välitä juttua tehdä.
 

teemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Mutta mistä ihmeestä rahat? Minulla kun oli käsitys, että Sport on talousvaikeuksissa ja velkaa taitaa olla pari miljoonaa.
 

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No Tamihan on erikoistunut nostamaan seurat valtakunnan kartalle, omien sanojensa mukaan.
<BR>Eiköhän sitä kautta myös raha asiat helpota.
 

teukka2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Joo, Gallian kukko Vaasaan !
<BR>
<BR>Sopii mulle. Saadaan vähän lisää väkeä katsomoon, kun Tami talsii vaihtoaitiota edestakaisin kalju kiiltäen ja paiskoo välillä piirrustustaulun ja tussit jäälle.
<BR>
<BR>Tami Vaasaan ja äkkiä !
 

Stomper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Capitals, Liverpool
Otetaanpa maalaisjärki käteen ennen kuin Tamin Vaasan valloitusta funtsitaan yhtään pitemmälle. Tami tietää arvonsa ja sen vuosipalkassa on aika monta nollaa... Sportilla (tai millään muullakaan Mestis-seuralla) ei ole varaa Tammisen palkkaamiseen. Liian iso riski rahavaikeuksissa painiville organisaatioille... Ja näkyyhän Sportilla kulkevan Santasenkin alaisuudessa...?
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Ei tullut Tammine Vaasaan. Lue www.pohjalainen.fi/urheilu.
<BR>
<BR>Jos tässä nyt jossitellaan niin uskoisin, etä Juhani jo itsesrään tuo niin paljon joukkueelle markkina-arvoa, että uskon että Vaasassa olisi kyseiset markat jostakin revitty.
<BR>
<BR>Vaasassa on ensi kauden valmentajan kannalta mielenkiintoinen tilanne. K.Laaksoharju on luvannut, että ensi kauden valmentaja julkistetaan ensi viikolla. Ehdolla on Pekka Santanen ja kaksi mystistä ei tiedettyä ehdokasta.
 

Mirko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, EtPo, Virkiä, SR-Team
Sportilla ei ole enää velkaa \"parii miljoonaa\" vaan vähemmän.[addsig]
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös