Hattrick

  • 1 250 607
  • 10 184

Bayern

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Huuhkajat
En tiedä oliko tässä lopulta järkeä, mutta niin vain vaihdoin eilen valmentajaa. Kolmesta pelistä on koossa kaksi voittoa ja yksi tappio, mutta edellinen polakkivalmentaja oli toiminut joukkueessa jo lokakuusta 2005 ja tuntui, että oli aika vaihtaa. Tein middlesboromaisen ratkaisun ja nimitin uudeksi valmentajaksi entisen luottopuolustajani, jolla nyt 37-vuotiaana on erinomainen kokemus ja hyvä johtajuus. Tein hänestä hyvän valmentajan kun erinomaiseen ei ollut varaa. Nyt mielenkiinnolla odotetaan mitä mies saa aikaan.
 

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy
Turpiin tuli cupissa 4.kierroksella. Saavutus sivuaa joukkueen parasta saavutusta tähän mennessä. Hyvin pysty pistää kuitenkin kampoihin vieraskentälläkin.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
0-5 voitolla jatkoon cupissa. Nyt sitten vain odotellaan millainen hirmu sieltä ensi viikolla tulee vastaan.
Miinuspuolella oli parhaan kk-miehen punainen, ja vaihtokeskikenttä miehen loukkaantuminen.
Tosin jo ilman noitakin lauantain sarjapeli oli suht varmasti hävitty. Nyt se vain on 100% varmaa.
 

majuho

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Liittyen hieman apuohjelmiin.. Onko kenelläkään HT Buddy käytössä? Itselläni on ollut melko kauan, mutta nyt on pari päivää sitten alkanut temppuilemaan. Eli ohjelmaa pysähtyy kun lataa tiedostoja Hattrickista, ja jumii siihen. Tuli mieleen että voisiko liittyä tuohon olematon-tason uudistukseen...
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
majuho kirjoitti:
Eli pelaajilla voi olla jokin taidontaso myös olematon. Eli tuhoisasta vieläkin huonompi.
Onko tämä muka uudistus? Mun mielestä olematon-taso on ollut jo aika kauan.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Lauri kirjoitti:
Onko tämä muka uudistus? Mun mielestä olematon-taso on ollut jo aika kauan.

Jaa. Itselläni tuollaista ei ole mielestäni aiemmin näkynyt ja nyt olen hattrickiä pelaillut vuoden alusta.
 

majuho

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lauri kirjoitti:
Onko tämä muka uudistus? Mun mielestä olematon-taso on ollut jo aika kauan.

5.9.2006 Olemattomat taidot
Jotta huonojen pelaajien arviointi olisi helpompaa, olemme lisänneet tason olematon arvoasteikon hännille. Olematon taito on kirjaimellisesti olematon. Tämä auttaa erottamaan huonot pelaajat todella surkeista pelaajista.


No ei tuo nyt niin kauan ole ollut.. yllä oleva tiedote HT:n etusivulta
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
majuho kirjoitti:
5.9.2006 Olemattomat taidot
Jotta huonojen pelaajien arviointi olisi helpompaa, olemme lisänneet tason olematon arvoasteikon hännille. Olematon taito on kirjaimellisesti olematon. Tämä auttaa erottamaan huonot pelaajat todella surkeista pelaajista.


No ei tuo nyt niin kauan ole ollut.. yllä oleva tiedote HT:n etusivulta
Pitääköhän tämä ihan oikeasti paikkansa.. Olen varma, että tuo 'olematon' on ollut aiemminkin.

Ehkä mä sitten vaan sekoilen pahasti.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Hassu viba tuolla on ainakin vielä uudistuksen myötä nuorisojoukkueessa. Itse aloitin vasta treenaamaan omaa nuorisotiimiä ja ilmoittaa joukkueen tasoksi 'tuhoisa'. Sitten kun klikkaa siitä ja katsoo nuorisotiimin tasovaihtoehtoja niin siellä ei edes ole 'tuhoisaa' vaan vain 'olematon'. :)
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Hattrick ilmoitti tänään muutoksesta taitotasoihin. Monien jo edesmenneeksi luulema taitotaso olematon otettiin takaisin.
"Jotta huonojen pelaajien arviointi olisi helpompaa, olemme lisänneet tason olematon arvoasteikon hännille. Olematon taito on kirjaimellisesti olematon. Tämä auttaa erottamaan huonot pelaajat todella surkeista pelaajista."

Eli noinhan HT-Suomessa sanatarkasti lukee. Olin siis oikeassa, olematon-taso on ollut aiemminkin tasona =)
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Lauri kirjoitti:
Hattrick ilmoitti tänään muutoksesta taitotasoihin. Monien jo edesmenneeksi luulema taitotaso olematon otettiin takaisin.
"Jotta huonojen pelaajien arviointi olisi helpompaa, olemme lisänneet tason olematon arvoasteikon hännille. Olematon taito on kirjaimellisesti olematon. Tämä auttaa erottamaan huonot pelaajat todella surkeista pelaajista."

Eli noinhan HT-Suomessa sanatarkasti lukee. Olin siis oikeassa, olematon-taso on ollut aiemminkin tasona =)

Niin, enhän missään vaiheessa väittänytkään, että olisit väärässä. Sanoin vain, että itse kun vuoden alusta olen pelannut niin tuollaista taitotasoa ei ole ollut käytössä. Mutta nyt on ja hyvä niin. :)
 

majuho

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse olen pelannut vuodesta 2004/marraskuu enkä muista kyseistä tasoa.. Mutta ehkä se vanhuus painaa jo päälle, ja sitä myöten dementia kolkuttaa ovella...
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Muu maailma (1055092) kaipaa harkkavastustajaa. Haastakaahan joku. 8.divarissa pelaillaan toivottavasti viimeistä kautta.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Länäri kirjoitti:
Pistäkääpä vähän kommenttia mitä joukkueeni tarvitsee ja mitä ei.
Tämä olikin ihan mielenkiintoinen juttu. Hyvin niputettu sun joukkue.

Parit omat kommentit FC Laanilan (254316) magerilta:
- maalinteko muilla kuin kärkimiehillä on turha
- pakeista 28v myyntiin heti ellet ole varma että nousee ihan viikon kahden sisällä (mistä tiedät miten noin vanha kehittyy?)
- pakkeja sulla on liikaa, odottele tasonnostoja ja myy pois huonoimmat/vanhimmat..ringissä ei kannattais olla kuin ehkä yks ylimääräinen peluri ottamassa hajatreeniä
- laitureista myisin itse heti 1-2 pois, 1-2 laituria riittää...2 huonointa siis myyntiin (tai no tuo hyvä laituri-hyvä maalinteko vois siirtää hyökiksi jos sillä on syöttöä)
- ensin myynnit ja sit kun on jonkuverran rahaa niin miettisin yhtä kk-miestä ja ehkä kärkimiestä rosteriin
- jos pärjäät sarjassa niin yritä kerätä rahaa ja säästää hankintoihin jos nousu kiikarissa, jos nouset niin luulisin että keskikenttään tarvii parannusta
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Voi perkeleen perkeleen helevetin perse! Eilinen treenimatsi oli sitten täysi fiasko. Yht. 10vko loukkaantumisia kolmen pelaajan osalta. Treenattava maalintekijä (mahtava) pois kaksi viikkoa. Vara keskikenttäpelaaja pois seitsemän viikkoa ja hänen tilalleen tullut ykkösmiehistön keskikenttäpelaaja viikon. Kylläpä voi vituttaa. Vastustajana lauantaina on kuitenkin sellainen joukkue, jota vastaan en pärjäisi terveelläkään ykkösmiehistöllä. Mistäpä silti nyt pieraisen itselleni keskikenttäpelaajan tulevaan koitokseen. Rahaakaan ei ole...

Hattrick näyttää nyt niitä vittumaisimpia puoliaan. Kunnon ja kestävyyden alenemiset ovat arkipäivää, joten vastoinkäymisiä riittää.
Ei kai tässä muu auta kuin vetäistä perskännit lauantaina! Menenpä tästä meuhkaamaan vitutusketjun puolelle!
 

Jyrla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves.
Jukan takahiukset kirjoitti: "Vara keskikenttäpelaaja pois seitsemän viikkoa ja hänen tilalleen tullut ykkösmiehistön keskikenttäpelaaja viikon".

Tuollaista tilannetta ei pitäisi päästä koskaan syntymään. Mikäli treenipeliin ei ole penkille laittaa nk. jokapaskoja, niin sitten siellä ei ole ketään. Treeniinhän se ei mitenkään vaikuta. Avauskokoonpanon ukko treenipelin penkillä on aina riski, vieläpä turha sellainen. No, ajattele positiivisesti. Vain +1 ja oppia kantapään kautta.

nim. been there, done that.
 

Jardaanos

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Philadelphia Flyers
Jukan takahiukset kirjoitti:
Voi perkeleen perkeleen helevetin perse!

Heh, eihän tuosta eilisestä ottelusta uskolla sanoa mitään. Olihan siellä aineksia vielä pahempaakin, kun Antti Nahkiasoja suoritti ottelun lopussa Materazzimaisen pukkauksen. No onneksi siitä ei sentään tullut muuta kuin henkisiä kolhuja. Tuommoista törttöilyä ei ole kyllä ennen nähty Lohiposken joukkueelta, ehkäpä jätkät ajattelivat ottaa henkisen yliotteen seuraavaa HOT-Cup:ia silmällä pidellen. Johtoporras tyytyy toteamaan vain, että "Aina sattuu ja tapahtuu."

Peace.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
viikon 25 kalleinta siirtoa..

Tulipahan katseltua vaihteeksi, mitä siirtomarkkinoilla on tapahtunut.
Katsokaas viikon 2. kalleinta siirtoa. Joku jämäjätkä VIII-divarista "Oceaniaan" hintaan 10M€. Siis mitä helvettiä? Katsoin joukkueen touhuja ja siellä oli myyty 30.8 varmaan 20 pelaajaa, kaikki kunnon ukot pois. Rahat (10M€) sijoitettiin seuraavaan kaveriin:

Eemil Nuorala (129778680)
24-vuotias, kehno kunto, terve
Hän on sympaattinen kaveri, joka on tasapainoinen ja epärehellinen.
Hänen kokemuksensa on tuhoisa, ja hän on heikko johtaja.

Kansallisuus: Suomi
Total Skill Index (TSI): 410
Palkka: 792 €/viikko Sisältää 20% Bonuksen
Omistaja: Franchise
Varoitukset: 0
Loukkaantumiset: Terve


Maaleja uralla: 0
Hattutemppuja uralla: 0
Maalit sarjapeleissä tällä kaudella: 0
Maalit cupissa tällä kaudella: 0

Onkohan joku termiitti saanut tunnukset Franchisen joukkueeseen jne?
Luulisi ainakin mastereiden puuttuvan moiseen 10 miljoonan kauppaan, jossa ei ole muuta järkeä kuin näppäilyvirhe tai sabotaasi/kusetus.

Noh, omalta osalta odotan lauantain vierasmatsia, josko kauden avausvoitto jo tulisi.. Tällä kertaa HO arvioi vastustajan mahdollisuuksiksi huikeat 1%. Todennäköistä on, että saan taas pataan 4-0 ja muutama avainpelaaja loukkaantuu.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Näppäilyvirhekään ei ole oikein mahdollista tuommosissa. Huomasin vaan joskus, että tarjousta ei voi korottaa kerralla kuin 10-kertaiseksi (Eli jos on tarjottu vaikka 10k, niin seuraava tarjous on maksimissaan 100k)
 

I ro1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja JM Aaltonen
Mitä tekisitte, jos saisitte 5.000.000 euroa ja tyhjän joukkueen?

Eli mihin sijoittaisitte eniten pääomaa, mihin vähän vähemmän ja kuinka joukkue lähtisi parhaiten lentoon?
Kyseessähän on joukkueeni Vici tyhjennysmyynnistä tuleva ja muutenkin jo oleva pääoma, joilla on tarkoitus aloittaa uusi, lennokkaampi hattrick-jakso.

- Mitä 5.000.000e:llä saa tyhjään joukkueeseen?
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
I ro1 kirjoitti:
- Mitä 5.000.000e:llä saa tyhjään joukkueeseen?
Mikäli aivan pohjalta aloitat niin kutosessa pärjäävän joukkueen ja jonkunlaiset treenattavat. Aika pieni summa tuo loppupeleissä on ja vitoseen saakka tuolla summalla ei pääse kuin tuurilla.
Itse ostaisin kolme kokenutta mahtavaa kkmiestä ~ 650k€/kpl = 1,95M€, treenattavat esim. laituritreeniin n.1-1,5M€ ja lopuilla reilulla kahdella millillä sitten 25-27 vuotiaita vähintään välttävän kokemuksen omaavia pelureita muille avauskokoonpanon paikoille ja treenipeliin rosteriin sitten täyteukkoja.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Vinkki viiden miljoonan managerille:

Älä ala treenaamaan 17 vuotiaita vaan esim. pr treenaajan kannattaa ostaa 19 vuotiaita mahtavia pelinrakentajia esim. kelvollisella syötöllä ja treenata niillä pari kautta. Seurauksena on menestystä, sekä merkittävä arvon nousu kuudelle junnulle parissa kaudessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös