Matti Virmasen rehabilitointi

  • 6 063
  • 29

coolman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja kuin edellisen varmistukseksi on Jalonen saanut fudut AIK:sta eli kuin meidän pentti "näillä mennään" ja sitten samalla viikolla valmentajalle kenkää....:D :D
 

Jokiharju10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
Viestin lähetti nikolaimakarov


Matti Virmasen rehabilitointi


Päivää,
olen uusi kirjoittaja, mutta en ujostele turhia, vaan avaan rohkeasti oman topicin. Aihetta toki on käsitelty Jatkoajassa aiemminkin. Olen lukenut palstaa sen perustamisesta lähtien, sitä ennen olin Kiekkopesän (R.I.P.) ahkera vierailija.

Tervetuloa messiin vaan, kyllä tänne mielipiteitä mahtuu.

Ei mun mielestä, tai en itse ainakaan Virmasta viime keväästä syytä. Markus Korhosesta testiin pleijareissa liian hyvä.
Muistan vielä liiankin hyvän tuon vikan pleijjaripelin. Seuraavat päivät sitten menivätkin masennuksessa.

Sattumalta viime yönä näin melko jännän unen. En tiedä, mitä se hyödyttää että siitä täällä kerron, mutta kerronpa kuitenkin. Elikkä varmaasti moneet arvaavatkin, näin ikävää unta, ja se uni kertoi tapahtumasta jota en halua enää koskaan kokea; Jokerit tippui puolivälierissä Bluesille 5. matsin jatkoajalla.
Siis oikeastikin noin hyvän jengin tippuminen puolivälierissä on semmoinen tilanne, että kun sen kerran kokee ei sitä halua enää kokea.

Tänä vuonna kyllä se Kanada-malja Stadiin ja Pasilaan, prkle!! :)
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti coolman
Ja kuin edellisen varmistukseksi on Jalonen saanut fudut AIK:sta eli kuin meidän pentti "näillä mennään" ja sitten samalla viikolla valmentajalle kenkää....:D :D

Jep. Takatukkahan lähti Ruotsiin opettamaan sveduille jääkiekkojoukkueen kokoamista ja johtamista. Kenkää kaikille AIK:n aiemmille suosikkipelaajille ja suomalaisia taitopelaajia tyyliin Louhi, Kuoppala ja Sihvonen kehiin. Palkkakulut varmaan putosivat, mutta tässähän sitä nyt maksellaan. Ei taida tulla Sandlinkaan kauhean halvaksi. Jokereillahan taisi olla joku 30% osuus AIK:sta, joten kaikki ei sentään kolahda meidän konsernin piikkiin.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Re: Matti Virmasen rehabilitointi

Viestin lähetti Jokiharju10

Tervetuloa messiin vaan, kyllä tänne mielipiteitä mahtuu.

Ei mun mielestä, tai en itse ainakaan Virmasta viime keväästä syytä. Markus Korhosesta testiin pleijareissa liian hyvä.
Muistan vielä liiankin hyvän tuon vikan pleijjaripelin. Seuraavat päivät sitten menivätkin masennuksessa.

En minäkään niiltä osin, että jengi oli helvetin hyvä. Ulkomaalaiset olisivat voineet olla parempia, mutta se ei ollut mikään selitys tippumiselle - pieni näpäytys silti Matille sallittakoon.
Viime vuoden Jokerit oli rautaa ja pelasi erittäin viihdyttävää jääkiekkoa. Vaihtaisin nykyjoukkueen koska tahansa siihen. Ei siksi, että olisimme nyt huonoja, vaan siksi, että itseäni miellytti viime kautinen meininki jäällä paljon, paljon enemmän. Kärppiä vastaan kävi kylmät ja se oli shokki, mutta se oli paras ryhmä joka on ollut jalkeilla sitten 96 -mestaruusjoukkueen.

Viestin lähetti Jokiharju10

Tänä vuonna kyllä se Kanada-malja Stadiin ja Pasilaan, prkle!! :)

En tiedä vaivaako parantumaton pessimismi, mutta en usko mestaruuteen hetkeäkään. Tuolla ryhmällä ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi ruutia siihen. Pikkunättiä pelailua silloin kun kulkee, mutta semmoinen todellinen joukkueesta huokuva ilkeys, varmuus ja itseluottamus puuttuu. Niillä elementeillä pärjätään pleijareissa, minä en näe niitä riittävästi. Joukkue on kauttaaltaan jotenkin heppoisen, epävarman ja munattoman oloinen. Ei näytä voittajajoukkueelta, ei varsinkaan playoffissa.
Tietysti olisin enemmän kuin mielissäni jos olen väärässä, mutta tämmöinen on oma tuntumani tähän ryhmään. Jotain puuttuu, paljon.
 

sininen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Mike

itseäni miellytti viime kautinen meininki jäällä paljon, paljon enemmän. Kärppiä vastaan kävi kylmät ja se oli shokki, mutta se oli paras ryhmä joka on ollut jalkeilla sitten 96 -mestaruusjoukkueen.

Olen kyllä samaa mieltä siitä, että viime kauden joukkue oli erittäin hyvä ja paljon parempi kuin sitä edellisen kauden hopeajoukkue.


En tiedä vaivaako parantumaton pessimismi, mutta en usko mestaruuteen hetkeäkään. Tuolla ryhmällä ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi ruutia siihen.
[/QUOTE]

Minusta kyllä tämän kauden poppoolla on aineksia mestaruuteen siinä kuin viime kauden joukkueellakin. Osittain se johtuu siitä, että pahimmat vastustajat eivät mielestäni ole yhtä kovia suhteessa Jokerien tasoon kuin viime kaudella. Tappara ja HPK ovat molemmat varmasti kovia, mutta viime kauden TPS oli silti tasokkaampi Jokereihin verrattuna.

Jokerien maalivahtipeli on minusta edelleen suurin huolenaihe pudotuspeleissä. Vaikka Ram parantaa koko ajan ja Lehtonenkin nostaa taas tasoaan pienen suvantovaiheen jälkeen, niin samanlaisella huolettomuudella ainakaan minä en voi sitä osastoa katsella kuin viime kaudella. Silloin ainakin itselläni oli aika vankkumaton luotto Nurmiseen. Puolustus ja hyökkäys ovat kuitenkin mestariainesta siinä kuin viime vuonnakin. Pienestä se tulee kuitenkin taas olemaan kiinni kuten viime kaudellakin. Eipä ollut silloinkaan paljon väliä sillä miten Jokerit ja Kärpät pelasivat tammikuussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös