Juu. En kyllä ole yhtään pettynyt. Varsinkin kun pelattiin vielä vajaalla.Jos Jyp häviäisi tuollaisella pelillä niin ei kyllä haittais hyhtään.
Jaa millä vajaalla te pelasitte? Joku spinning elbow -psyko puuttui vai?Juu. En kyllä ole yhtään pettynyt. Varsinkin kun pelattiin vielä vajaalla.
Tuo jos mikä ei kasvata joukkuetta niin en tiedä mikä.
Eteenpäin vaan.
Jaxuhalit ja silleen.4-2 sarjapisteet ja 100-0 tyylipisteet Tapparalle viikonlopusta, oksettava Lappeenranta jäi nollille tänään.
Mulla on kaikki ihan hyvin täällä. Mä asun Tampereella.Jaxuhalit ja silleen.
Syyttömiä me siihen ollaan.Mä asun Tampereella.
Kyllä mun silmään ja hallintatilastojenkin valossa näytti siltä, että hyvinhän SaiPalla akuissa virtaa riitti. Päälle tulivat kuin hyeenat loppuun asti. Sitkeä on porukka ja vaikea tehdä maaleja, kun Tapparakaan ei saanut yhtäkään aikaiseksi tasamiehityksellä. Siihen nähden 4p kuudesta sarjajohtajaa vastaan varsin kelvollinen tulos.Ei riittänyt bensa SaiPalla kolmannessa erässä, mutta ihan Ok peli kuitenkin.
Onneks nää tapsu-pellet pysyy lähinnä siellä jollain omalla sivustollaan.Jaxuhalit ja silleen.
Olisipa kaikki foorumin käyttäjät yhtä laadukkaita keskustelijoita kuin sinä.Onneks nää tapsu-pellet pysyy lähinnä siellä jollain omalla sivustollaan.
Kiitti!Olisipa kaikki foorumin käyttäjät yhtä laadukkaita keskustelijoita kuin sinä.
-Awi
Ollaan kyllä alkukausi hyvässä hengessä vedetty ja pitänyt sinua järkikirjoittelijana. Mitä tapahtui viimeiset kaksi päivää?Olisipa kaikki foorumin käyttäjät yhtä laadukkaita keskustelijoita kuin sinä.
-Awi
Otteluseurannassa kirjoitan otteluseurannan tyyliseen tapaan jos 80% kommenteista on pelkkää tuomareista itkua niin en osaa asiallisesti vastata, näissä normi ketjuissa sitten vähän rauhallisemmin ja tappiot hyväksytään ja voiton jälkeen ei lähetä mitään lällättelemään.Ollaan kyllä alkukausi hyvässä hengessä vedetty ja pitänyt sinua järkikirjoittelijana. Mitä tapahtui viimeiset kaksi päivää?
Lähinnä mietin, että tarvitseeko jokaiseen pieneen provoon vastata jollain ihan ala-aste tason viestillä, kun pystyy parempaan. Ehkä sitten tarvii.Otteluseurannassa kirjoitan otteluseurannan tyyliseen tapaan jos 80% kommenteista on pelkkää tuomareista itkua niin en osaa asiallisesti vastata, näissä normi ketjuissa sitten vähän rauhallisemmin ja tappiot hyväksytään ja voiton jälkeen ei lähetä mitään lällättelemään.
Jos Tappara faneja haukutaan pelleiksi niin ei tuo minun kommentti niin raju ollut.
Ihan hyvä pointti pitää parantaa tapoja! Nauratti ironia tuossa viestissä ei voinut vastustaa olla vastaamattaLähinnä mietin, että tarvitseeko jokaiseen pieneen provoon vastata jollain ihan ala-aste tason viestillä, kun pystyy parempaan. Ehkä sitten tarvii.