Virran treenien skippaaminen?

  • 1 680
  • 13

mutt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,ylilyönnit,Harkinsin juomalahjat
Voistitteko valaista vähän mua tässä Virta hommassa eli mikä tämä juttu on että Virta ei käy aina treeneissä?
 

JanJ

Jäsen
Barnaby kirjoitti:
- VIRTA: eikös olekin niin, että Virta ajaa joka päivä edes-takaisin Hämeenlinnan ja Helsingin väliä, kun hänellä on siellä uudenkarhea ja hieno omakotitalo? Jos huhut treeniskippailuista pitävät paikkansa, niin olisiko Virta saanut/ottanut erivapauksia "työmatkansa" takia?
Aloitetaan vanhojen kaivelu. Muistaakseni tästä oli puhetta kun Virran soppari julkaistiin. Eli julkisesti se todettiin että Virta asuu Hämptonissa josta kruisailee treeneihin ja peleihin. Tätä taustaa ajatellen sopimuksessa lienee pykälä erivapauksiin. Itseasiassa olen siitä melkoisen varma. Ei olisi ensimmäinen eikä viimeinen vastaava soppari.
Pointti? Ei kannata tuomita Virtaa treenien väliin jättämisestä jos se on ihan sopimukseenkin kirjattu että niin saa tehdä.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
mutt kirjoitti:
Voistitteko valaista vähän mua tässä Virta hommassa eli mikä tämä juttu on että Virta ei käy aina treeneissä?
No nyt löytyi syy siihen, että Virran Toke on näistä "vahvistuksista" ollut ehkä pienin floppi. Lopettaisi treenaamisen kokonaan, niin alkaisi varmasti maaliverkot pullistella ihan tosissaan.

Miten niin Jokereilla huonot valmentelijat?
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
JanJ kirjoitti:
Pointti? Ei kannata tuomita Virtaa treenien väliin jättämisestä jos se on ihan sopimukseenkin kirjattu että niin saa tehdä.
Tuomitaan Virmanen kun sellainen sopimukseen on kirjattu. Jortikalta tuskin olisi mennyt koskaan läpi mutta Waden auktoriteetti ei taida riittää sanomaan Virmaselle "ei".
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
bozik kirjoitti:
Ykkösvahvistus eli Virta ei ihan joka treeneissä jaksa käydä

Mitäs helvetti tässä on takana?

Eikös Tony Virran pitänyt nimenomaan olla työmoraaliltaan yli-inhimillisen kova? Mikä vitun mies on tällaisessa tilanteessa poissa harjoituksista, Tonyko osaa jo hommat eikä tarvitse ihan kaikkea harjoitusta joukkueen mukana, niinkö?

Minä olen pelillisesti ollut tyytyväinen Virran panokseen kentällä viimeisessä kolmessa pelissä mutta siitä huolimatta en ymmärrä miksi Virta olisi saanut eri vapauden olla pois joukkueen harjoituksista. Toivottavasti harjoituksista poissaoloon on ollut joku perusteltu syy, eikä vain ns oma loma.

Eipä ainakaan tarvitse ihmetellä miksi joukkueella menee niin kuin menee, jos koko kiekkouransa ajan kovaksi duunariksi profiloitunut kaverikin on päättänyt että ihan jokainen harjoitus ei ole hänelle tarpeen.
 

Procamp

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
flintstone kirjoitti:
Mitäs helvetti tässä on takana?

Eikös Tony Virran pitänyt nimenomaan olla työmoraaliltaan yli-inhimillisen kova? Mikä vitun mies on tällaisessa tilanteessa poissa harjoituksista, Tonyko osaa jo hommat eikä tarvitse ihan kaikkea harjoitusta joukkueen mukana, niinkö?

Minä olen pelillisesti ollut tyytyväinen Virran panokseen kentällä viimeisessä kolmessa pelissä mutta siitä huolimatta en ymmärrä miksi Virta olisi saanut eri vapauden olla pois joukkueen harjoituksista. Toivottavasti harjoituksista poissaoloon on ollut joku perusteltu syy, eikä vain ns oma loma.

Eipä ainakaan tarvitse ihmetellä miksi joukkueella menee niin kuin menee, jos koko kiekkouransa ajan kovaksi duunariksi profiloitunut kaverikin on päättänyt että ihan jokainen harjoitus ei ole hänelle tarpeen.

Vaikka saitkin tämän käännettyä pelkästään Virran syyksi, eikö kannattaisi myös miettiä organisaation kykyä hoitaa tällaista asiaa, kun kerran asiasta sovittu on?
Meinaatko myös, että nykyliigassa on muitakin pelaajia, kuin Karalahti, joka ei kenkää saisi omaa lomaa ottaessaan.
Aivan sama efektihän tässä on kuin diiliä hierottaessa muutenkin, osa vonkuu lisää liksaa, osa muita etuisuuksia. Se, onko asiaa mietitty loppuun asti, on toinen juttu.
Amatöörien puuhastelua.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Procamp kirjoitti:
Vaikka saitkin tämän käännettyä pelkästään Virran syyksi, eikö kannattaisi myös miettiä organisaation kykyä hoitaa tällaista asiaa, kun kerran asiasta sovittu on?
Meinaatko myös, että nykyliigassa on muitakin pelaajia, kuin Karalahti, joka ei kenkää saisi omaa lomaa ottaessaan.
Aivan sama efektihän tässä on kuin diiliä hierottaessa muutenkin, osa vonkuu lisää liksaa, osa muita etuisuuksia. Se, onko asiaa mietitty loppuun asti, on toinen juttu.
Amatöörien puuhastelua.

Kenen muun syy tuo harjoituksien skippaaminen muka on kuin Tony Virran? Ja jos Virralla on ollut kyse ilman yhteistä sopimusta (Waden kanssa) harjoituksista pois jäämisestä niin täytyy ihmetellä, sillä Virralla ei käsittääkseni ole Karalahden tyyliin ongelmia kuningas alkoholin kanssa.

Ja vaikka kuinka vituttaisi niin siinä vaiheessa kun pelaaja (tai kuka tahansa työntekijä) alkaa jäämään pois työpaikalta vain omaa lomaa pitääkseen on pelaajan asiat suhteellisen pahasti perseellään. Tony Virta saa vielä Jokereilta huikean hyvää palkkaa omasta panoksestaan meille ja jos tuolla palkalla kehdataan pitää omia lomia niin oma asenne on aika saatanasti pielessä.

Mutta katsellaan josko Virralla olisi ollut poissaoloon joku perusteltu syy...
 
Viimeksi muokattu:

Procamp

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
flintstone kirjoitti:
Kenen muun syy tuo harjoituksien skippaaminen muka on kuin Tony Virran? Ja jos Virralla on kyse ollut ilman yhteistä sopimusta (Waden kanssa) harjoituksista pois jäämisestä niin täytyy ihmetellä, sillä Virralla ei käsittääkseni ole Karalahden tyyliin ongelmia kuningas alkoholin kanssa.

Ja vaikka kuinka vituttaisi niin siinä vaiheessa kun pelaaja (tai kuka tahansa työntekijä) alkaa jäämään pois työpaikalta vain omaa lomaa pitääkseen on pelaajan asiat suhteellisen pahasti perseellään. Tony Virta saa vielä Jokereilta huikean hyvää palkkaa omasta panoksestaan meille ja jos tuolla palkalla kehdataan pitää omia lomia niin oma asenne on aika saatanasti pielessä.

Mutta katsellaan josko Virralla olisi ollut poissaoloon joku perusteltu syy...

Joku tässä ei mun silmääni täsmää. Tietääkseni Virta ei ole ollut omalla lomalla. Toisaalta, jos kuitenkin on, miten organisaatio pitää tällaista äijää edelleen messissä?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
flintstone kirjoitti:
Mutta katsellaan josko Virralla olisi ollut poissaoloon joku perusteltu syy...
Nyt mä luulen, että tähän hommaan pätee sanonta myrsky vesilasissa. Eiköhän homma ole niin, että Virran kanssa on sovittu, että koska hän asustelee Hämeenlinnassa, hän voi hoitaa kunto/puntti ym. harjoittelun itsenäisesti. Aivan takuulla mies on paikalla silloin, kun häntä harjoituksissa tarvitaan eli harjoitellaan vaikkapa pelitilanteita tai ollaan muutoin jäällä.

Kukaanhan ei ole edes väittänyt Token olleen luvatta pois treeneistä ja miehen omatoimisen harjoittelun merkitys Jokerien rämpimiseen lienee puhdas nolla. Mä ymmärrän hyvin, että kauempana asuva voi vetää tietyt harjoitteet itsenäisesti eli mun mielestä tällaisesta voidaan hyvin sopia ilman että siitä on mitään haittaa joukkueelle tai joukkuehengelle. Järkeäkö sitä on Hämeenlinnasta ajella Areenaan punttisalille ?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
bozik kirjoitti:
Kukaanhan ei ole edes väittänyt Token olleen luvatta pois treeneistä ja miehen omatoimisen harjoittelun merkitys Jokerien rämpimiseen lienee puhdas nolla. Mä ymmärrän hyvin, että kauempana asuva voi vetää tietyt harjoitteet itsenäisesti eli mun mielestä tällaisesta voidaan hyvin sopia ilman että siitä on mitään haittaa joukkueelle tai joukkuehengelle. Järkeäkö sitä on Hämeenlinnasta ajella Areenaan punttisalille ?

Jos tästä on kyse niin miksi Tuomas edes tuon asian olisi Jokerifanit.netissä nostanut esiin? No toivottavasti homma kuitenkin on nimenomaan niin kuin kirjoitat, eli tuo järjestely on sovittu Waden kanssa, jolloin tuo asia on kunnossa.
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
flintstone kirjoitti:
Jos tästä on kyse niin miksi Tuomas edes tuon asian olisi Jokerifanit.netissä nostanut esiin? No toivottavasti homma kuitenkin on nimenomaan niin kuin kirjoitat, eli tuo järjestely on sovittu Waden kanssa, jolloin tuo asia on kunnossa.

Mun käsittääkseni kyse on siitä, että koska Virta asuu Hämeenlinnassa, hänen ei tarvitse osallistua jokaisiin treeneihin. Eli hänelle on annettu kyseinen vapaus, eikä hän jää pois luvatta. Sitä en sitten tiedä, mitkä treenit hän hoitaa Hämeenlinnassa ja mitkä täällä. Bozikin mainitsema "puntit Hml, jäätreeni Hki"-systeemi kuulostaa aika luonnolliselta.
Se, että tuollaisia vapauksia on annettu, kertoo enemmänkin siitä, että Jokerien organisaatiossa kaikki ei ole ihan kunnossa kuin siitä, että Toke olisi laiska kusipää.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Gepardi kirjoitti:
Mun käsittääkseni kyse on siitä, että koska Virta asuu Hämeenlinnassa, hänen ei tarvitse osallistua jokaisiin treeneihin. Eli hänelle on annettu kyseinen vapaus, eikä hän jää pois luvatta. Sitä en sitten tiedä, mitkä treenit hän hoitaa Hämeenlinnassa ja mitkä täällä. Bozikin mainitsema "puntit Hml, jäätreeni Hki"-systeemi kuulostaa aika luonnolliselta.
Se, että tuollaisia vapauksia on annettu, kertoo enemmänkin siitä, että Jokerien organisaatiossa kaikki ei ole ihan kunnossa kuin siitä, että Toke olisi laiska kusipää.

Niin voisi hyvin kuvitella, että Virta on halunnut tälläisen pykälän sopimukseensa ja siinähän ei ole mitään jos Virmanen on siihen suostunut. Joukkueen kannalta nuo Virmasen pykälät ovat aika riskialttiita, huomaan mä.
 

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
bozik kirjoitti:
Vaikka tiedä häntä. Wanha kunnon perseet olalle koko jengille voisi olla sopiva lääke tähän tilanteeseen.
Entä miltä kuulostaisi hassujen silmalasien käyttäminen haastattelutilanteissa?
 

Tenkanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maaseudun Tulevaisuus
OldTimeHockey kirjoitti:
Entä miltä kuulostaisi hassujen silmalasien käyttäminen haastattelutilanteissa?

Itse uskon enemmän siihen että kasvatetaan 80-lukulaiset amisviikset. Fiilistä kohottaa myöskin toimitusjohtajan poseeraaminen moottoripyörän selässä kokosivukuvassa iltapäivälehdessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös