HBO Max

  • 318 999
  • 1 553

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Löytyy ja toimii mulla kyllä
Siis sulla löytyy 23 jaksoa Smallvillen toiselta tuotantokaudelta? Nyt on kyllä erikoinen tilanne, sillä olen katsonut itse kaikilla mahdollisilla laitteilla eli läppärillä, puhelimella ja telkkarin selaimella ja kirjautunut ulos kaikista, poistanut sovelluksen ja asentanut uudelleen ja edelleen vaan 22 jaksoa.

Se jakso "Ryan" lähtee pyörimään kyllä jos klikkaat siitä seiskajaksosta nimeltä "Lineage" ja sitten kun klikkaa edeltävää kutosjaksoa "Redux" niin lähtee se Lineage. Redux siis puuttuu, ainakin minulla. Lineage on siis se jakso missä se nainen tulee ja väittää olevansa Clarkin biologinen äiti, Reduxissa on sitten jotain missä luokion teinit vanhenee yhtäkkiä nopeasti jne.

En tiiä mikä tässä nyt omalla kohdalla kusee mutta tosiaan tuota Redux-jaksoa ei löydy edes siten että annan edeltävän Nocturne-jakson loppua ja mennä sitten seuraavaan, nimenä lukee kyllä Redux mutta jakso on kuitenkin se Lineage.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
The Wire tuli nyt sitten vihdoin katsottua. Muistan kun noin 2010 tuli katsottua Breaking Badia joka kilpaili The Wiren kanssa kaikkien aikojan parhaasta sarjasta. Tuolloin oli jo tarkoitus sarja aloittaa mutta jostain syystä en koskaan saanut aikaiseksi. Hyvänen aika kuinka timanttinen sarja! Jos joku ei jo ole katsonut mutta miettinyt asiaa niin nyt ehdottomasti tulille. 6/5
Itse olen 4. kaudessa menossa. Katsoin joku 1,5 kautta putkeen niin nyt vähän taukoa siitä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt on kyllä erikoinen tilanne, sillä olen katsonut itse kaikilla mahdollisilla laitteilla eli läppärillä, puhelimella ja telkkarin selaimella ja kirjautunut ulos kaikista, poistanut sovelluksen ja asentanut uudelleen ja edelleen vaan 22 jaksoa.

Se jakso "Ryan" lähtee pyörimään kyllä jos klikkaat siitä seiskajaksosta nimeltä "Lineage" ja sitten kun klikkaa edeltävää kutosjaksoa "Redux" niin lähtee se Lineage. Redux siis puuttuu, ainakin minulla. Lineage on siis se jakso missä se nainen tulee ja väittää olevansa Clarkin biologinen äiti, Reduxissa on sitten jotain missä luokion teinit vanhenee yhtäkkiä nopeasti jne.

En tiiä mikä tässä nyt omalla kohdalla kusee mutta tosiaan tuota Redux-jaksoa ei löydy edes siten että annan edeltävän Nocturne-jakson loppua ja mennä sitten seuraavaan, nimenä lukee kyllä Redux mutta jakso on kuitenkin se Lineage.
Itselläni on täsmälleen sama ongelma, juuri niinkuin sen kuvailit, joten et ole ainoa, jota ongelma koskettaa.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Ohi ketjun aiheen, mutta kannattaa tsiigata Netflixistä Ozark. Pääsee hyvin lähelle Breaking Bad -osastoa. Ja luonnollisesti Better Call Saul.
Justified pääsee lähelle, samoin ehkä Boardwalk empire. Varsinkin Justified on mielestäni erittäin hyvin kantava sarja (no ekan jakson jälkeen ainakin joka on vähän hapuileva). Mutta kuuluu niihin harvoihin sarjoihin jotka osattiin lopettaa ajoissa ja mielestäni hyvin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Sopranos on mulla ja vaimolla katsomatta. Aiemmin en ollut kiinnostunut edes, mutta koska sarja listataan The Wiren rinnalle usein, on alkanut herätä halu katsoa. Ehkä joululomalla starttaan.
 

TJV73

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli katsottua Eastwoodin tuorein Cry Macho, melkoinen pettymys. Odotukset olivat korkealla viihdyttävän The Mulen jälkeen. Episodi taisi kirjoittaa "kädenlämpöinen raina", sitä se todellakin oli. Ei oikein tapahdu mitään , vaikka aiheesta olisi saanut varmasti menevämmän leffan. Ehkä joillekin tämä voi toimia, mutta ei tässä osoitteessa.
 

Schadowan

Jäsen
The Wire tuli nyt sitten vihdoin katsottua. Muistan kun noin 2010 tuli katsottua Breaking Badia joka kilpaili The Wiren kanssa kaikkien aikojan parhaasta sarjasta. Tuolloin oli jo tarkoitus sarja aloittaa mutta jostain syystä en koskaan saanut aikaiseksi. Hyvänen aika kuinka timanttinen sarja! Jos joku ei jo ole katsonut mutta miettinyt asiaa niin nyt ehdottomasti tulille. 6/5

Itsellä vielä tämä homma edessä - jokaiselta kuullut, että paras sarja, joten kyllä se pitää ottaa joululomalla työn alle. Muutenkin HBO MAX on ollut hyvä hankinta, alle 5e kuussa, äppi on todella paljon parempi kuin onneton HBO Nordic ja sisältöäkin enemmän.
 
Itsellä vielä tämä homma edessä - jokaiselta kuullut, että paras sarja, joten kyllä se pitää ottaa joululomalla työn alle. Muutenkin HBO MAX on ollut hyvä hankinta, alle 5e kuussa, äppi on todella paljon parempi kuin onneton HBO Nordic ja sisältöäkin enemmän.

Ai että! Samaa mieltä, Barry tuolta tuli ensiksi katsottua josta tännekin mainitsin. Seuraavaksi olisi tarkoitus aloittaa Oz - Kylmä rinki tai Sopranos, mutta jokin tuossa jälkimmäisessä on ettei saa innostamaan että alkaisi katsomaan.

HBO:lta aiemmin tullut jo useita sarjoja katsottua, varsinkin komedioita joista Veep ja Silicon Valley aivan huippuja.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Sopranos on mulla ja vaimolla katsomatta. Aiemmin en ollut kiinnostunut edes, mutta koska sarja listataan The Wiren rinnalle usein, on alkanut herätä halu katsoa. Ehkä joululomalla starttaan.

Ei saa ymmärtää väärin, Wire on ehdotonta superlaatua kirjoituksen laadussa ja melkein kaikin muidenkin mittarein mutta Breaking Badin ja Wiren listauksia "kaikkien aikojen" sarjoina avittaa muut seikat.
Wire meni palkitsematta läpi koko melko pitkän runinsa joten se ei saanut HBO:lta ansaitsemaansa markkinointihehkutusta, joten ihmiset pitivät sitä "underground" sarjana jota pitää osata etsiä ja löytäville se on palkkio.

Breaking Badin kohdalla sarja sai kyllä heti alusta kriitikoilta ja palkintoväeltä huomiota mutta kukaan ei katsonut sitä ennen kun Netflix otti sen ohjelmistoonsa parin kauden jälkeen ja ihmiset "löysivät" jälleen timantin.
Molemmat sarjat ehdotonta timanttia.

Sopranos taas muutti tv-pelin täysin ja oli HBO:n markkinointikoneisto siitä lähtien, joten siltä ei päässyt karkuun joten ei ollut mitään underground porukan timattilöydöksiä.
Sarja kuitenkin painii omassa painoluokassaan ja vielä yksin.
Näyttelytyö.. Gandolfinia parempaa duunia pienellä ruudulla ei ole vielä tänäpäivänään ylittänyt kukaan. Myös muissa rooleissa tehdään uskomatonta jälkeä. Varsinkin Edie Falco, Dominic Chianese ja Lorraine Bracco ovat kaikki tv-kerman huipulla.
Kirjoituksen laatu onkin mainittu jo useasti mutta toistetaan eli amerikan käsikirjoittajien kilta pitää sarjaa parhaiten kirjoitettuna sarjana koskaan. Listaus on jo joitain vuosia vanha mutta esim GoT oli jo ollut olemassa vuosia siinä vaiheessa joten mitään se ei saanut ilmaiseksi.

Musiikissa sen ero on ehkä kirjoitusta ja näyttelytyötä vieläkin suurempi kilpailijoihinsa. David Chase tietää musiikkinsa ja sitä käytetään sarjassa monipuolisesti klassisesta rokkiin.

Maailman paras tv-sarja ja kaiken lisäksi se keksi koko laatudraama-genren.

Wire ja Breaking Bad sitten uskomattomia kavereita. GoT ja Boardwalk Empire seuraa heitä.
 
Viimeksi muokattu:

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Ei saa ymmärtää väärin, Wire on ehdotonta superlaatua kirjoituksen laadussa ja melkein kaikin muidenkin mittarein mutta Breaking Badin ja Wiren listauksia "kaikkien aikojen" sarjoina avittaa muut seikat.
Wire meni palkitsematta läpi koko melko pitkän runinsa joten se ei saanut HBO:lta ansaitsemaansa markkinointihehkutusta, joten ihmiset pitivät sitä "underground" sarjana jota pitää osata etsiä ja löytäville se on palkkio.

Breaking Badin kohdalla sarja sai kyllä heti alusta kriitikoilta ja palkintoväeltä huomiota mutta kukaan ei katsonut sitä ennen kun Netflix otti sen ohjelmistoonsa parin kauden jälkeen ja ihmiset "löysivät" jälleen timantin.
Molemmat sarjat ehdotonta timanttia.

Sopranos taas muutti tv-pelin täysin ja oli HBO:n markkinointikoneisto siitä lähtien, joten siltä ei päässyt karkuun joten ei ollut mitään underground porukan timattilöydöksiä.
Sarja kuitenkin painii omassa painoluokassaan ja vielä yksin.
Näyttelytyö.. Gandolfinia parempaa duunia pienellä ruudulla ei ole vielä tänäpäivänään ylittänyt kukaan. Myös muissa rooleissa tehdään uskomatonta jälkeä. Varsinkin Edie Falco, Dominic Chianese ja Lorraine Bracco ovat kaikki tv-kerman huipulla.
Kirjoituksen laatu onkin mainittu jo useasti mutta toistetaan eli amerikan käsikirjoittajien kilta pitää sarjaa parhaiten kirjoitettuna sarjana koskaan. Listaus on jo joitain vuosia vanha mutta esim GoT oli jo ollut olemassa vuosia siinä vaiheessa joten mitään se ei saanut ilmaiseksi.

Musiikissa sen ero on ehkä kirjoitusta ja näyttelytyötä vieläkin suurempi kilpailijoihinsa. David Chase tietää musiikkinsa ja sitä käytetään sarjassa monipuolisesti klassisesta rokkiin.

Maailman paras tv-sarja ja kaiken lisäksi se keksi koko laatudraama-genren.

Wire ja Breaking Bad sitten uskomattomia kavereita. GoT ja Boardwalk Empire seuraa heitä.
Makuja on monia. Sopranos on todella hyvä sarja ja varmasti näistä mainituista sarjoista eniten "aikaansa edellä". Ei ole silti omalla listallani mennyt aivan sinne kärkeen, jossa majailevat Wire, Breaking Bad/Better Call Saul ja Mr. Robot. Toki sen verran annan siimaa, että Sopranosissa olen vasta neloskauden loppupuolella, joten voi vielä nostaakin osakkeitaan. Tasaista suorittamista on tähän asti ollut.

GoTin nosto näiden muiden joukkoon menee sitten jo huumorin puolelle. Joo, massiivinen ilmiö oli ja ekat kaudet jopa erittäin hyviä. Loppua viimeiset 3-4 kautta olivat vain käsikirjoituksen osalta niin löperöä muutamia kohokohtia lukuunottamatta, ettei GoTista voi puhua edes samana päivänä näiden muiden kanssa. Kokonaisuutena sellainen perushyvä sarja kovilla tuotantoarvoilla.

Mainitaan vielä, että Wiren, BB:n ja Sopranosin olen ottanut katseluun, koska niitä kaikkia on niin kehuttu tietämättä mitään palkintoraatien päätöksistä, joten tuollaista undergroundbiasta minulla ei ole (toki muuta biasta voi olla). Mr. Robotin suhteen saattaa olla, mutta se onkin jotenkin kriminaalisen aliarvostettu sarja.
 
Viimeksi muokattu:

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Makuja on monia. Sopranos on todella hyvä sarja ja varmasti näistä mainituista sarjoista eniten "aikaansa edellä". Ei ole silti omalla listallani mennyt aivan sinne kärkeen, jossa majailevat Wire, Breaking Bad/Better Call Saul ja Mr. Robot. Toki sen verran annan siimaa, että Sopranosissa olen vasta neloskauden loppupuolella, joten voi vielä nostaakin osakkeitaan. Tasaista suorittamista on tähän asti ollut.

GoTin nosto näiden muiden joukkoon menee sitten jo huumorin puolelle. Joo, massiivinen ilmiö oli ja ekat kaudet jopa erittäin hyviä. Loppua viimeiset 3-4 kautta olivat vain käsikirjoituksen osalta niin löperöä muutamia kohokohtia lukuunottamatta, ettei GoTista voi puhua edes samana päivänä näiden muiden kanssa. Kokonaisuutena sellainen perushyvä sarja kovilla tuotantoarvoilla.

Joo GoTista tarkoitin tietenkin vain niitä kausia joissa kirjat olivat vielä mukana. Jos ei niiden aikojen GoTin tasoa arvosta niin ei puhuta enää mielipiteistä. Pakko siitä ei tietenkään ole tykätä.

Better Call Saul(pidän kyllä sarjasta ja odotan uutta kautta innoissani) taas tekee jakson keilapallon ostamisesta ja Mr.Robot ei jaksanut kantaa ekan kauden puoliväliä pidemmälle mutta makuja tosiaan.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Joo GoTista tarkoitin tietenkin vain niitä kausia joissa kirjat olivat vielä mukana. Jos ei niiden aikojen GoTin tasoa arvosta niin ei puhuta enää mielipiteistä. Pakko siitä ei tietenkään ole tykätä.

Better Call Saul(pidän kyllä sarjasta ja odotan uutta kautta innoissani) taas tekee jakson keilapallon ostamisesta ja Mr.Robot ei jaksanut kantaa ekan kauden puoliväliä pidemmälle mutta makuja tosiaan.
GoT ekat kaudet oli ehdottomasti hyvää viihdettä ja tykkäsin. En näiden muiden rinnalle panisi siltikään. Ja tokilopun turmelu auttamatta vääristää kuvaa myös hyvistä alkukausista.

Mr. Robot paransi kausi kaudelta ja etenkin 3/4-kaudet olivat huikeita. Jos jätti ykköseen, jäi paljosta paitsi.

BB/BCS välillä toki harhautuu hieman sivupoluille (BB:n kärpäsjakso...), mutta ylivoimainen enemmistö jaksoista on timanttia.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
BB/BCS välillä toki harhautuu hieman sivupoluille (BB:n kärpäsjakso...), mutta ylivoimainen enemmistö jaksoista on timanttia.

Breaking Bad on tosiaan omissa papereissani melkein virheetön taideteos ja kärpäsjakso on yksi suosikeistani.
Saulissa taas alkaa välillä tuntua että kanava tilasi liian monta jaksoa per tuotantokausi ja filleriä alkaa olla joukossa jo liikaa. Silti parhaimmistoa mitä nykytelkkari tarjoaa.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Breaking Badin huono puoli on se, että koska se on niin ylivoimainen sarja, ei mikään TV-viihde ole tuntunut sen jälkeen enää miltään.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Breaking Badin huono puoli on se, että koska se on niin ylivoimainen sarja, ei mikään TV-viihde ole tuntunut sen jälkeen enää miltään.

Tähän ei voi sanoa muuta kuin lainata kuuluisaa lausetta jota ne pahikset käytti.
Ei ne lapsentappajahuumediilerit vaan ne mexicosta tulleet kaksoset.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Breaking Bad on tosiaan omissa papereissani melkein virheetön taideteos ja kärpäsjakso on yksi suosikeistani.
Saulissa taas alkaa välillä tuntua että kanava tilasi liian monta jaksoa per tuotantokausi ja filleriä alkaa olla joukossa jo liikaa. Silti parhaimmistoa mitä nykytelkkari tarjoaa.
Minä taas laitan BCS:n edelle lähinnä siksi, että pidän henkilökaartista enemmän. Kaikkiaan näistä mainituista sarjoista en pysty objektiivisesti mitään laittamaan toisten edelle. Sen verran samassa kastissa ovat. Joku saa tehdä väikkärin siitä, miksi joku on muita parempi, mutta mulla ei kompetenssi tai into riitä. Kaikki huppusarjoja.

Joten rankkaan sarjat sen perusteella, kuinka paljon olen tykännyt katsoa niitä. Näin ollen:

1. Mr. Robot (ainoa jonka olen katsonut kahdesti)
2. The Wire (mahdollisesti katson joskus uudestaan)
3. Better Call Saul
4. The Sopranos
5. Breaking Bad

Kaikki nämä huomattavasti edellä esim. GoTia ja Dexteriä, joissa molemmissa alkukaudet loistavia ja loppukaudet kuraa.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse sitä The Wireä katsoin ekan seasonin puoliväliin ja ei jotenkin lähtenyt isosti. Sinänsä hassua, että kyllä nämä muut suositellut sarjat Breaking Bad yms. uppoavat.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Kirjoituksen laatu onkin mainittu jo useasti mutta toistetaan eli amerikan käsikirjoittajien kilta pitää sarjaa parhaiten kirjoitettuna sarjana koskaan. Listaus on jo joitain vuosia vanha mutta esim GoT oli jo ollut olemassa vuosia siinä vaiheessa joten mitään se ei saanut ilmaiseksi.

Sopranos ja GoT eivät edes kilpaile samassa sarjassa, koska toinen on toinen sovitettu ja toinen alkuperäinen käsikirjoitus (adapted vs original). Ja kuten täälä on todettua niin GoT taso laski tasan sitä mukaa kun "alkuperäisosuus" käsikirjoittamisessa lisääntyi.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Sopranos ja GoT eivät edes kilpaile samassa sarjassa, koska toinen on toinen sovitettu ja toinen alkuperäinen käsikirjoitus (adapted vs original). Ja kuten täälä on todettua niin GoT taso laski tasan sitä mukaa kun "alkuperäisosuus" käsikirjoittamisessa lisääntyi.

Ja olen samaa mieltä kuten sanoin. Niin tason laskusta kuin painisarjastakin.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Ja olen samaa mieltä kuten sanoin. Niin tason laskusta kuin painisarjastakin.

Ajattelin että tarkoitit saman lajin eri "painoluokkaa" kun käytit tuota painivertausta. Ilmaisin vähän huonosti siis itse, ehkä paremmin siihen vertautuisi etteivät ne mielestäni kilpaile edes samassa lajissa käsikirjoituksen osalta.
 

Outsider

Jäsen
Itse sitä The Wireä katsoin ekan seasonin puoliväliin ja ei jotenkin lähtenyt isosti. Sinänsä hassua, että kyllä nämä muut suositellut sarjat Breaking Bad yms. uppoavat.

Itse taas ei ole jostain kumman syystä ikinä kiinnostanut edes aloittaa Breaking Badia/Better Call Saulia, vaikka yleensä näitä taitaa kehua myös ne ketkä arvostavat Wiren ja Sopranosin korkealle. Siltä pohjalta uskoisin, että todennäköisesti ne uppoavat itsellekin, joten kai niitä on jossain vaiheessa kokeiltava.

Onneksi nykypäivänä tarjontaa on rajattomasti, niin mitään ei ole ”pakko” katsoa, jos ei kiinnosta ja esim. Game of Thronesit ja muut hattivatit voi skipata suosiolla.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Ajattelin että tarkoitit saman lajin eri "painoluokkaa" kun käytit tuota painivertausta. Ilmaisin vähän huonosti siis itse, ehkä paremmin siihen vertautuisi etteivät ne mielestäni kilpaile edes samassa lajissa käsikirjoituksen osalta.
Oli se kuitenkin sovitettava telkkariin ja tietääkseni(en ole kirjoja lukenut) aika paljonkin eri tavalla täytyy asiat esittää televisiossa joten kyllä se hyvin oli telkkarikirjoittajiltakin hoidettu:D
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Oli se kuitenkin sovitettava telkkariin ja tietääkseni(en ole kirjoja lukenut) aika paljonkin eri tavalla täytyy asiat esittää televisiossa joten kyllä se hyvin oli telkkarikirjoittajiltakin hoidettu:D

Kyllä siis nimenomaan ne alkupään GoT kässärit on äärimmäisen hyvin tehty, aivan kaikkien aikojen kärkitasoa. Eivät vaan mielestäni kisaa samassa lajissa Sopranosin kanssa kun kyse on täysin erilaisesta kirjoittamisesta. GoT:n kohdalla on tehty timanttisesta lähdemateriaalista timanttinen sarja, mikä ei sekään ole todellakaan helppoa, koska kirjoissa on erittäin runsaasti materiaalia jota on PAKKO karsia. Sopranos taas on täysin käsikirjoittajien luoma ja heidän "eteenpäin viemänsä" tarina - ja timanttinen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Posia muuten sen verran että ainakin tv-sovelluksessa tekstitys on nyt inasen alempana kuin ennen ja tekstityksen koko on myös paljon parempi. Ennen piti laittaa "suuri" mutta nyt riittää keskikokoinen.

Smallvillessa on nyt itsellä neloskausi startannut, tämä sarja kyllä paranee mitä pidemmälle mennään ja mitä enemmän Clark oppii niitä Teräsmiehen kykyjä. Silti tykkään tästä konseptista missä Clark ei vielä osaa lähellekään kaikkea ja hän on oikeasti melko haavoittuvainen, huomattavasti mielenkiintoisempaa seurata kuin perinteisiä Teräsmies-leffoja joita nyt muutenkaan en ole jaksanut katsoa kuin ihan pari hassua.

On tässä tuotantokausien aikana käynyt ihan selvää kehitystä tarinassa muutenkin, ekasta kaudesta huomasi että jaksojen teema oli hyvin pitkälti samanlainen eli Clarkin lisäksi Smallvillessa oli joku vähän sellainen erikoinen friikki joka oli saanut meteorimyrskystä jotain erikoisia voimia ja tämä yritti sitten ties mitä temppuja tehdä. Tähän päälle sitten kaikenlaista teinidraamaa niin oli ehkä vähän itseään toistavaa, mutta kyllä tuo kakkoskaudesta eteenpäin on ollut selvästi jo jatkuvajuonisempaa ja teinidraama on jäänyt vähemmälle.

Hyvä sarja tämä on, muistan tykänneeni tästä nuorena ja tämä tuli Maikkarilla muistaakseni sunnuntaisin joskus iltapäivällä ainakin parin ekan tuotantokauden osalta. Sen jälkeen muistan katsoneeni tätä Maikkarilta tai Subilta joskus reilu kymmenen vuotta sitten kun tämä tuli joskus myöhäisillassa, ne oli varmaan uusintaesityksiä. Joku mielikuva on siitä että olisin ihan niitä loppuratkaisuja katsellutkin joskus telkkarista, mutta voi toki olla että olen myös ihan netistä katsonut näitä. Mitä nyt olen lukenut tässähän pyörii myöhemmin muitakin DC:n hahmoja kuten esim. Arrow.

Hauskoja pikku easter eggejä tähän on myös laitettu, sarjassa on esiintynyt parissa jaksossa Kryptonia ja muita avaruushommia tutkiva Dr. Virgil Swann ja tuota hahmoahan näytteli itse Teräsmies eli Cristopher Reeve. Lisäksi Swannilla oli naispuoleinen apuri jota näytteli Margor Kidder ja hän taas näytteli Lois Lanea silloin 70- ja 80-luvulla. Lisäksi sarjassa on vakiohahmona Annette O'Toolen näyttelemä Martha Kent ja O'Toole näyttel Lana Langia 80-luvulla jossain Teräsmies-leffassa.

Ihan hauska ja kepeä sarja tosiaan ja tuo kivoja nuoruuspärinöitä ja ainakin tässä vaiheessa on parantanut kuin sika juoksuaan. Saas nyt nähdä miten nuo kaikki 10 kautta maistuu, mutta jospa toimisi loppuun saakka hyvin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös