Patrik Laine shoots, he scores! – suomalaisen supertähden ura NHL:ssä

  • 4 663 200
  • 17 029

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes

Olenko se vain minä, vai näyttääkö Laine vittuuntuneelta/masentuneelta? Toki aihetta olisi, mutta toivottavasti näin ei ole. Olisi mukava nähdä taas Laineen laukaus kaukalossa.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Olenko se vain minä, vai näyttääkö Laine vittuuntuneelta/masentuneelta? Toki aihetta olisi, mutta toivottavasti näin ei ole. Olisi mukava nähdä taas Laineen laukaus kaukalossa.
Eikös aina näytä tolta kaukalossa? Ahoa varmaan vituttaa enemmän olla Vancouverissa tällä hetkellä.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Eikös aina näytä tolta kaukalossa? Ahoa varmaan vituttaa enemmän olla Vancouverissa tällä hetkellä.
Totta. Molemmat :D Mutta onko Aho varmasti Vancouverissa?
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes

riimu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Avs, Preds, Leijonat
Olenko se vain minä, vai näyttääkö Laine vittuuntuneelta/masentuneelta? Toki aihetta olisi, mutta toivottavasti näin ei ole. Olisi mukava nähdä taas Laineen laukaus kaukalossa.

No varmasti tunteita herättää hypätä takaisin askiin. Kun miettii mitä on tapahtunut, niin tuskin kukaan riemuissaan olisi.
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Poika joka on menettänyt isänsä etsii vielä pitkään itseään. Jos isä poika suhde on ollut tiivis, niin kuin Patellakin oli, se on nuorelle pojalle raastavaa. Se joka osaa kysyä suoraan ja ymmärtää hiljaisetkin sanat on pois.

Tsemppiä Patelle kuntoutumiseen, niin fyysiseen kuin psyykkiseenkin
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jos nyt vasta pääsi jäälle, niin voi silti olla vielä viikkojen päässä että on taas pelikuntoinen. Jos nämä selkävaivat jatkuvat, niin Kekäläiselle tulee entistäkin hankalampi paikka, mitä Laineen kanssa pitäisi tehdä.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Olenko se vain minä, vai näyttääkö Laine vittuuntuneelta/masentuneelta? Toki aihetta olisi, mutta toivottavasti näin ei ole. Olisi mukava nähdä taas Laineen laukaus kaukalossa.
Ja tässä vielä melkoiset jet lagit. Jos sunnuntaina vasta lähti Suomesta lennolla niin Vancouveria kauemmas ei puolessatoista vuorokaudessa ole oikein edes mahdollista matkustaa.
Laittaako valmennus niin paljon painoa tälle matsille että Laine lennätetään paikalle toiselta puolelta maapalloa? Columbus on pelannut huonosti kymmenen kierrosta, nyt pitäisi ryhdistäytyä jos haluaa elätellä haaveita pudostuspeleistä.

Ei ollut selkävaiva vaan nilkka vääntyi

Vatsalihasvamma.
Selkävamma ok krooninen.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Lainetta on haastateltu ensimmäisen kerran isän kuoleman jälkeen hänen palattuaan joukkueeseen. (NHL.com)
Laine's return to CBJ team a welcome distraction amid a difficult time

"He's been my No. 1 fan and supporter always," Laine said after skating in practice for the first time since he suffered an oblique injury Nov. 3 at Colorado. "Not that my mom and sister and everyone else hasn't been, but I think hockey was kind of our thing and our passion. I definitely wouldn't be here without him, and yeah, he always watched my games ever since I was a kid. He woke up at night to watch my (NHL) games (from Finland), so it's definitely tough. Losing my best friend, it's tough."
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Mä olin lukevinani jostain Laineen tuoreen haastattelun eilen missä totesi että kuntoutus on vielä käynnissä eikä olisi ihan lähiaikoina palaamassa pelaavaan kokoonpanoon
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Laine pelasi todella hyvän pelin. Laukaisutarkkuus oli hakusessa mutta oli kyllä muuten ns pelin sisällä. Kyllä Blue Jackets on aivan eri tason joukkue kun Laine on takaisin rosterissa
 
Laine pelasi todella hyvän pelin. Laukaisutarkkuus oli hakusessa mutta oli kyllä muuten ns pelin sisällä. Kyllä Blue Jackets on aivan eri tason joukkue kun Laine on takaisin rosterissa

Tuon Jatkoajan jutun mukaan minulle jäi enemmänkin päinvastainen käsitys asiasta. Toki se on yhden henkilön mielipide eikä sinällään yhtään sen painavampi kuin sinun. Mielenkiintoista kuitenkin lukea ihan päinvastaisia arvioita samasta asiasta.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Tuon Jatkoajan jutun mukaan minulle jäi enemmänkin päinvastainen käsitys asiasta. Toki se on yhden henkilön mielipide eikä sinällään yhtään sen painavampi kuin sinun. Mielenkiintoista kuitenkin lukea ihan päinvastaisia arvioita samasta asiasta.
No ei ole kyllä jutun kirjoittaja katsonut samaa peliä tai sitten on joku Laineen vihaaja tai ymmärrys pelistä täysin kateissa. itse katsoin pelin ja mitään laiskuutta ei todellakaan ollut havaittavissa eikä mitään kiekonmenetyksiä tai kaksinkamppailujen häviämistä. Laine itse oli tyytyväinen omaan peliinsä ja Larsen sanoi haastattelussa että Laine pelasi hemmetin hyvän pelin. Kannattaa katsoa tuo peli jostain uusintana jos siihen on mahdollisuus,
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Miten tuo maalisääntö muuten tarkalleen ottaen menee NHL:ssä maalin siirtyessä? Nythän Laineen maalissa maalin toinen tolppa oli jo pois paikoiltaan ja toinenkin ilmassa. Ainakin MM-kisoissa vastaavia maaleja on hylätty. Onko sääntöihin siis tullut muutoksia viime aikoina vai onko tulkinnat erilaisia eri sarjoissa?
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Miten tuo maalisääntö muuten tarkalleen ottaen menee NHL:ssä maalin siirtyessä? Nythän Laineen maalissa maalin toinen tolppa oli jo pois paikoiltaan ja toinenkin ilmassa. Ainakin MM-kisoissa vastaavia maaleja on hylätty. Onko sääntöihin siis tullut muutoksia viime aikoina vai onko tulkinnat erilaisia eri sarjoissa?
On tullut sääntömuutos. Mielestäni se nykyään hyväksytään, vaikka maali ei paikallaan olisikaan. Jos katsotaan tahalliseksi/pelitilanteessa siirtyneeksi. Tai varmaan pitää olla ns. maalipaikka + veto samaan aikaan niin silloin hyväksytään.

Mutta ei enää vihelletä peliä heti poikki jos on ns maali tuloillaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös