Ke 1.12.2021 HK Vitjaz - Jokerit

  • 8 158
  • 216

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Nyt oli hieno. ;) Holm ampuu yli metrin ohi mutta Vityaz veskari hoitaa kiekon maaliin ja tilanne 0-3.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Hörbs.. Vaihtoon
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Holm 3-0.

Vähän sääliksi käy tätä junnuveskaa.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Mikä pelleporukka tämä on? Ilmanko jotkut helvetin Ojamäet ja Kemiläiset mättävät tuolla pisteitä. Veikkaisin että niitä 95% tulee riikoja ja vladivostokkeja vastaan tai ylivoimalla.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä tulee päättymään 0-9.

Vitjaz ei esitä yhtään mitään. Kuten ei ole koko kautena tehnyt.
Niin täysin yhden kentän varassa kuin vain ikinä voi olla.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Noilla Holmin erikoisilla kyllä tapetaan veskarin kuin veskarin itseluottamus. Meneekö mun näppituntuman heikkouteen vai onko noi tietoiset hutikudit tälle kaudelle kaivettu arsenaaliin?
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
1. erä tiivistettynä. Ryöpytystä, Vityazilla ei mitään palaa.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Meneekö mun näppituntuman heikkouteen vai onko noi tietoiset hutikudit tälle kaudelle kaivettu arsenaaliin?
On noita pidempään nähty, että Pakki ampuu tommosen kovan päätylankkiin hakien ennemmin puolenvaihtoa. Onhan se sata kertaa sadasta parempi vaihtoehto kuin ampua ekoihin polkkareihin ja siitä vihollinen läpi.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Joensuu tekee tänään lämärillä maalin. Muistakaa sanani.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Meneekö mun näppituntuman heikkouteen vai onko noi tietoiset hutikudit tälle kaudelle kaivettu arsenaaliin?
Jotkut pakit yrittää syöttöä päädyn kautta maalin eteen. Minusta osa on tieten vedetty ohi.

Ainoa huoli on, että jos narrit rupee leijumaan ja unohtaa pelata.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Täytyy toivoa ettei rotsi levähdä erätauolla auki. Ei olis eka kerta ku dominoivan ekan erän jälkeen jengi lopettaa pelaamisen ja sitten onki kyyti kylmää.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Veskan vaihto tais tulla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös