TPS:n peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 721 108
  • 13 341

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Sähellystä? Mun mielestä helvetin viihdyttävää lätkää.

Mulla ei vaan verenpaine kestä, kun ekat 5minsaa keskittyminen on 100%, mutta sitten laskee kuin lehmän häntä. Satuitko huomamaan, että ipa pääsi alivoimalla 2 vs 0 tilanteeseen? Tosi viihdyttävää hei.

Edit. Ja noin 2-2.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Mikäli Steenbergen tekisi edes muutaman pisteen välillä, niin kyseessä olisi hyvä vahvistus. Nyt se vetää kiikareilla ja on käytännössä turha sähisijä.

Ja sitten peli on tasan…
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kun et itse tee, vastustaja tekee.

Tuossa on nyt pakisto mokannut pariin otteeseen todella pahasti, seurauksena ensin Ilveksen 2-0 läpiajo alivoimalla (Tepsin ylivoima), ja nyt sitten Tammelalla maalintekopaikka ja ullatus ei maalia. Vastahyökkäys jossa herrat VIRO JA RAFKIN kentällä.

Tänään tähtikentällinen Hults-Tammela-Sandber-Viro-Rafkin, -2 tähän mennessä ja molemmat täysin omia sähläyksiä.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko Kaskinen tehnyt paluun Tepsin valmentajaksi. Pojat yrittää maalia eikä ketään kiinnosta puolustaminen vittuakaan…
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mulla ei vaan verenpaine kestä, kun ekat 5minsaa keskittyminen on 100%, mutta sitten laskee kuin lehmän häntä. Satuitko huomamaan, että ipa pääsi alivoimalla 2 vs 0 tilanteeseen? Tosi viihdyttävää hei.

Edit. Ja noin 2-2.
Satuin huomaamaan. Satuin huomaamaan myös pirun hienoa ylivoimaa. Puhuin pelistä että on viihdyttävää. Se että Ilves tasoitti, ei muuta sitä että peli on viihdyttävää ja kaukana sähellyksestä. Näin myös Intosen maalin.
 

Viheltää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku + länsirannikko
Mitä ihmettä Rafkin seisoo kokoajan hyökkäs p-pisteiden välissä. Rafkinin liikkeellä on viimeinen ketä kerkeää omaan päähän.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kun ulkomaalaisvahvistukset eivät tee, nuoret tekee. Intonen 3-2 Pyyhtiän loistavasta syötöstä. En tiedä mitä Pyyhtiä on tauolla tehnyt, mutta aivan eri tasolla mitä aiemmin!

Hults ja Sandberg voi viskata takaisin poppareille ja sopimuksen purkua, pitäisi tehdä pisteitä mutta ainoa mitä saavat aikaan on sekaannusta omissa ja omiin maaleja.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Satuin huomaamaan. Satuin huomaamaan myös pirun hienoa ylivoimaa. Puhuin pelistä että on viihdyttävää. Se että Ilves tasoitti, ei muuta sitä että peli on viihdyttävää ja kaukana sähellyksestä. Näin myös Intosen maalin.

Voi sen pelin toki noinkin nähdä, että hukatut maalipaikat ja paska puolustus on viihdyttävää peliä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös