Kerhon peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 529 653
  • 7 465

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Miten toi yv voikin olla noin aneemista!!!?? Hyvä meininki päällä ja sitten kun päästään yvlle, kaikki lyö päänsä alas ja lopettaa pelaamisen. Huhuh pitäs jotaki tehdä.

Tuomaritkin saisi taas käydä jonkun koulutuksen. Ei pysty ymmärtää kuinka VIELÄKIN liigassa on näin huonot tuomarit
 
Suosikkijoukkue
HPK
Molemmat KooKoon maalit tulleet naurettavan helpoista virheistä. Ei tarvisi antaa sarjakärjelle noin paljon eteen.

Muuten toki varsin hyvää peliä.
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Fonselius se näyttää olevan kaudesta toiseen sarjakärjen koutsin juoksupoika. Piip mikä piip.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
KooKoo on saanut roikkua vaikka kuinka ja tuosta sitten rankkari.

Tuossa kokonaisuuden kruunaa, että Johnston itse pelasi tilanteen aivan päin persettä jo viivalta alkaen.

Että mua välillä (tai usein) ottaa päähän tuo jannu. Pehmeä neppailu, surffailu ja kurittomuus samassa puolustajassa on kyllä helvetin ärsyttävä yhdistelmä.
 
Viimeksi muokattu:

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Noi omat ylivoimat kannattais yrittää selvittää vaan pakittelemalla ja pelaamalla nolla-nollaa.

Lähellä oli taas takaisku
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Niin no, KooKoon pelaaja itse leikkaa niin, että nojaa Johnstoniin. Rike tulee vasta ihan maalin edessä, kun Johnston kurottaa kiekkoon. Ei nyt ihan selväkään.

Maila tulee takaa kainalosta kropan poikki eikä osu kiekkoon ja se tapahtuu ennen kuin hyökkääjä kerkeää laukomaan ja ei saa laukausta aikaiseksi. Mielestäni 100% selvä tapaus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös